לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה בחיים לא ישנה, כי לאף אחד לא איכפת.


לאפחד לא איכפת מה תעשה.

כינוי:  EyesFullOfLust

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פוסט שישי - די.


קרה לכם פעם שמישהו שאתם ממש לא מתים עליו מתקשר אליכם?
וול, אז אתם יודעים איך אני מרגישה.
הוא...מתקשר אליי כל יום.
רוצה להיפגש.
אם אני לא עונה,
הוא שולח הודעה,.
הוא לא מבין בפעם האלף שאינלי שיחות.
אבל הוא ממשיך.
-
פשוט, די, תפסיק.
יש לי פוסטים קצרים.
לאט לאט אני רואה כמה לא נחוץ הבלוג הזה.
נכתב על ידי EyesFullOfLust , 19/10/2007 13:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חמישי - מתי זה יגמר?


רציני.
מתי כל הקטע של ההרגשה המגעילה בבטן תיגמר כבר?!
מתי אני כבר אוכל לדבר איתה ולומר לה מה אני מרגישה, ושהיא מתייחסת אליי חרא !?
וזה עצוב.
זה עצוב לי שנהגנו להיות החברות הכי טובות, ובגלל שאת בביצפר חדש, והכרת אנשים חדשים את לא שמה עליי זין בכלל!!
זה באמת נמאס את יודעת?
מה עשיתי שתסנני אותי?
מה עשיתי שאת מתייחסת אליי כמו חרא?! הא?!
רק תענו לי על זה כבר.
יופי, אני נכנסת למיני דיכאון שוב.
כוסעמק על כולם.

נמאס לי פשוט.....
נמאס.
נכתב על ידי EyesFullOfLust , 16/10/2007 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט רביעי - בואו נודה לחברים.


באמת עשיתי דרמה. המון דרמה.
לא הבנתי שומדבר מהחיים שלי בימים האחרונים, רק התלוננתי.
אתמול דיברתי עם שתי חברות, הכי טובות שלי, המון זמן, שעתיים כל אחת, והן כ"כ עודדו אותי.
לדבר בטלפון על הנושאים הכי רדנומאלים באמת יכולים לשפר מצברוח אצל בנאדם.

אינלי כמעט מה לומר פה בפוסט, חוץ משנמאס לי ממנו כבר.
כל הזמן שולח לי הודעות טקסט, מתקשר, רוצה להיפגש.
אתה רוצה שאני פשוט אגיד "לא באלי!"?
זה לא מנומס. ואני לא מגעילה אז אני לא יאמר את זה.
אבל כן, אני רוצה להתרחק ממך. אתה מדרדר אותי. ואתה מגעיל להמון אנשים, שלא נזכיר שיש לך דעה על כל אחד מהחברים הטובים שלי, ושעוד אני בסביבה אתה אשכרה אומר אותה.

פוסט קצרצר.
EyesFullOfLust.
נכתב על ידי EyesFullOfLust , 14/10/2007 16:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

42
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEyesFullOfLust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EyesFullOfLust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)