לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NotaVirgin

cuz I deserve much better

כינוי: 

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

זה לא חוזר למצב ההוא


זה לא חוזר

לתקופה ההיא

 

אני לא חוזרת לכתיבת פוסטים חסרי משמעות לחלוטין

ב3 בבוקר

 

די

משעמם פה !

 

אולי בכל זאת השביתה לא באה לי כל כך בטוב עכשיו ? ..

 

אם זה ימשיך ככה ........... אאלץ לנקוט באמצעים קיצוניים יותר (!)

הייתה לי הרגשה שאם אני אחזור לישרא זה לא יעשה לי כל כך טוב ...

נכתב על ידי , 12/10/2007 03:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין כמו השאלונים של שירלי


אז אם את מרשה לי , ואת כן , גנבתי את השאלון המגניב הזה :)

 

 

אם הגעת ליותר מ-22 איקסים הינך מוכתר כטמבל.

 

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת.

[  ] רצת אל תוך דלת זכוכית.

[  ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע .

 

[X] חשבת על משהו מצחיק והתחלת לצחוק .  

[  ] רצת אל תוך עץ שיח.

[X] ידעת שזה אפשרי ללקק את המרפק שלך.

[X] ניסית ללקק את המרפק שלך.

[X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' הם בעלי אותה מנגינה.

[X] ניסית לשיר אותם.

 

[  ]אכלת משהו שלא נועד לאכילה.

[  ] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

[  ] נחנקת מהיריקה של עצמך.

] ראית סרט ולא הבנת שום דבר!

 

[X] תפסת בטעות מישהו על חם.

[X] ניסית לשתות מתוך קש וזה הגיע לאף.

[X] תפסת את עצמך מזילה ריר.

[X] נרדמת בשיעור.

 

[X]זרקת על מישהו אוכל כי הוא עיצבן אותך.

[X] לפתע פתאום הפסקת לחשוב.

[X] התחלת לספר סיפור, ופתאום שכחת מה עמדת לספר.

[  ] נתת יד למישהו שאת לא מכירה.

 

[  ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

[X] את משתמשת באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.

[  ] אכלת חרק.

[  ] את מדברת לעצמך.

[  ] לבשת בגד כלשהו הפוך לא שמת לב עד שהעירו לך.

 

[X] חיכית מלא זמן בשביל משהו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

[  ] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שם יקרה לך.

[  ] שברת הרבה דברים.

[  ] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

[X] את מטלטלת את הראש שלך כשאתה מבולבלת.

 

[X] נפלת אי פעם מהכיסא שלך.

[X] זרקת על מישהו נעל בשביל הכיף.

[X] המילה 'אממ..' היא בשימוש רב אצלך.

[X]דפקת את הראש בקיר בשביל לבדוק אם זה עושה גומה בקיר.

 

 

 

 

21 !! D:

נכתב על ידי , 11/10/2007 20:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התבגרתי .

תנו לי את הצ'אנס להוכיח לכם שאני יותר טובה עכשיו ..........

 

 

 

החלה תקופת פוסטים קצרים (!)

 

מצטערת ...............

נכתב על ידי , 6/10/2007 22:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNotaVirgin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NotaVirgin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)