לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מספרת הסיפורים


סיפורים... מכל הסוגים... אין יותר מה להוסיף..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פרק 2!


"בוא שניה נבדוק מה זה" אמרתי לו ומשכתי אותו לכיוון הבניין.

"אמ.. טוב.." הוא אמר

"שש..... מה זה? שני אנשים? אהה חחח זה סתם זוג שמתנשק.." צחקתי

באתי להסתובב עד שקלטתי מה ראיתי

הסתובבתי בצעקה

"דור!?"



"מה.. מה... מה את עושה פה?" דור שאל בגמגום

"מה אני עושה פה?? אתה עוד מאז לשאול אותי שאלה כזאת?!" צרחתי עליו

"שרונה, עזבי אותו, בואי נלך מפה" תומר אמר לי בלחישה

"אני לא הולכת לשום מקום!!" צעקתי

"דור! תסביר לי עכשיו מה זה צריך להיות!!" צעקתי על דור

"אמ.. אמ... בובה תקשיבי שניה.." דור המשיך לגמגם

"תפסיק לגמגם! ואל תקרא לי יותר בחיים בובה!" כבקר היו לי דמעות בעיינים

פאקינג חצי שנה!! וככה הוא מתנהג! כבר לא ידעתי מה לעשות, או לחשוב.

דור התקרב אלי והניח את ידו על פני

"על תגע בי חתיכת.." צעקתי

העפתי לו סטירה כ"כ מצלצלת שהוא היה בשוק.

הסתובבתי בסערה ומשכתי אחרי את תומר

אחרי שהתרחקנו קצת מהמקום תומר הסתובב אלי ונעמד לפני.

"את בסדר?" הוא שאל וליטף את לחיי

"כן" עניתי בשקט.

*שתיקה*

"לא!" צעקתי "אני לא בסדר!" אמרתי בבכי ונפלתי לזרועותיו של תומר

הוא החזיק אותי ופשוט חיבק אותי ונתן לי לבכות

עמדנו ככה לפחות חצי שעה.

"את בסדר?" תומר שאל והרים מעט את פני לגובה העינים שלו.

"כן" אמרתי בביטחון.

למחרת אמרתי לאמא שאני לא מרגישה טוב ולא הלכתי לבצפר.

בסביבות השעה 15:00 היה לי טלפון.

"שרוני! מה קורה בובה? למה לא באת היום?" זאת הייתה יעלי.

סיפרתי לה הכל והיא הקשיבה בשקט.

"ואיך את מרגישה?" היא שאלה

"הרבה יותר טוב" עניתי בקצרה.

סיימנו את השיחה ומיד אחריה, עוד צלצול.

"היי שרונה, איך את מרגישה?" הפעם זה היה תומר

"היי! אני מרגישה בסדר, סתם לא התחשק לי להגיע היום לבצפר.." עניתי

"תגידי, את רוצה שאני אבוא אליך?" הוא שאל

הייתי בשוק

"אמ.. כן..." עניתי בגמגום

"מצוין אז אני בדרך אליך" הוא אמר וניתק

אחרי כמה ד' שמעתי רעשים מבחוץ

"איך אתה מעז לבוא לפה בכלל?" אמר קול אחד

"מי אתה שתגיד לי מה אני יעשה ולא יעשה??" הקול שני נשמע תקיף

"אחרי מה שעשית לה אתה בכלל לא צריך לבוא לפה" הקול הראשון אמר

"תשתוק, היא תסלח לי. אתה בכלל לא מכיר אותה" הקול השני אמר.

התחלתי לזהות את הקולות

ירדתי למטה ופתחתי את הדלת.

"מה אתה עושה פה?!" צעקתי

"לך מפה, אני בכלל לא רוצה לראות את הפרצוף שלך!" המשכתי

"בובה חכי שניה, תני לי רגע להסביר".. דור אמר בשקט

" שמעת אותה, לך!" תומר נקט עמדה.

"אתה תשתוק!" דור צעק עליו

"דור! לך!" צעקתי על דור בחזרה

דור הסתובב והלך

זה היה רגע הזוי

תומר נשאר אצלי, דיברנו צחקנו אכלנו, בערב הוא הלך.

יום למחרת הלכתי לבצפר.

בהפסקה דיברתי עם יעל. פתאום דור הופיע מאחורי וחיבק אותי

"מה אתה חושב אתה עושה?!" צעקתי והעפתי לו סתירה, בכלל לא רציתי לראות את הפרצוף שלו. כ"כ כעסתי עליו.

"בובה... נו מה? עכשיו תכעסי עלי לנצח?" הוא שאל בתמימות

"כן" עניתי בקור והסתובבתי שוב ליעל.

"מה? כבר יש לך מישהו אחר??" דור שאל.

"מה זה עיניינך בכלל??" התחלתי להתעצבן.

הוא התסכל לי בעינים ואני רק החזרתי לו מבט קודר.

הוא הסתובב והלך

בשמך שאר היום דור לא התקרב אלי.

לקראת סוף ההפסקה השניה ליאת, מישהי מהכיתה שלי נכנסה בסערה לכיתה ואמרה: "בואו מהר! בואו מהר! שני בנים ממש הולכים בחוץ מכות! צריך להפריד בינהם!"

כולנו רצנו החוצה

כשהגעתי למקום קפאתי

אלה היו תומר ודור

שניהם חבולים בכל הגוף.

הם היו קפואים במקום ורק הסתכלו אחד לשני בעיינים.

"אתה לא תתקרב יותר לחברה שלי ברור??" דור צעק על תומר

"חברה לשעבר!" תומר צעק עליו,

"זה לא נגמר עד שאני אומר שזה נגמר!" דור צעק בחזרה

הייתי בשוק

מה הולך פה לעזאזל?!

"טוב אין לי כח לשטויות שלך, היא עזבה אותך, יצאת זבל, תתמודד עם זה" תומר אמר לדור

תומר הסתובב ללכת ואז דור תפס אותו בחולצה, סובב אותו עליו ופתאום, הוא שלח יד לכיס והוציא סכין קפיצי.

"דור, מה אתה עושה?!" צעקתי עליו

הוא לא ענה, הוא החזיק היד אחת את תומר נוביד השניה את הסכין

"דור, תעזוב את הסכין!!!" צרחתי

הוא ממש לא שמע אותי. הוא רק קיחב את הסכין לבטנו של תומר.

ופתאום

"אהההה" -צרחה-

"דור לאאא!!!" צווחתי!

נפלתי על ריצפה ונקעתי מבכי.

 

עד כאן...

 

 





נכתב על ידי יוספה. , 31/10/2007 12:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליילללהה! ב-14/11/2007 14:22
 



הבלוג חזר!-פרק 1




אז ככה.. הלוג סיפורים חזר:P

ועכשיו. סיפור חדש^^

יאיי

בבקשה תקראו ותגבו!

3>

פרק ראשון

 

עוד יום שגרתי התחיל לו.

קמתי מוקדם בבוקר. צחצחתי שינים. התלבשתי, לקחתי את התיק והלכתי לבצפר.

היי, אני שרונה. תלמידת כיתה י'.

"היי יעלי" אמרתי ליעל כשנפגשנו במקום הקבוע שבו אנחנו הולכות ביחד לבצפר.

"אוווףף אין לי כח לבצפר" יעל אמרה את המשפט הידוע שלה. על יום שאנחנו הולכות ביחד לבצפר, היא אומרת את זה.

"חחח" צחקתי. "לא נורא, עוד מעט זה כבר יסתיים" אמרתי

**צלצול**

"נו יעל בואי מהר, אנחנו מאחרות לשיעור" אמרתי ליעל תוך כדי ריצה לבצפר. אנחנו כמעט תמיד מאחרות.

"בסדר בסדר" היא התנשפה.

 

"י'7 תהיו כבר בשקט!!" המורה כבר התחילה להתעצבן עלינו. תמיד עשינו רעש וכמעט אף פעם לא נתנו למורים להעביר שיעור.

"ש-ק-ט-!!!" המורה צעקה וכולם סתמו

"תודה רבה לכם באמת. בכל מקרה, היום מצטרף אלינו תלמיד חדש, הוא עבר לעיר לפני כמה ימים, הוא צריך להגיע לפה כל דקה" היא אמרה תוך כדי הסתכלות מהירה בשעון.

*טוקטוקטוק* הייתה דפיקה בדלת ונכנס לכיתה מישהו יחסית גבוה.

"היי" הוא אמר והלך ליד המורה ולחש לה משהו.

"טוב, כיתה, זה תומר" המורה אמרה.

הוא היה דווקא יפה. הוא לא היה מכוער אבל גם לא דוגמן צמרת.

שב במקום פנוי, אחר כך אם תרצה נשנה את המקום שלך.

הוא סרק את הכיתה. היו כמה מקומות פנוים. הוא בא והתיישב לידי.

השיעור המשיך כרגיל.

"היי, אני תומר, ואת?" הוא שאל עם חיוך קטן

"שרונה, היי" החזרתי לו חיוך

"אז.. מאיפה אתה?" שאלתי

"באתי מחיפה, אבא שלי קיבל פה הצעת עבודה ועברנו, ת'אמת דיי שמחתי לעבור, לא אהבתי את הבצפר הקודם שלי.." הוא סיפר.

"וואלה, מגניב. תאמין לי, יהיה לך פה כיף" חייכתי

"תומר!! שרונה!! תהיו כבר בשקט!" המורה צעקה עלינו. שנינו סתמנו ואחרי שתי שניות התפוצצנו מצחוק!

בהפסקה הלכתי לי'4.

"דור!" צעקתי לדור מקצה הכיתה. הלכתי אליו, הוא חיבק אותי ונתן לי נשיקה על השפתיים.

אני ודור כבר חברים בערך חצי שנה. אני ממש אוהבת אותו.

שאר היום עבר כרגיל, כל שיעור המורה צעקה עלי ועל תומר וכל הפסקה הייתי מחובקת עם דור.

לקראת20:00 יעל התקשרה אלי.

"תקשיבי, שרונה, יש היום מסיבה בהאנגר, את באה? יהיה מגניב, נראה לי גם דור בא.."

לא היה לי מה לעשות בבית, נו טוב, אני אלך.

"כן סבבה, אני עוד חצי שעה אצלך" אמרתי ורצתי להתארגן.

במסיבה פגשתי את דור.

"היי מאמי מה המצב?" הוא שאל. לפני שהספקתי לענות לו הוא אמר "תקשבי בובה אני חייב ללכת רגע אני צריך לדבר פה עם איזשהו חבר שלי לגבי משהו, אני מייד בא.." הוא אמר והסתובב.

"טוב.." אמרתי לעצמי, טיפה מבולבלת.

פתאום ראיתי את תומר.

"אהה, יעל, תראי הנה תומר. הואי נלך להגיד לו שלום, מסכן הוא לבד.."אמרתי ליעל

"היי!"צעקתי לתומר כי לא שמעות כלום מכל הרעש של המוזיקה והאנשים.

"היי! מה קורה?" תומר צעק לי בחזרה.

"הכלל סבבה! אני אל שומעת כלום אז בוא נצא החוצה!" צעקתי

"אני כבר אשאר פה" יעל אמרה לי.

יצאנו החוצה.

"אז.. מה אתה עושה פה? באת לבד?" שאלתי אותו

"כן, סתם רציתי טיפה לבלות מחוץ לבית, מזל שפגשתי מישהו שאני מכיר, אחרת היה לי משמ משעמם פה..."הוא אמר בחיוך

חייכתי בחזרה

המשכנו לדבר עד שראתי בחות מין תזוזות מוזרות מאחורי הביניין.

הייתי משמ סקרנית, זה אצלי בדם.

"בוא שניה נבדוק מה זה" אמרתי לו ומשכתי אותו לכיוון הבניין.

"אמ.. טוב.." הוא אמר

"שש..... מה זה? שני אנשים? אהה חחח זה סתם זוג שמתנשק.." צחקתי

באתי להסתובב עד שקלטתי מה ראיתי

הסתובבתי בצעקה

"דור!?"

 

המשך יבוא...

 

יפה?

אהבתם?

בבקשה תגיבו!

נכתב על ידי יוספה. , 29/10/2007 11:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוספה. ב-30/10/2007 23:37
 




"מה את עושה?" שמעתי מאחורה את אורי

הסתובבתי וניסיתי להסביר אבל הוא פשוט שלח אלי מבט כוסע, הסתובב והלך.

"עזוב אותי" צעקתי על עידן.

"אורי חכה שניה" צעקתי לעברו

אבל הוא התעלם


"אורי נו חכה שניה!!" צעקתי שוב.

הוא הלך מאחורי המבנה.

רצתי לשם וראיתי או יושב שם ומקשיב לאייפוד שלו

התיישבתי לידו ושתקתי

הוא לא הסתכל עלי

"אורי תקשיב לי רגע. זה ממש לא מה שאתה חושב" הרגשתי ממש כמו בטלנובלה ספרדית.

"מה את רוצה? ראיתי מה שראיתי. אין מה להסביר פה" הוא ענה בקצרה

"בטח שיש!" כמעט צעקתי "אתה ממש לא מבין" התחלתי להסביר לו

"עידן ביקש שאני אבוא לעזור לו ואז בלי שום התרעה הוא פשוט נישק אותי. תאמין לי אני ממש לא רוצה אותו"

הוא שתק

"אני בחיים לו הייתי עושה כזה דבר"

"את מצפה שאני אמין לסיפור הזה?" הוא שאל

"כן. כי אני לא משקרת לך"

הוא הסתכל לי עמוק בעינים וחייך חיוך קטן

התחבקנו

"אני מצטער"

"זה בסדר"

 

חזרנו מהטיול ולמחר לא הגעתי לבצפר כי הייתי ממש עייפה.

התעוררתי בסביבות 11 בבוקר וכמעט חטפתי התקף לב.

"מה אתה עושה פה!?" שאלתי

"רציתי לראות אותך" הוא ענה בחיוך

"מה... מה.. איך נכנסת?" אמא שלך הכניסה אותי

"אבל היא הולכת לעבודה ב-9..." עניתי, עדין מבולבלת..

"נכון" הוא ענה

"מה?1 חיכת פה שעתים שלמות בזמן שישנתי?!"

"כן" הוא חייך

נישקתי אותו והלכתי להתלבש מהר.

אני לא מאמינה שאורי בא לפה. חשבתי לעצמי. הוא ככ מושלם!!

הייתי בעננים

דיברנו צחקנו התנשקנו, עשינו הכל! השעה אחת בצהרים בערך היה לי טלפון. זה היה רועי. לענות?

"שניה יש לי טלפון אני מיד באה" אמרתי לאורי..

"הלו" עניתי

"הי יפה" רועי אמר

"מה אתה רוצה?" התחלתי להתעצבן

"מה את כזאת תקיפה? למה אתה לא בבצפר?" הוא שאל

"בשביל זה התקשרת? אני עסוקה עכשיו אני..." המשפט שלי נקטע כי אורי צעק לי מהחדר "נו את באה?"

"מי זה אצלך?" רועי שאל

" זה עיניינך?" שאלתי בתקיפות

"כן.. כי אם.."     ניתקתי לו

מה הוא מתערב בכלל

"מי זה היה?" אורי שאל

"סתם מישהו" עניתי

 

למחרת בבצפר אני ואורי ישבנו בהפסקה בחוץ, ישבנו מחובקים ודיברנו וצחקנו

"מי זה?" רועי בא פתאום מאחורה

"מה?" שאלתי מופתעת

"שאלתי מי זה!" הוא נהיה עצבני

"זה אורי" עניתי ברכות

"כן אני יודע מי זה! להזכירך אני לומד פה כבר שלוש שנים!" הוא כמעט צעק עלי

"אז למה שאלת?" שאלתי בגיחוך

גם אורי צחק

רועי התעצבן והלך

"מה יש לו?" אורי שאל

"אני ממש לא יודעת" עניתי בחיוך.

 

"וואו ליאת לא ידעתי ששכבת עם רועי.." חברה שלי מהכיתה לחשה לי...

"מה?!!?!?!?!?!?!?!"

"זה מה שהוא אמר.."היא ענתה

 

"הבן זונה הזה" חשבתי לעצמי...

 

נכתב על ידי יוספה. , 8/10/2007 19:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מייטושD: ב-14/10/2007 21:09
 





Avatarכינוי:  יוספה.

בת: 31

תמונה




272

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוספה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוספה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)