לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אקול מי אקול בבלוג של אריה - areeye

עטם חושווים שאחאים שלחם טפוקים? עז מה עני יגיד?

כינוי: 

בן: 40





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

המכשף הרישון שלי


אוקיי.

קפי שאבתחתי איום נספר על המכשף הרישון שלי (פנטיום סלרי 600 סל"ד).

קשאימה שלי רצתה שעני יפסיק לצוד חיות אי אחליתה שעני צריח לימצו תסוקה אחרת.

עז אי אביאה לי מאאבודה שלה מכשף (בדיעבד איתברר שאי גנבה עותו מישם כי אי לו מרוויחה קולקח תוב שמה).

המכשף איה ממ@ תוב ביזמנו, יחלתי לאריץ אלב גיפים ומפאגים, אאינו ניפגשים קול החוורים מהמתקן ורואים עצלי בבאית גיפים של חיות ושל בנות.

 

יום אחד חוור שלי אבי לי מישחק שקורעים לא סימנס (קזה שבונים בו מישפחות ובתים).

ממש אאבתי עת המישחק.

פאם רציתי לאזמין את קול השחנים אלי (במישחק), אבתי 12 שחנים ושמתי קיבוד על השולחן, לו איה ממש קייף קי לו איתה מוזי!קה ולו ידתי איך לאאיף עותם אביתה עז אחלטתי שעף עחד לו יוצה מהבאית חי קי לשחנים איתה רמה ארבה יותר גבואה מישלי.

עז הקפתי עת החצר בגדר וחיברתי עותה לחשמל ועז קשאם רצו ללחת הם יתחשמלו.

איו שתיים שקן אצליחו לצאת, עז קשרתי עותם לאופנואה שלי וגררתי עותם מיסביב לבלוק.

גם באלה :) שנישערו בבאית תיפלטי, איכנסתי עותם לחדר אמבתיה קדי לנקות עותם, עבל קניראה שמישאו סיחק אים הצנרת וחיבר עת האמבתיה לגז בימקום למים, עחד מהם לקחתי וסמתי אל התנור בישול ואשיתי אותו אל העש.

 

ביגלל שקולם מתו נימאס לי מהמישחק ולו ידתי איך לימחוק עת המישחק עז פירמטתי עת המכשף, אימה שלי איתאצבנה מזה ואחליטה לאחזיר עת המכשף לעבודה שלה,

קחה בעצם א :) ם גילו שאי גנבה אוטו ואיה מישפת.

במישפט איתברר שהבוסים שלה איתאללו בה וחייבו עותם לטת לנו עת המכשף במתנה.

 

אחרי קמה זמן אימה קנתה לי מהקסף שלה עת המישחק סימנס ואמרתי לה שעני לו אואב אותו, אי שאלה למא ואסברתי לה עת קול מא שאיה.

אי איתאצבנה כשאי שמאה את זה ואסבירה לי שמא שאשיתי לו היה בסדר ועסור לאסות קאלה דוורים.

 

עני מקבה שבקרוב אי תיקנה לי את סימנס 2 קי שמתי שאו ממש מגניב ויש לזה צ'יטים שאפשר ליראות עת הגוורים ארומים במיקלחת!!!

 

חוץ מי זה עני חושב שיש לי בירוס במכשף עולי מישהו יחול לאזור לי.

כשאני מסחק בסטריט פוקר עז קול פאם שעני מנצאח עת המכשף בימקום לירעות בחורה ארומה עני רועה גבר ארום. תילחצו קן קדי לירות מה עני רועה  עבל תיזארו קי יש שם גבר ארום !!!

ניסיתי לטת מקות למכשף עבל זה לו אזר ולו משנה קמה בירוסים ניסיתי לשי?ם אף בירוס לו ארג עת הבירוס שיש לי בפוקר.

 

אחשב שאלה לי אלכם, יש למישו מישחק תוב לאמליץ לי עלב?

או גיפים ומפאגים תובים.

 

 

בפוסת אבה שלי עני יספר לחם אל הדייט הרישון שלי אים המנקה של הביניאן.

מקבה לירות אותכם גם בפאם אבאה, מחקה לדגובות.

 

*************

לנועה-טודה אל האזרה שאצת אבל אימה לו בבאית בשבואה האחרון ועני לו יודאה איך לישלואך IMEL אוד יומאים אי חוזרת ואני יעזר בח.

טודה רבה.

נכתב על ידי , 25/9/2007 14:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירי ב-7/10/2007 20:40



356
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לareeye אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על areeye ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)