לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אני פה...


כאן אני אכתוב על הרגשות שלי, הפחדים, הכשלונות וההתמודדויות. כאן אני אשפוך הכול... זה יהיה' היומן שלי להתמודדות עם החיים של היומיום.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


היום אני מרגישה מצויין לא הצלחתי להרגיע את עצמי ולעשות את מה שרציתי ולדבר עם החברות שלי אבל עכשיו כשכבר עשיתי את זה אני מרגישה הכי טוב שאפשר. אזרתי אומץ ועשיתי את זה... חוץ מזה הלכתי למורה לספורט שלי שהיא ממש ממש מפחידה והיא לסבית אגב לא שיש לי בעיה' עם זה (אשקיע לזה פוסט אחר) אבל תאמינו לי שאם הייתם רואים אותה הייתם מתים מרוב פחד ובהלה. הקיצר אמרתי לה שלא בא לי להיות בנבחרת של הבצפר למרות שזכיתי במקום הראשון מבין שתי כיתות והייתי ממש גאה בעצמי כי לא האמנתי שאני יכולה להגיע לכזה הישג. האמת לא בא לי להיות בנבחרת אז פשוט אמרתי לה את זה וגם היה' לי תירוץ ממש טיוב כי אני בהמה אסמטית אז זה הציל אותי מהמצב.

 

מצטערת אם חפרתי בפוסט הראשון הפעם הבאה אני אשתדל פחות לזבל לכם את המוח...

נכתב על ידי , 20/9/2007 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtoshtos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על toshtos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)