לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Naked


בלוג שמתעד את הירידה במשקל שלי [ אני ממש ממש לא אנורקסית אני עושה את זה בדרך בריאה וטובה ! עם ספורט.. ואוכל ! ] תאחלו לי בהצלחה D:

Avatarכינוי:  אחת שפורקת .

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שבוע ראשון D: בהצלחה .


אז ... השבוע הראשון של הדיאטה ... כאן אני יתעד את הדיאטה שלי שאני עושה בדרך בריאה ! אני מקווה שתתמכו ותעזרו :)

תודה : )

אני 1.75 בגובה ושוקלת 78 קילו .

אני מעוניינת להגיע ל65 שזה המשקל הרציונלי לגובהי D:

 

בערב יגיע פירוט של מה אכלתי היום !

 

נכתב על ידי אחת שפורקת . , 28/10/2007 15:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





101
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת שפורקת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת שפורקת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)