לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Shinkumichi


אם נפגעתם מהבלוג שלי, אני באמת ובתמים, בשיא הרצינות והצער שכרוכים בזה, מתעלם מרגשותיכם המגוחכים. אם לא בא לכם לקרוא את הבלוג אל תקראו.

Avatarכינוי:  Sogeking Sama

בן: 31

MSN:  Sogeking

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008


נפרץ.

call me hackerit

(או מכורה לפריצות..)

אני עוד אשתלט על העולם!

 

 

לבקשת הקהל:

טוב רק של טל



נכתב על ידי Sogeking Sama , 30/6/2008 16:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מידע הוא כוח


אני בטוח שלא כל מי שקורא בבלוג הזה מכיר אותי כמי שאני באמת - ואני שמח על כך.
להראות אינטליגנציה, כוח נפשי, או כוח פיזי, זו לא בעיה, אך להראות חולשה בכל אחד מהמובנים שציינתי, לאחר שכבר הראית כוח, זה די קשה.
למרות שאני לא פועל תמיד לפי הפילוסופיה הזו - לפעמים אני מתעצבן ופועל מהר מידי - ולפעמים אני מחליט כי יש דברים יותר חשובים מייתרון הסודיות - אני חושב שזוהי הדרך הטובה לחיים - לא להראות כל הזמן מה אתה שווה באמת. וזה נכון בכל מובן בחיים - בני האדם תמיד שואפים להדיח את החזק מהם, בין אם זה מטעמי אגו או מטעמי נוחות. ידע הוא כוח - לא רק במובן האסטרטגי של המילה, אלא בכל אספקט של החיים.
כישורי משחק והיכולת לשקר משחקת תפקיד חשוב במהלך החיים - ואני לא מדבר רק על רמאים או על גנבים, מכיוון שגם אנשים הגונים נאלצים לשקר או לזייף מפעם לפעם - וכמעט ותמיד הם לא מצליחים.
אני לא יודע בדיוק מה מטרת הפוסט הזה, מלבד שיתוף מסוים בידע שאני חושב שיש לי (לכו תדעו, אולי זה גיבוב של שטויות..? זה לא כאילו יש לי ניסיון חיים אמיתי בשביל לגבות את זה. לא מספיק, לפחות).
הצורך לשתף, כמו עוד תכונות אנושיות טפשיות, יכולים להכנס בדרך של הפילוסופיה המסוימת הזו, ואני משתדל להתעלם מצרכים כאלה, אבל היי, אני לא מתעלם מהם עכשיו נכון?

מלא עניין אם אתם באמת הפנמתם משהו מהפוסט הזה....

-אני
נכתב על ידי Sogeking Sama , 13/6/2008 00:09  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





530
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSogeking Sama אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sogeking Sama ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)