לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Woodmaster - אמן עבודות העץ

בבלוג שלי תוכלו לקרוא מידע על בנייה בעץ- פרגולות, דקים, רהיטי גן, מחסנים, גדרות, אדניות וכלי. אשמח לשתף אתכם בחוויותי ומנסיוני על מנת שתוכלו להנות וגם להשתמש בעצותי כדי לבנות בעצמכם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


שלום לכולם,

 

בבלוג שלי, העוסק בתחביב שלי ובעסק שלי, אשמח לחלוק איתכם מנסיוני ומהידע שלי בכל הקשור לעבודות עץ. במידה ואתם מתעניינים בבניה של פרגולות, רהיטי גן על סוגיהם, גדרות, מחסנים, מעקות, דקים ורצפות עץ, גלריות וכל דבר אחר מעץ שעולה על דעתכם- אשמח לייעץ לכם. בכל שבוע, אפרט בנושא אחר הקשור בעבודות עץ ובחומרי גלם הקשורים לעץ ואענה על שאלות הקשורות לנושא. נהיה בקשר!

 

וודמאסטר

 

נכתב על ידי , 16/9/2007 08:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 46

Google:  woodmaster




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWoodmaster אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Woodmaster ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)