לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 370104770 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט סגירה..


 

כמו שראיתם,
אני סוגרת את הבלוג.
אני עמוסה יותר מידי ויש לי עוד בלוג ולא קל לנהל שניים ביחד.
לכן החלטתי לסגור את הבלוג הזה, אפילו שזה היה לי מאוד קשה.
לכל מי שהכרתי, אתם מוזמנים לשמור על קשר D:

לכל חברותיי, אתן תסתדרו גם בלי הבלוגג הזה :)
אני רואה אתכן כל יום.
אני משאירה את הטבעת, כל מי שמעונין להצטרף מוזמן ברצון :]

אני לא מוחקת את הבלוג למקרה שמישהו ירצה לעבור על הר הפוסטים שלי בבלוג הזה.
זה בחיים לא יקרה XD

 

אוהבת מאודמאודמאוד,

 

33333>

 

נעה.
(בפעם האחרונה)

 

 


עריכה:
שיניתי עיצוב לסגירת הבלוג.
לא יצא הכי הכי..

נכתב על ידי , 19/10/2007 14:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 14 ReD eYeS ב-11/2/2008 22:11
 



שיאי גינס + דברים חמודים שאתם יכולים לקחת + ספרו על השיא שאתם שברתם =]


HI & YAY

 

אז למה יאי?

- יאי, כי אמא שלי שברה שיא גינס!

האהא!

עכשיו כדאי שאני לא אמתח אתכם אני אגיד עכשיו-

 

-

 

-אמא שלי שברה שיא גינס בעשיית מדיח ובניקוי קלים!-

 

 

16 דקות!, תגידו לה מזל טובב :)

 

"מזזזזללל טווובבב!!!"

- ככה אני רוצה שתגיבו- אם אתם לא עצלנים מידי, ועוד משהו שתוסיפו:

 

"אמא שלך האלופה שלנוווו"

 

-

 

חיחיחי =]

-תתעלמו- ^^

 

-

 

עכשיו, אשמח אם תספרו לי שיאי גינס ששברתם. -פעם אכלתי 3 מנות 'ענקיות' של לזניה צמחונית של סבתא שלי- יאממממייי! =]

 

-

 

כמה דברים חמודים ואז- לא לשכוח להגיב!!- ולספר לי ^^

אם לא אני אהיה עצובה מאוד ><"

קחו אפילו בלי קרדיט- כי יש לי מצב רוח, נצלו את זה :)

 

-

 

כמה תמונות קטנות לשים ליד הכינוי =]

      

 

 

פיסקלים חמודים של קופים:

   

  

 

 

כפתורים חמדמדים xD

   

 

 

וזהוו! =]]

 

>>>>

 

- מי שחלק\כל\אחד מהדברים שייכים לו שיגיד ואני אתן קרדיט -

 

 

 

גיבו על הכלללל- בלי יוצא מן הכלל ^^

 

!love youa all

 

נעה  

 

-

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/10/2007 19:43  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -הג'ינג'ית- ב-11/10/2007 15:02
 



קורס צלילה + תמונות מטיול סוכות לחרמון =]]+ 100 כניסות!


 

בוקר טופפ!

 

יש לי 100 כניסות,
תודה לכולם!
שנה טובה, אני אוהבת אותכם! 33>
הוכחה: img412/8106/11183861lv8.png  זכויות שמורות לבלוג הזה.

______________

 

היום [ ואתמול ] התחלתי קורס צלילה=]

בבית זית 3 ימים ויש שם בריכה.

אין שם ים כי זה הלמידה היותר תאורתית של העיניין..

איזה כיף לי XD..

אתמול סתם עשו לנו הרצאה ארוכה ומשעממת, שיותר דמתה לפתיחה\הקדמה או משו כזה :]

ואז לימדו אותנו את כל החלקים בציוד. זה כבר היה מעניין יותר,..

היום, נכנס למים, ונבדוק כמה משקולות צריך, כי החליפה שלובשים מציפה אותך. לכן מחברים כמה שצריך משקולות על חגורה.

חיחיחי XD

ועוד הרבה.

[זה כאילו בתוך המים: משקפת, סנפירים, מיכל אוויר, מים חליפה נגד הקור, ועוד חליפה שחורה שמחוברת למיכל האוויר ומציפה גם אותך. ]

בקיצור אני חייבת לזוז, [דרך אגבב, זה המווווןן שעות ! ]

 

תאחלו לי בהצלחה- כי אני אקבל כוכב ראשון!-

איזה כיף לי!

 

3> נעה

 

___________________

 

עריכה: אל תיבהלו- עשיתי עיצוב חדש, שיניתי- כמעט הכל ברשימות ושינית שם, כינוי, ובעצם~הכל.

לא איכפת לי מה אתם חושבים, אני אוהבת אותו, וזה מה שחשוב.

אשמח אם תגיבו בלי נאצה על השינוי הפתאומי.

 

3> נעהה

 

 

___________________

 

החלטתי לבדוק מהו התאריך שנפתח הפוסט המוושי הראשון שלי =]]

והנה הוא:

21/9/2007 20:34  

 

____________________

 

ועכשיו.. תמונות מטיול סוכות!, שכתבתי עליו פוסט. הפוסט המלא נמצא בקטעים מומלצים. אתן לכם כמה שאני אוכל.. חיחי- אני אפסיק לחפור ואגיע לעיקר.

 

זה בדרך לנופשש שלנוו- נכון יפה?, אני צילמתי. חיחיחי =]]

 

זה בקריית שמונה- עדיין בדרך..

 

 

זה בחדר שינה שלי, ושל הוריי. אחרי שהגענו.

 

חדר האווכלל XD

 

זאת אני, סוריי על האיכות.. =]]

 

זה מחוץ לבית בכפר הדרוזי שבו ישנו..

אני נראית קטנה הא?!

שכחו מזה.. חה חה חה.

 

מחוץ לבית שישנו בו.

 

הבטחתי תמונות של דרוזים? קיבלתם.

 

עוד דרוזית:

 

ויום אחרי כל זה..\

עלינו לחרמון!

 

וכאן עלינו לרכבל.

שיקשקתי מרוב -  פ ח ד! זה אולי לא ניראה ככה, אבל זה כל כך מפחיד! =[

 

זו המדריכה שלנו שעשתה לנו סיור במקום :))((: [מאוד משעמם..]

 

 

וזאת החבורה הקטנה שנאלצה לשמוע סיור ארוך, משעמם, ומיגעע,

 זוכה שוב לאור יום.

 

ובכן, כאן נגמרו התמונות.

מקווה שאהבתם אותם, ו-ל-א השתעממתם מוות.. אפילו שזה קצת =]

לכן הסיכויים זעירים לכך שהתעממתם.

ובכן. אפסיק אחפור עכשיו כי אם לא, זה יגמר תוך שעות או שלא יגמר בכלל.

 

אביא בקרוב תמונות מהקורס צלילה! איזה כיף! חיחיי =]]

 

 

אז זה הדבר היחיד שאוכל לומר:

 

שנה טובה ומתוקה.

 

 

נכתב על ידי , 2/10/2007 07:59  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -הג'ינג'ית- ב-9/10/2007 20:15
 





643

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-הג'ינג'ית- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -הג'ינג'ית- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)