לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פותחת דף חדש...


כל הזמן הייתי בבאסה ועכשיו אחרי העמקה מרובה ((חח...)) אני ינסה להיות קצת אבל קצת יותר אופטימית

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים את מסתרקת?
פעם אחת..לפעמים פעמיים, רוב הפעמים השיער שלי בלי קשרים בבוקר..D:

מה לדעתך עדיף - מוצרי טיפוח או נטורל?
נטורל!

האם אי פעם עשית שינוי בשיער שחשבת שיתאים לך ובסוף התאכזבת?
אמ.. לא

מה היית רוצה לשנות בשיער שלך?
אמ.. אני צריכה להסתפר :)

מתי הסתפרת בפעם האחרונה?
וואווווווו לפני מלא זמן..

האם את מאמינה לטיפים שנותנים במגזינים לגבי שיער?
תלוי איזה..

האם פעם עשית שינוי בשיער ואף אחד לא שם לב?
לא.. לפעמים אני לא עושה כלום ואנשים שואלים עם עשיתי משו בשיער XD

קרה שראית אצל מישהו אחר תספורת שאהבת ומיד לאחר מכן הלכת לעשות כזו?
מדורג..

האם היית משנה את שערך לפי הטרנדים המתחלפים גם אם לא היית אוהבת אותם?
לא! בחיים לא!

במידה ומישהו יעיר לך הערה פוגעת על השיער שלך, האם תשני את התסרוקת?
לא מצידי שיקפוץ לי!

האם תהי מוכנה לעשות קרחת ולתרום את שערך למען עשיית פאות?
לא... השיער זה דבר יקר מידי בשבילי..

נכתב על ידי , 28/12/2007 19:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לילה טוב לכוווווווולם!


 

 




נכתב על ידי , 26/12/2007 22:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואי שנים! שנים! שלא עדכנתי!!

אני חייבת להתמיד כי אם לא אז.....הבלוג ימחק וממש לא בא לי אל זה...

יש לי בעיה ממש קשה..

הילד הזה שקודם הוא אמר שהוא מחבב אותי + אז... רוב הסיכויים שהוא ישאל אם אני רוצה להיות החברה שלו בסילבסטר.. והוא לא יודע שאני יודעת, והוא לא יודע שאני רוצה אותו רק בקטע של חבר טוב ולא יותר...אלא אם כן הוא יהיה גבוה יותר..XD

אוף הוא ידיד ממש טוב שלי וממש אבל ממש כיף לי איתו ואם הוא יבקש ממני זה יכול להרוס את החברות שלנו וממש לא בא לי כי... סוף סוף יש לנו חבורה שכל כך כיף לי בה ועכשיו היא תתפרק בגלל זה??

 

 

אז הדבר האחרון שיש לי להגיד זה שלכולם יהיה סילבסטר מהנה ו.... שהוא יעבור בלי בעיות ועם כמה שיותר נשיקות D:

נכתב על ידי , 25/12/2007 18:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

392
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTry Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Try Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)