לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008


איך אני רוצה את הגבר שלי?

שאלון שהעתקתי מאביטל, שהעתיקה מעטר (מאמי):

 

בלונדיני או שחור?

שחור, בלונדיני זה כבר יותר מידי כמו בסדרות,, אני גם אוהב שיער ארוך [:.

 

ג’ינג’י או שטני?

ג'ינג'ים הם לא האופי שלי, אני בכלל לא מת עליהם, שטנים, בסדר הם קולים, לא הייתי בוחר באף אחד מהם אם הייתה לי בחירה.
אבל באמת שזה לא פרמטר יותר חשוב לי המראה הכלל, כל סוג שיער מתאים לעיצוב אחד, אי אפשר לקבוע כי אני לא שוכב עם שיער אני שוכב עם כל הקומפלט (סורי אם הקאתם :D).

 

ספורטאי או גאון?

גאון, ספורטאים הם בדר"כ אנשים לא חיוביים, תחרותיים יתר על המידה וזה בכלל לא מוצא חן בעיני.
למרות שהגבר שלי צריך להיות עם גזרה..

חמוד חנוני או גבר-גבר?

חמוד חנוני [: גבר גבר זה לא משהו תואם את ההגדרה של הספוטרטאי שהסברתי כבר למה הם לא בישבילי.. :O

 

קעקוע או פירסינג?

אני לא מת על פירסינגים, קעקועים או כל דבר אחר מצועצע על הגוף, ניטים מוגזמים וכו'.
אני אגיד את האמת, (אושרי אם אתה קורא את זה אל תעלב) אבל זה בכלל לא בסטייל שלי, המקסימום שאני מוכן ללכת, זה פירסינג בלשון\גבה\שפה\אוזן.. מעבר לזה או שילוב של הרבה ביחד זה מצועצע וזה כבר הורס את כל הקטע..לא יודע, זה לא הסטייל שלי.

 

אימו או גוטי?

לא זה ולא זה, מה הבעיות של אנשים, איש זה איש [:
מעבר לזה שאני לא אוהב שבני אדם מגדירים את עצמם ומשתייכים לקבוצה שסתם חוצצת ביניהם ובין החברה הרגילה, אין בזה טעם, זה שטותי.

 

מיליונר או רומנטי אבל בלי כסף?

מיליונר, מה אתם חושבים שאני היפהיפה הנרדמת?
אז טעיתם ו ב-ג-ד-ו-ל!

 

ג’רארד ווי או ג’אסטין טימברלייק?

ג'סטין הוא מתוק והוא סקסי בטירוף!!!!!!
והוא גם קצת קירח וזה סקסי =[

 

עבד נרצע או מלך שולט?

מלך שולט. (אל תשאלו למה, איך וכמה DDDD::)


וואי זה היה נחמד תביאו לי עוד שאלונים למחר או משהו
מבחן בפםיסיקה מחר בהצלחה לכולם לי ולאביטל המושיקושית שלי!

נכתב על ידי , 19/2/2008 22:57  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי שלושה חודשים, עדכון עליז..


הייתי מת לספר על כל מה שעזרתי אבל זה יותר מידי לעכשיו בנתיים אני אגיד את זה בראשי פרקים.

שחף 3\>
רפי 3\\\\>
אושרי 3333> בהצלחה לנו
אביטל 3>>>>> אומג סקסקסקסקסקסקס

היה לי יומולדת גם!!!
הייתי שיכור מת אתם לא מבינים, אני אספר בהזדמנות אני ושטרן נכסתוב פוסט על היומולדת ולאט לאט נשלים פערים, בנתיים אני רוצה לראותש אתם איתי, יאללה! אם אתם מגיבים אני מפרסם עוד!


LOVE EVE

נכתב על ידי , 19/2/2008 22:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,152
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSickPuppet אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SickPuppet ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)