לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

This Is Not


remember This BLOG

Avatarכינוי:  Before You Forget That

בן: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


שמןן!

ביקשתה פריצה קיבלתה פריצה... חח

מה שמוזר זה אני מתארת לעצמי את הפרצוף שלך

שתראה את זה XD

קיצקץ אני באה יום שישי אז גם אתה בא ברור?!

ושתידע כמה שאני מתה עלייך אני משקיע בך תראה:

 

פיקוש שלי אתה חמוס מסוקס ביותר ואני מתה עלייך

 אה ורק שתידע שקנו לי את הדיסק הכוסון של MCR

חהחהחהח!!!

טוב אני חייבת לראות אותך!!!!

ואת מאנצ'!

ואת ג'וני!!

קיצר נדבר 33>

 

 

נכתב על ידי Before You Forget That , 16/10/2007 14:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פתחתי בלוג חדש כנסו!!!!
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=481685
נכתב על ידי Before You Forget That , 12/10/2007 17:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי רוצה ציור שיגיד!


מי רוצה ציור שיגיד! אני יכין בשימחה חחחחחח........

 

נכתב על ידי Before You Forget That , 8/10/2007 18:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBefore You Forget That אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Before You Forget That ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)