לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


The killer in me is the killer in you.

כינוי:  Doomsday Clock

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פאק, התחשמלתי.


 

וואי, זה היה כואב, ניסיתי להדליק מזגן וקיבלתי זרם הכי חזק שקיבלתי אי פעם. כמעט התחשמלתי למוות.

 

אבל הפוסט לא על זה, הפוסט על השבוע השני, היומולדת של סקיני וראש השנה.

 

אז ככה, נראה לי שהמורה למתמטיקה רוצה לרצוח אותי, לא אכפת לי שזה יהיה ככה, אבל אני על תנאי בהקבצה א'.

אוף, והמורה כ"כ מטומטמת, ותמיד אני חוזר הביתה אחרי שלא הבנתי מה היא לימדה ><.

ויש לי כבר בוחן במתמטיקה, שאם אני לא עובר אותו סביר להניח שירצו להעיף אותי להקבצה ב'.

מתחילת השבוע היה די משעמם, ושוב התאכזבתי לגלות שהגיטר הירו לא הגיע ><.

 

עוד יומיים היומולדת של סקיני, וצריך לקנות לה משהו.

אחרי שניהלנו דיון סוער על מתנות ("אני אוהבת מתנות! זה רמז אלייך.." "אבל את לא קנית לי!" "אני אקנה לך עד היומולדת שלי"), הוחלט שאני אקנה לה מתנה ליומולדת, והיא קנתה לי חוברת צביעה של ספיידרמן, שזאת המתנה המטומטמת ביותר שנתנו לי. עם הכסף של זה ועוד 50 שקל שהיא הוסיפה לי היא הייתה יכולה לקנות לי את סיאמס דרימז!

החלטתי לקנות לה את מטאורה של לינקין פארק, היא אוהבת את לינקין פארק וזה אחד האלבומים הכי מצליחים שלהם, שילוב טוב.

דנה נוסעת להרצליה, והיא לוקחת את הכסף שלי וקונה לטלי מתנות ממני וממנה ובגלל זה אני חב לה את חיי, אז דנה, תודהתודהתודהתודהתודה ושוב תודה, ותרגישי טוב D=.

אח"כ יש לה מסיבת הפתעה (הם עושות לה כל שנה מסיבת הפתעה, אז אני מאמין שזה לא יפתיע אותה), בטח היא תחפור.

 

וראש השנה מגיע מחר, יש לי חופש של 4 ימים ואני מאושר. אז לכבוד זה אני אגיד:

 

שנה טובה לכולכם :)

 



 

 

נכתב על ידי Doomsday Clock , 11/9/2007 17:55  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoomsday Clock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doomsday Clock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)