לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Thought experiment

"What is most thought-provoking in these thought-provoking times, is that we are still not thinking"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

סיום.






אותה מיטה של ילדוּת, אותם קירות צבעוניים, אותן תמונות מזמנים אחרים. 


רק לא אותה אני.
פתאום זה נוחת עלי - אני עוזבת!
הייתי כל כך עסוקה בעבודה, סידורים, בירוקרטיות וסגירת קצוות, שבכלל לא שמתי לב שנותרו עוד שבועיים והגיע הזמן להתחיל לקבוע פגישות פרידה עם חברים, ואולי באותה הזדמנות גם להתחיל לעכל את העובדה שזהו זה, החיים שלי עומדים להתהפך על פיהם, שוב.
אז נכון, אני לא נותנת לעצמי להיסחף בחלומות רחוקים, כי במקרה הגרוע זו עלולה להיות רק חצי שנה של הרפתקה. אבל במקרה הטוב – זה עלול גם להיות לכל החיים. ורק עכשיו אני מבינה את זה. מאוד יכול להיות שאני לעולם לא אחזור לכאן ליותר מביקורי חג קצרים. לעולם! כמה הזוי זה?!


ואם כבר פרידות, אז גם מכאן. המקום שמסמל בעיניי יותר מכל את המהפך הזה בחיי, את האדם שהייתי, הדברים שרציתי, החיים שרדפתי אחריהם בלי סוף, הריגושים, הדרמות, התהפוכות, החיפוש המתמשך אחרי דברים שלא הבנתי שאני לא רוצה בכלל, לא צריכה בכלל, הסערות הפנימיות, החפירות האינסופיות, התובנות, המסקנות, ההחלטות, ההתבגרות שהגיעה סופסוף, ועד לשלווה המיוחלת.








רק טוב.










-




עריכה:




פתאום שמתי לב שהיום לפני 5 שנים כתבתי פה לראשונה.


כמה סימבולי.




"וימים שקר על הבוקר,


זורקים אותי,


לרגש נסתר, ללב שנדקר, לצחוק שנשאר..


רגעים של צער ואושר,


מתנגשים,


עוזרים לי לראות, עושים לי לרצות, לקום ולחיות..


לחיות את הכל מהתחלה."






-











נכתב על ידי , 7/9/2012 18:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 41




3,587
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCornFlake_Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CornFlake_Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)