לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's All About Me.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

רגשות מעורבים


עמדתי שם

בכיתי שם

צחקתי שם

כעסתי שם

כל זה בשבוע אחד,מעורב.

לא ידעתי מה להרגיש

תמיד היית שם איתי,ביחד.

 

והשבוע,כשכל זה התחיל

הגעתי הביתה ורק חשבתי איך אני אתמודד

עמדתי שם בשקט

לא ידעתי

לא הרגשתי

לעמוד עם ראש מורם?או נפול?

עצבות?או גאווה?

הרגשתי כל כך הרבה

שכבר לא ידעתי מה לעשות

רציתי לשבת

רציתי ליפול.

אבל בשבילך,עמדתי שם..ודמעה זלגה

כולם היו שם.

היה מוזר.

הרגשה מוזרה.

הרי הייתי תמיד עומדים שם ביחד,ובאותו הערב יוצאים לחגוג

והשנה,מישהו היה חסר

אבל המשכנו,עמדתי בערב בראש מורם

60 שנה למדינה,

בזכותך,ועוד בזכות הרבה אנשים!

כל פעם שמישהו מזכיר את השם שלך

יש עצבות בעיניים,אבל גאווה!

גאווה שאי אפשר לתאר.

זה הכל מעורב ביחד

שלפעמים אין לי מושג איך להתמודד עם זה,במצבים כאלה אתה היית עוזר לי

אבל הסתדרתי,כאילו עזרת לי משם.

והחיוך עושה את שלו.

אחרי הכל בסופ"ש

יושבים כולם,צוחקים.הכל עבר.

כל הרגשות,העצבות,השמחה.

ורק אצלי זה נשאר.

עדיין חושבת,עדין לא מבינה,עדין מתגעגעת.

וזה תמיד ככה,

זה תמיד ישאר ככה.

והדמעות..

נכתב על ידי , 10/5/2008 14:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34



מצב רוח כרגע:


4,475
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSimpleGirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SimpleGirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)