לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסיפור הקצר



Avatarכינוי:  מרכלת/מאהבת

בת: 29

ICQ: 464353569 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

סגור


אני סוגרת, אין לי כוח לכתוב, בהתחלה רציתי ובהמשך זה התחיל לשעמם. אז אני כותבת את מה שהיה אמור לקרות בסוף הסיפור

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הילי מגלה שהרופא התבלבל והיא עדיין בהריון, אך באותו יום היא גם כן מגלה שבן, מי שחשבה שהבן אדם הכי מתוק בעולם, ניצל אותה ולא מתכוון לקחת אחריות על התינוק.

הילי עדיין רוצה לחיות אך כשבאה לבן ומבקשת ממנו שיחזרו להיות ביחד בגלל שלא תעשה את ההפלה, הוא אונס אותה ואז מביא אותו לדורון שיעשה בה מה שרוצה. זה היה הקש ששבר את גב הגמל ולאחר מחשבות רבות, היא מתאבדת בעזרת כדורי שינה, ברגע האחרון מנסה להתחרט אך לא מגיע לטלפון בזמן. היא משאיר מכתב בו כתוב למה התאבדה ומה שבן עשה לה,שנה לאחר מותה בן נכנס לכלא ואמה של הילי מתחתנת עם השופט ששפט את בן. 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כל זה היה אמור להיות בערך 5 פרקים, ועם היייתי כותבת אותם זה היה לוקח לי שלוש חודשים לסיים :P

 

 

 

נכתב על ידי מרכלת/מאהבת , 13/11/2007 20:36   בקטגוריות אהבה ויחסים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,012
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרכלת/מאהבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרכלת/מאהבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)