לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Sexy Bloggg :P




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

דאאאשייייים XD


 

 

יוםם ראששווןןן שלל הבלוגג שייליי XD

 

 אזזזזזז

 

                    אממ..

 

                                            

                 דאאאאאאאאאאאשים  !@@#!  (((((:

 

 

 

 

מיייררררבבבביייי - מממממממממתהה עליךךךךךך לימוניק XD חחחחחח אין עליך בעולם.

שקרראאבב- שקראבי באבבבי ? אני מתה עליך משוגעת שילי :P

לרזזזזזזזזזהההה - לרזה פזזהההה אניי חולה עליך @#!

אלמווגושש - אני אוהבת אותך אהובתיייייייי. מחרר יומולדתתת @#$

מריליייייין - חולתתתת מציליייים שיליייייייי אני מטורפת עליךךךךך מפה ועד אשדוד !@#! אה לא יש שם קטיושות XD

כרייסטטטיייננהה- מתהעלייייייייייייייייייייך יפהשלי @!
ליייילוווושש - מתהה עליךךך יאאא קורעעתת :D

משי - משי ? אחותי היפה ? אני כלכך אוהבת אותך אין אין אפשר לספר לך הכל אין עליך בעולם.

 

ועכשיו לבנייייםם

 

זזווווהררררר - אהובי ?! אםיכולתי לתאר כמה אני מתה עליךךךך. אתה תמיד שם שאני צריכה אותך.

מתתןןןן רפפאאאליייי - חחוללללללללה עליך ועל אהבת חיייייך  חחחחחח D: איזה חמודיים אתם . איןאין עליך פסיכולוג שלי

מתן בן אבוווו - טמבלולו !? חחחחח הצלחתה להוציא תיונה מהבית ?:D:D:DD::D מתה עליך טמבלל.

תממיירר- אוהבת אותךךך יא עמוד חשמל :D מואאה.

בןןןןןן- בישני? אני חולה עליך.

אלמוג עטיה - אני חולה עליך מותקקק @# אין עליך בעולם. נונונו תעבור דירה לידי כבר :D חחח מואאאאאאאאה.

יואבקי - מתה עלייייייייך פלוציייייייייי :D:D:D:D

 

 

חח מי שששכחחתיי מתהה עלייייייייייכםםםםםם חמודיייים #!@

 

       חשוב להזכיר, 17.9 יומולדת לאלמוג מסיקה המלכה !@ מתהה עליךךךךךךךך יפה שלי !@#

 

  אניייאוהבת אותך@#! גם אם יקח לי שנים ליהיות איתך, אני יחכה ,

 

                  

                            -  לך -

 

                                    

גיייבוו :P

 



 


 

 

נכתב על ידי Sharonikkk :D , 16/9/2007 15:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Sharonikkk :D

בת: 31

ICQ: 314471020 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSharonikkk :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sharonikkk :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)