לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Story...


קורות לי התפרצויות דימיון... אז כאן אני אכתוב אותן... אל תהיו תמימים!!! אל תאמינו לכל דבר!!! כי יש סיפורים שישמעו ממש אמיתים!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

11/10/07


הייתי היום עם אמא שלי בעבודה..

תפרנו וזה...

היא הלכה לשירותים, וזה כניסה אחרת לבית...

היא חזרה ואמרה לי שיש משטרה ושוטרים בחוץ...

היא הלכה לברר ואני בשקט אחרייה...

היא ראתה אותי ותהתחילה לצעוק עליי שאחזור מייד למקום ואמשיך לתפור בשקט...

שמעתי שהם דיברו או משהו... קיצר לא יודעת מה נסגר...

אבל היתברר שהם באו לשכן שהיה בבית ליד.... כאילו באותו השטח...

 

אחריי זה באה ילדה אחת שגדולה ממני בשנתיים... כבר כמה זמן אני מנסה להיפגש איתה...

אז הלכתי לדבר איתה וזה... אחריי זה פתאום היא הייתה צריכה ללכת!!!!

ואמא שלי חצי שעה לפני זה נסעה לסידורים ואמרה שתיקח אותי מאוחר יותר....

ואני נשארתי לבד שם!!!!!!!!!!!!

ניסיתי לקרוא לכלב שנמצא שם אבל הוא לא בא... םתחתי את המפעל שנמצא בתוך הביתה רק קומה תחתונה...

והמשכתי לתפור...

קודם לא היצלחתי למצוא את מתג האור... והדלקתי רק את המנורה הקטנה שליד מכונות התפירה...

והמשכתי לתפור...

אחריי זה שמעתי רעשים... מישהוא הולך....

מאוד נבהלתי!!!! אז באתי לרדיו והדלקתי מוזיקה...

סיימתי לתפור... ואז אמא היתקשרה... ובתוך המפעל אין קליטה... וקצת פחדתי לצאת החוצה כי כבר החשיך...

היא אמרה שהיא בדרך אליי...

אחריי 20 דקות היא באה ואני אומרת לה ישר "בואי מהר הביתה... אני לא יכולה להיות פה יותר..."

קיצר היא סתם עשתה סיבוב... יכולתי לנסוע איתה עוד קודם...

 

זהו...

נכתב על ידי נגיד שיש פה כינוי , 12/10/2007 12:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  נגיד שיש פה כינוי

בת: 31

תמונה




78
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנגיד שיש פה כינוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נגיד שיש פה כינוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)