לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Come What (Ever) May


Something Something Something... what?!?!? oO

Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

סקסיסטיות בזין שלי


 

הבטתי באותה טיפת הדם מטפטפת מיידי

טיפה נופלת לאט כלכך עד לריצפה,

ורק ברגע הזה גיבשתי החלטה גורלית להביא נייר טואלטכדי לספוג את כל הדם

אמא תמיד קראה לטיפות האחרונות "הגשם האחרון, אחרי הכל אתה רק מחכה להכרשה"

אבל את האמת אני רק אוהב לראות את הדם אוזל מימני ולפעמים אני אפילו מוצץ קצת "כי זה טעים"

אבל לא עברו שלוש שניות במבט האחרון עד שהשעון השתגע בחדר שלי "הוא כלכך מעפן, אני חייב להחליף אותו כבר"

אמא כיוננה אותו ליפני שלוש שנים לשלוש דקות ליפני שהאוטובוס מגיע לתחנה "וכמו תמיד אני רואה את האוטובוס נוסע מימני"

אחרי שדפקתי מרטון לתחנה הבאה מצאתי את עצמי עומד באמצע האוטובוס כשכל בנאדם מחליט שזה יותר נוח לישון על שתי המושבים שלו במבט של "אם תשב פה אלה יהיו העשרים דקות הנוראיות ביותר בחיים שלך"

עד שעניי נתפסו בילדה יחידה "חדשה" עם שיער שחור גלי ופנים שלא תוכל לעמוד בפניהם

התיישבתי לידה בסימפאטיות בזמן שאני צובט את עצמי "אאוץ'" מרוב לחץ אך היא סתם הביטה על המוזר שלידה ואפילו טיפה גיחחה כשהחזירה את הפניה לנוף בחלון

בנתיים רק הוצאתי את האייפוד וחיפשתי שיר שיתאים למצברוח העקום שלי אבל בלי שהצלחתי להפעיל אצבע כמו שצריך בטילטולים הוא שם לי על שאפל שיר של מרילין מנסון שבחיים לא זכרתי ששמתי שמה

תמיד חשבתי ש"הוא חתיכת בנאדם סדיסטי אבל זה אף פעם לא עצר אותי מלאהוב את המוזיקה שלו" וזה אף פעם לא עצר אותי מלהבין את העולם שלו (אבל לא לקח לי הרבה זמן פתאום להבין שאמרתי זאת בקול רם)

הבחורה רק הסתכלה בנסיון המוזר שלי לפתח שיחה כשאין לה מושג על מה אני מדבר אבל בצורה דיי מוזרה זה אפילו הצליח להיתגלגל קצת ורק בסוף הנסיעה אפילו הצלחתי להוציא מימנה שם "ג'יין" וחייכה אלי בזמן שהיא עוד מנסה להידחף בשורת האנשים שרק רוצים להגיע כמה שיותר מהר לכיתתם

המקום אליו אני מיהרתי היה ביכלל השרותים אבל אני משער שמעבר לכך הדקות שלאחר מכן לא ממש היו עניינכם

לאחר מכן הייתי דיי רגוע בדרכי לכיתה עד ששמתי לב שהצלצול היה ליפני 7 דקות וזה "חתיכת איחור!!!" המורה צעקה כשכל הכיתה מביטה בי במבטים חשדניים ואני רק מוצא את מקומי לשולחן הכי מקושקש בכיתה

לא חשבתי פעמיים לפני שהפלתי את הראש על השולחן בנסיון לישון קצת אבל רק מההטיה ראיתי דבר שגרם לעניים שלי להיפקח ולהפיג את העייפות "אני רואה שכבר הכרת את הבחורה החדשה בכיתה"

המורה שאלה לאחר שאמרתי בהפתעה רבה את שמה של ג'יין כשכל הכיתה שוב מביטה בצורה לא מפתיעה במיוחד "אני לא עד כדי כך מעניין"

תוך כדי השיעור ניסיתי לשוחח איתה עוד קצת אך איכשהו כל שיחה נקטעה מכך שהמורה אמרה לה שוב ושוב להפסיק לדבר איתי כי "את מפריעה ללמידה שלו" אחרי הכל לא קשה לראות ש"את חדשה בכיתה הזאת הא?" אך היא רק המשיכה להתחכם ולתהות "מה גורם לך לחשוב ככה?"

"משחקת אותה קשה להשגה הא?" ככה הגדיר אותה ניק כשסיפרתי לו על הבוקר האחרון שעבר עלי

אבל החרא רק חשב שאני דלוק לה על התחת ושאני "חייב לדפוק אותה בהזדמנות הראשונה בנאדם!"

אבל עדיין לא הבנתי מה הוא רוצה מימני אחרי הכל אני בן 16 וחצי ואני לא מתכנן על איבוד בתולין על ילדה שאני מכיר כבר בוקר שלם

"אתה דלוק עליה?" כי זה מספיק בשבילו "אתה חושב שהיא בעניין שלך?" למרות שאת זה הוא אפילו לא צריך "תדפוק שואה!"

אבל הצילצול היה זה שעצר את השיכנועים שלו עוד ליפני שכולם שעטו לכיווניינו ולא הספקנו ללחוץ יד ל"הצלחה בבגרות מחר!" אבל רק אני באדישות שלי ממשיך ללכת ורק מנופף אחורה שתי אצבעות

כשירדתי במדרגות לתחנות עצרה אותי אותה המחשבה שהחזיקה אותי כל היום "היי!" היא צעקה לעברי

לקח לה שתי דקות של טיפה גמגומים וטיפה דיבור מהיר להסביר ש"אין לי מושג בשיט בחומר, ישמצב שאני אבוא אלייך ללמוד קצת?" לא התנגדתי "לא!" לקח לה שתי שניות להבין שגם זה בציניות אבל היא אהבה את זה

"מישום מה זה עדיין לא ניראה לי הגיוני" הפעם לא הבנתי אם היא מדברת על התרגיל או על המצב המביך שאני תקוע בו איתה בתוך הבית שלי (אני לא חושב שזה הפריע לה במיוחד)

היא שלפה לי את הדף מהיד וניסתה להסביר ש"אתה חתיכת אידיוט! אתה לא רואה שעושים את זה מפה?" ואני רק הבטתי בכל העיגולים שהיא מציירת סביב אותו המספר עד שנגמרו לי המספרים בראש

בסוף נפל לי האסימון "אחי היא לגמרי בקטע שלך!" ההודעה קפצה במסנג'ר אבל זה לא היה האסימון שחיפשתי באותו הרגע, וליפני שג'יין הספיקה להיסתכל סגרתי מהר את המסך של הלפטופ על המחשבון שהשמיע קול סדיקה חד (עדיין לא בטוח אם זה בא מהלפטופ או המחשבון)

ג'יין ניסתה להבין אם "קרה משהו?" באותו הרגע אבל אני עשיתי פני תמים בנסיון להשכיח את הרגע האחרון

בשלב מסויים בערב הזה לג'יין כבר נמאס מימני "אני חושבת שמצאתי את הפתרון לזה" אך היא לא התכוונה בדיוק לזה

הבעיה הייתה כשאני עוד חשבתי שהיא התכוונה לזה והייתי עוד יותר מופתע ממה שקרה לאחר מכן

ג'יין זינקה עלי בפתאומיות וברגע של חוסר מחשבה מצידי ניכנסנו לרגע אינטימי בו אני על הגב לריצפה והיא

מעלי ומעבר לזה אתם כבר יכולים להבין לאן זה "זורם הא?"

אבל היא רק חייכה אלי והמשיכה לנשק אותי כשאני רק מחזיר לה כאילו עברו שנים מאז הפעם האחרונה שלי

היא הורידה לי את החולצה ונישקה קלות את הצוואר שלי ואפילו ירדה טיפה מתחתיו אך לא הרבה

לפתע קמה מימני ועשתה צעדים קטנים מימני כשהיא עוד שומרת על החיוך המדהים הזה שלה

היא הוריד את חולצתה בזמן שאני עוד נשכב על הכרית היחידה שמצאתי מאחורי כשאני רק חושב לעצמי על כמה ש"יש לך את הגוף היפה ביותר שראיתי בכל חיי" ואת זה היתכוונתי להגיד בקול רם

היא היתקרבה אלי מהר ותפסה את הלחיים שלי כאילו היא שולקת את הראש לעוד נשיקה אחת אבל לוקחת קצת מעבר לזה

הדבר המוזר היה כששמתי לב שהשיר של מרילין מנסון עוד מתנגן לי בראש מהבוקר

אבל כניראה שברגעים אלה ניסיתי להדחיק אותו כמה שיותר

זה ניראה לי כמו הרגע המושלם עד לרגע המוזר ביותר בו הייתי בחיי

היא זזה שוב הצידה בכדי לנשק את צווארי קלות אך הפעם משהו היה שונה

לרגע היא לקחה הפסקה של שניה מהנשיקות כשזוג ניבים יוצאים משינייה

כלכך פחדתי באותו הרגע המשכתי לשאול את עצמי "מה את עושה?"

היא הסתכלה קצת על פני וקצת על הוריד שבלט קלות מהלחץ שעמד עלי כשהיא רק חושבת איך "אף פעם לא היה לי כזה צורך מדהים אצל בן אדם, אתה מדהים"

והתקרבה לאט לאט לצוואר את האמת "בהתחלה פחדתי"

אך היא רק היסתכלה לי בעניים ואמרה ש"אין לך שום סיבה לפחד"

היה בי חלק שפחד טיפה אבל למען האמת היה משהו בתוך הרגע הזה שפשוט רצה שהיא תעשה את זה

כאילו ידעתי שזה ירגיש טוב למרות ש"בחיים לא עבדתי דבר כמו זה"

"הכל יהיה בסדר" היא נעצה את זוג הניבים שלה בבשרי ובאותו הרגע הרגשתי כאב כלכך חד בצוואר

אבל עם זאת הרגשתי את ההרגשה הטובה ביותר שהרגשתי בחיי

הרגשה של תשוקה ואהבה ושמחה ואפילו... כעס

אך הם לא הפריעו לי כשהרגשתי את כל הדברים הטובים האלה, דברים שבחיים לא הייתי רוצה שיפסיקו

"סקסיסטיות בזין שלי"

הבטתי לה בעניים כשאני מרגיש את הקור ממחסור הדם

ידעתי שזה לא יכול להיות דבר טוב

לא רציתי כבר לחכות לרגע האחרון אבל היא גרמה לי להרגיש טוב

טוב עם העובדה ש...

"לדם שלך יש טעם של אהבה..."

 

 

Marilyn Manson - If I Was Your Vampire

6 a.m. Christmas morning.

No shadows,

No reflections here.

Lying cheek to cheek

In your cold embrace.

 

So soft and so tragic

As a slaughterhouse.

You press the knife

Against your heart.

And say that,

"I love you, so much you must kill me now."

 

I love you

So much

You must kill me now.

 

If I was your vampire,

Certain as the moon,

Instead of killing time,

We'll have each other Until the sun.

If I was your vampire,

Death waits for no one.

Hold my hands Across your face,

Because I think Our time has come.

 

Digging your smile apart

With my spade tongue.

The hole is where the heart is.

We built this tomb together,

And I won't fill it alone.

Beyond the pale

Everything is black

No turning back.

 

If I was your vampire,

Certain as the moon,

Instead of killing time,

We'll have each other Until the sun.

If I was your vampire,

Death waits for no one.

Hold my hands Across your face,

Because I think Our time has come.

 

Blood-stained sheets

In the shape of your heart,

This is where it starts...

Blood-stained sheets

In the shape of your heart,

This is where it starts.

This is where it will end.

Here comes the moon again.

 

6:19 and I know I'm ready

Drive me off the mountain.

You'll burn,

I'll eat your ashes.

The impossible

wheels seducing Our corpse.

 

If I was your vampire,

Certain as the moon,

Instead of killing time,

We'll have each other Until the sun.

If I was your vampire,

Death waits for no one.

Hold my hands

Across your face,

Because I think

Our time has come.

 

Beyond the pale

Everything is black

No turning back.

Beyond the pale

Everything is black

No turning back.

 

This is where it starts.

This is where it will end.

Here comes the moon again.

 

This is where it starts.

This is where it will end.

Here comes the moon again.

Here comes the moon again

Here comes the moon again

 

 

 

לא יודע כמה תבינו או כמה לא (מקסימום תשאלו?)

אבל סתם נזכרתי שעברו כמה שנים טובות מהפעם האחרונה שעידכנתי פה

אז למה לא כשיש משהו חביב בראש הא?

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/5/2009 23:04  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוותם [; ב-24/9/2009 21:44
 





9,977
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[WhiTe ShaDoW] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [WhiTe ShaDoW] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)