לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tell me it's not all in my head



כינוי:  scotty's

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010


אני סוג של מאבדת את עצמי ברגעים כאלה

אני זקוקה נואשות למסגרת שתרים אותי ותבנה אותי ותעצב אותי

זה מגוחך עד כמה שבן אדם אוהב את החופש שלו

כמה שבן אדם אוהבת לעשות רק מה שהוא רוצה לעשות

אבל בכל זאת זקוק למקום כזה שידריך אותו איך לעשות את הדברים האלה

זה השלב הזה בחיים שאתה בין לבין

בין הילדות לבגרות

בין האחריות לחופש

בין האהבה חסרת הגבולות

ללבד.

אם רק היה לי קצה של חוט, איזה רמז קטן לדעת מתי כל זה יחלוף

זה מגוחך שאני תולה תקוות במשהו שאני אפילו לא יודעת אם הוא קיים

אבל אני רוצה להאמין שהוא קיים, אני צריכה להאמין

גם זה נמצא אי שם, בין לבין.

נכתב על ידי scotty's , 5/10/2010 02:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לscotty's אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על scotty's ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)