לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 308425636 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

אחרי שנה בלי עידכון....


כן שוב כאן אחרי שנה בלי עידכון מי חשב?!

טוב אז אני כבר עוד מעט חוגג פזמ-הולדת....אך שהזמן טס פשוט

עדיין ביחד עם אוליה למי שחשב אחרת......

לא הרבה השתנה החיים בצבא הם די בשיגרה...הייתי בעזה

סגרתי כמו מטורף....

 

אבל פשוט תודה לכל האנשים לכל פלוגת 858 ומיוחד איתנים דרום

אוהב אותכם אנשים!!!!

אז עד השנה הבאה שנראה לי שאני יעדכן בייביי

נכתב על ידי , 12/2/2009 12:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvargos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vargos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)