לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me . Myself . And I


איך החיים ?! חיים . (;

Avatarכינוי:  Karin.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


 

האמ . מכירים תתחושה הזאת ,

שבלי שום קשר להכל פתאום מתחילה מין עצבות שכזאת..

 

אז זה מה שקורה לי עכשיו .

 

לא יודעת למה אני מתחילה לחשוב על דברים שאיבדתי , שאני מאבדת ושעוד אאבד ( לא חפצים ),

 

יש לי את החברה הכי מדהימה בעולם .ובאמת אףאחת לא אוהבת, עוזרת, תומכת בי יותר ממנה.  

ואני לא יודעת מה קורה בזמן האחרון פשוט ההרגשה נהייתה.. שונה.

פעם כשהיינו מדברות תמידתמיד היה לי מה להגיד לה לא משנה מתי ואיפה. ובתקופה האחרונה אני פשוט מוצאת את עצמי בלי מילים . זה לא מה שהיה פעם אתזה אני כבר יודעת ..,

ואני כל – כך מעוצבנת ומאוכזבת מ עצמי כי אני והיא מכירות מהגן וכל הזמן רציתי להיות רק איתה כ ל הזמן . ופתאום לא כ"כ באלי .

ובאמת שלה אין תחליף לא מוצאים חברה כזאת כל יום

 

אז מה זאת רק תקופה חולפת או סיומה של חברות ארוכה?.. :\

 

 

ושאלה.. להגיד לה אתזה..?

 

נכתב על ידי Karin. , 19/9/2007 20:16  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון ? .


האאמ . טוב אני קארין ואני בת 14 עוד חודשים .

החלטתי לפתוח בלוג בגלל שכבר בזבזתי מליון מחברות ואףפעם אין לי כוח לכתוב הרבה ביומן. P:


אז שנה חדשה עכשיו .

ומבחינתי הגיע הזמן לפתוח דף חדש כמו כל תחילת שנה

לימודים , חברוות , התנהגות , א הבה .

אני יודעת שזה טיפה באיחור אבל ., חזרנו לבצפר.

ועוד פעם כל יום צריך לקום מוקדם בבוקר, לשמוע תצעקות של המורות, מבחנים, שיעורים..

דווקא היה לי די נחמד ביום הראשון נהניתי לראות הרבה ילדים שמאוד התגעגעתי אליהם בחופש. ואני חייבת – חייבת להשקיע בלימודים כי לפי מה שהיה בכיתה ז' לא כלכך הצלחתי S;

 

אז כמו שאמרתי בהתחלה דף – חדש.

שתהיה לכולם שנה הכי טובה שיכולה להיות ובהצלחה בכל. (:

 

אוהבת המוון קאריני 3>

 

 


נכתב על ידי Karin. , 16/9/2007 21:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





116
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKarin. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Karin. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)