לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

"הייתי עוזב אם הייתי יודע מה טוב לי, הכי רחוק מכל מה שהכי קרוב לי"


משהו קורה פה, משהו שונה

מין תחושה שלא הייתה קיימת אף פעם

ואולי זה יעבור כמו כל פעם, ואולי זה רק סימן

לתקופה חדשה, למשהו חדש שמתחיל

ואולי זה סתם.

ואני מנסה לשנכע אותי שזה באמת זה

למרות שאני יודעת שלא

וסוף סוף אני אוכל לחייך עם עשרים שיניים

ולהתקדם עד כמה שאפשר

ואולי זה באמת רק סתם.

 

 

אחלה חופש.

פעם הראשונה שבאמת קשה לי לעכל שנגמר, ואני לא רוצה.

היום עשינו סדר במשחקים הישנים שכבר העלו עובש באיזו פינה בבית

גיליתי באמת עד כמה יש לי ערך לסתם דברים

בסוף נשאר המונופול, ארבעה בייבלידס וכדור גומי.

נכתב על ידי , 24/8/2008 01:53  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היא עומדת ובוהה בגשם האטלנטי

מקיש בחלון שלנו בלי הפסקה

כל הדרך מפורטוגל עכשיו ברחוב שלנו

מצמידה את האף לשמשה ולא מפסיקה לבכות

 

אתה לא אוהב אותי יותר

היא אומרת, יותר

היא אומרת ומפנה אלי את הגב

רק בשביל לקבל חיבוק

 

(רק בשביל לקבל חיבוק / איפה הילד) 

 

 

 

 

וגם זה נגמר...

עכשיו באמת הכל טוב.

נכתב על ידי , 9/8/2008 20:20  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוֹעם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוֹעם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)