לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני עצמי ואנוכי


כותבת אליכם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

לא עוד אתרי הכרויות!


!נכתב ברגע של תסכול, ראו הוזהרתם!

 

 

החלטתי שאני לא מחפשת יותר קשרים באינטרנט.

פשוט נמאס לי מכל אתרי ההכרויות האלה שהם ממש שוק בשר, כל הבחורים שם נראים לי כל כך רדודים ושטחיים...

כל מה שמעניין אותם זה רק המראה החיצוני של הבחורה, לא אכפת להם מהאופי שלה.

יושבים שם מאחורי המסך ושופטים כל אחת כאילו שהם מינימום דוגמני צמרת.. ממש מגעיל..

אם אנשים רק היו נותנים הזדמנות גם לכאלה שלא נראים להם כל כך מהפעם הראשונה ולא היו שופטים אותם בחומרה מההתחלה...

גם אם בחורה לא נראית להם, הם לא חייבים לקטול אותה ישר ועוד בפנים, הם גם לא חייבים להיעלם מיד אחרי שהם ראו תמונה שלה.. זה יכול ממש לפגוע..

 

אני אתמקד מעכשיו בלימודים שיבואו עליי לטובה, אם לא תהיה שביתה כמובן..

ומה שצריך לקרות יקרה ברגע שאני הכי לא אצפה לו, גם בלי אתרי ההכרויות..

 

זהו, הוצאתי את כל העצבים שלי, כמה טוב שיש בלוג בשביל זה!

 

 

 

שתי הבהרות לסיום-

1. גם אם נראה שעשיתי הכללות, אני לא.. בטוח שיש בחורים שלא מתנהגים ככה, רק כמה חבל שלא יצא לי להיתקל בהם..

2. ידוע לי שיש בנות שמתנהגות בדיוק באותה צורה..

 

 

 

נכתב על ידי הכל אודותיי , 21/10/2007 16:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז למה בכל זאת אני מרגישה ככה?


לפני כמה ימים התחלתי לדבר במסנג'ר עם בחור ממש נחמד.

היה לי כיף לדבר איתו, הזמן טס כשדיברנו..

גם יצא לנו לדבר פעם אחת בטלפון..

 

הוא הציע לי להיפגש איתו, אבל דחיתי את זה כי לא ידעתי מה יהיה בדיוק עם אבא שלי ומתי הוא ינותח..

מאז הוא נעלם ולא שמעתי ממנו.

 

היום הוא שוב היה במסנג'ר ודיברנו קצת ואז הוא אמר לי שהוא צריך להגיד לי משהו..

(מניסיון, המשפט הזה אף פעם לא מבשר טובות)

הוא אמר לי שהוא מצטער, אבל הוא כנראה חוזר לאקסית שלו...

אמרתי לו שאין לו על מה להצטער, זה לא שנפגשנו ושהיה ביננו משהו... אבל בתוך תוכי התבאסתי.

 

:(

 

נכתב על ידי הכל אודותיי , 1/10/2007 17:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  הכל אודותיי

בת: 42

תמונה




61
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכל אודותיי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכל אודותיי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)