לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my stupid fucking life


לפעמיים הם ארוכים ולפעמיים קצרים... לפעמיים הם מסובכים ולפעמיים פשוטים... לפעמיים הם מפחידים ולפעמיים אפילו מרגיעים... ולפעמיים הם פשוט ממשיכים הלאה... אלה הם החיים... כמו מבוך ענק בלי סוף ואנחנו סתם אנשים שמחפשים את היציאה

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


היי

בא לי לשפוך הכל...

בא לי לספר על ההרגשות שלי ובא לספר לכם איך אני מרגישה בימים אלה...

ובמילה אחת............חרא!!!!!!!!!!!!

מאז הבנאדם האחרון שאהבתי לא אהבתי בכלל... לא את ההורים שלי ולא אף אחד...

לפעמיים אני רוצה להעלם, ולנסות להבין "מי אני?", או "מה אני מרגישה?" ו"את מי אני הכי אוהבת"...

אבל אין לי זמן לעצמי, או למחשבות ששקועים בהם ללא קץ...

אני אוהבת לספר דברים שקוראים אצלי בלב, וזה מהסיבה של צומי, או של סוג של עזרה ותמיכה...

לפעמיים אני רק רוצה שיקשיבו לי, שיחזירו לי חיבה... לפעמיים פשוט בא לי חיבוק...

חיבוק זה אחד הדברים היחידים שאני לא רואה את עצמי חייה של זה...

ועוד דבר שמאוד חשוב לי אלו הצמידים שלי, כשאני בלי הצמידים, אני מרגישה ערומה וחסרת עונים...

כאילו שאני עומדת חסרת כל, ושאין לי   דבר לעשות בעניין זה...

טוב יאללה ביי

נכתב על ידי , 18/10/2007 09:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקש כי זאת אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקש כי זאת אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)