לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my hell my live


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

love?


מה זה אהבה? למה כ"כ קשה לי עם הרגש הזה?

בעייני אהבה זו חולשה, קשה לי לאהוב. אף פעם לא אהבתי אני לא יודעת איך זה מרגיש..

ואז כשהוא בא ואמר לי שהוא אוהב אותי הייתי מופתעת כי בעיני אהבה זו חשיפה, אם אני אוהבת אני חשופה. מפחיד להיות חשוף. עכשיו אני לא יודעת איך להתמודד עם זה, אני מרגישה משהו אבל זה לא אהבה, אולי אהבה זה משהו שנבנה? אני רוצה להרגיש אהבה אמיתית אבל אני לא יודעת איך זה מרגיש, הבן אדם היחיד שהרגשתי אליו משהו רציני [וזו לא הייתה אהבה] היה מפגר! הוא רק גרם לי להאמין שאין דבר כזה כי כנראה בסופו של דבר הכל היה ניצול. אז עכשיו קשה לי..

קשה לי לא לדעת מזו אהבה. כשדיברנו הוא אמר לי: מה, אף פעם לא אהבת?! את לא יודעת אם את אוהבת אותי או לא?" כנראה שזה מה שבאמת קרה לי אף פעם לא אהבתי וכשהרשתי לעצמי להרגיש משהו התאכזבתי. אולי הפחד זה מה שמונע ממני לאהוב?! או שאולי פשוט הוא לא זה שאני באמת אוהבת?!

אפילו כשאני כותבת את הפוסט הזה אני מבולבלת, אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי.

עד שחשבתי שהכל הסתדר הכל שוב מסתבך.

איך מרגישים שאוהבים? כמה שקשה לי להתמודד עם זה, אני עוד לא אהבתי!

והאמת, שגם לא ראיתי הרבה אהבות אמיתיות סביבי.. :/

אהבה?! מסובך!! |:

נכתב על ידי , 13/10/2007 15:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


אין לי ממש חשק לעדכן כי אני רואה שאף אחד לא מגיב ואני מרגישה ממש מטומטם לרשום לעצמי..

בקיצור את הטיול עברתי ואת המיוניים עשיתי אבל דבר אחד שלא יכול לצאת לי מהראש זה החבר המניאק שלי הלב שלי עדין שבור ואני לא מצליחה לתקן אותו...

למרות שעכשיו אני קצת מבינה אותו אני פשוט חושבת או שלא היה לו אומץ לזרוק אותי או שהוא לא רצה לפגוע בי או שפשוט נמאס לו ממני.. אבל עדין זה די מגעיל פתאום לנתק קשר (תכנית אנחנו עדין חברים כי אף אחד לא זרק אף אחד) כול יום אני מגלה שהוא יוצא עם מישהי עובר מאחת לאחת זה לא ממש מענין אותי אני רק רוצה לדעת למה הוא לא מספיק בנאדם כדי לדבר איתי להגיד לי שזה נגמר ולשחרר אותי כבר..

בכול מקרה היה טיול מדהים אבל לא נראה לי שאני יצא יותר לטיולים ילדה אחת שברה את היד וילדה אחת החליקה מההר ושברה את הרגל את האגן ומשהו קרה לה בכתפיים והיה רכב חליץ ואמבולנס ושמעתי שזה גם גיעה לחדשות של וואלה... בקיצור ההורים שלי לא אהבו את זה ולא נראה לי שהם יתנו לי לצאת יותר...

 

הלך לי כול המצב רוח ונמאס לי מכול החיים האלה שוב

נכתב על ידי , 3/10/2007 11:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




103

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlior229 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lior229 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)