לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life



Avatarכינוי:  irit_kaulitz ( ;

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

bye bye for...



ביייייייייי

:(

נכתב על ידי irit_kaulitz ( ; , 28/10/2007 22:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יוווווום חרא

היום אני לא יספר כמו בכל יום על איך עבר עליי היום כי כבר הבנתם בעצמכם

חרא !

 

יום חרא חיים חרא מה יותר גרוע?!

והכל בגלל ילדה אחת!

בר אוחיון הקרדיט כולו בשבילך D:

כןכן לא ממש נעים שאומרים עלייך דברים כאלה אבל גם כשעושים לך דברים כמו שעשית לי זה הרבה יותר לא נעים!

אני שונאת אותך ולא יסלח לך על זה בחיים אולי ידבר איתך להיי ביי וכל מיני מהסוג הזה אבל יסלח אני לא ואני גם לא ישכח ... ! ! !

פייי יש לי הרגשה את צריכה לקנות משחת שיניים יותר יעילה למה כי הפה שלך מלוכלך מותק !

טוב אז זה התחיל ככה (ורפאל כדי שתקרא ) :

בר ביקשה ממני לשאול מה רפאל חושב עליה,

אז טוב שאלתי אותו אתמול ( 25.10 ) והיום ,

היה הכל סבבה עד שבר באה ואזז התיישבנו על הספסל והיא שאלה אותי בקשר לזה ואמרתי לה את האמת היא רצתה לשמוע אותה אמרתי לה

ולא חשבתי שהיא עד כדי כך מניאקית שתלך ותספר לו (היא לא ממש סיפרה היא רמזה ואחרי זה היא הודתה שאני אמרתי ) :|

היא והפה הגדול שלה (בכללי) אווווווווווף איתה..

ישבנו ואז היא אמרה: אבל אמרת שאני _____ ואז הוא אמר:

מה קשור לא אמרתי עלייך את זה מה זה קשור לשיחה עכשיו

ואז היא צחקה ואמרה: אבל אמרת את זה! והסתכלה עליי..

פאק מה היא לא הבינה שזה רומז כוסעמק מה הראש שלה עד כדי כך חלול?!

אווףף אני ממש עצבנית >< ,

ואז הוא אמר: אירית ימניאקית (ועוד כל מיני לא זוכרת)

הקיצור הסתכסכנו ואז גם מאי החולירע הזאת (אבל רציני) ראתה שהוא מציק לי ולא עזרה אפילו אולגה שאני לא הכי טוב מכירה שבעולם עזרה לי וכולם והיא לא היא הייתה איתו יעני שיתפה פעולה

עכשיו מאי יש לי מה להגיד לך : את ילדה מגעילה

ואולי תמיד אמרתי לך : אני אוהבת אותך ואת חשובה לי

ואת אמרת: גם אני אותך ואת לי מאוד חשובה

אני לא יכולה יותר לחיות בשקר D: חחח אני ש-ו-נ-א-ת אותך ! !

והבנתי למה כל החברות האמיתיות שלך , אלה שאיתך מכיתה א' נדמה לי עזבו אותך

טוב בעצם את עזבת אותם כדי להיות מקובלת!!1

תזכרי מה שעשו תמיד עלייך שנה שעברה ואיך שכולם שנאו אותך והייתי לצידך !

תמיד הייתי לצידך ועכשיו אולי

טוב אני לא בטוחה אולי תשתני אולי לא (דרך אגב שנה שעברה פשוט ממש ממש אהבתי אותך בתור חברה והיית אחת מהחברות הכי טובות שלי)

אני כבר פשוט לא יודעת מה אפשר לצפות ממך!!!

את ילדה מוזרה ברמות!

 

ורפאל: אני גם לך לא יסלח בחיים ! זה לא יגמר בטוב אתה עוד תצטער על היום הזה!

כן כן אני אולי מניאקית אבל לא אל כולם אני מניאקית אל מי שאליי ! בהבי אחי

 

ועכשיו :

נכון אני צומי מה לעשות חבר'ה מי שחושב שאני צומי יכול להיכנס לי עמוקעמוק בתחת ! ! !

אפחד כבר לא מזיז לי ,

אני יבכה מתי שבאלי ומתי שרע לי ואיפה שיוצא לי לבכות ולא אכפת לי שאתם חושבים שזה צומי

אני רוצה לבכות אני יבכה אני רוצה להיות עצובה אני יהיה אני לא שואלת אפחד !

 

טוב זהו חפרתי לכם וגם לעצמי עכשיו :

בהבי

נכתב על ידי irit_kaulitz ( ; , 26/10/2007 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום קורע XD


hi friends :D

whats up darlings?

- נחמד מעצבן מצחיק וכיף D: -

חחח

טוב אני יתחיל ..

 

היום יהיה הקדמה XD :

אני שונאת שמעבירים עליי ביקורת אני יכולה להשתגע מזה אני יכולה לתלוש לאותו בנאדם את כל השיערות שיש לו בגוף באמאשלי

אני הייתי עד כדי כך עצבנית שלא יודעת מה הייתי עושה לאותו בןאדם באותו הרגע ! ! !

אפ'חד אפ'עם לא ראה אותי רציני עצבנית יעני ממש בשיא העצבנות טוב בעצם פעם אחת וזה היה עם ספיר חחחחחח XD

 

טוב אז ככה: קמתי בשעה 1:35 וספיר ישר באה אליי המתנחלת ואז אני רואה רוזי ומעיין (ילדות מהשיכבה שלי עד לפני כן חשבתי הן נחמדות וזה אבל לא ממש כנירא XD ) הגיבו לי בשוקס אבל לא סתם תגובה איזו תגובה?

ביקורתית עעעעעעעעעעע ...... ישר התחלתי להתעצבן אבל ממש כמעט לא תלשתי לעצמי ת'שיערות מהראש XD

וזה היו התגובות הכי ביקורתיות ומה זה על השיר והרקע ואז הם חיברו יחד את זה ואמרו עליי "פריקית"

כוווווסעמק אתן לא יודעות בכלל מה זה פריק אז על דברו שבו בשקט , טוב רק כדי שכווווולם ידעו ואותה טעות לא תחזור,

פריק זה מוזר ואני לא מוזרה אני סתם עצמי אנוכי חחח יש לי סטייל משלי ואני שומעת מה שבאלי לובשת מה שבאלי ומתאפרת איך שבאלי הא ועושה מה בראש שלי XD

אז הן חשבו אני לא יחזיר תגובה שאני תמימה אבל אני?????!?!??!?! הכיי לא ... כן החזרתי תגובה וכן זה היה בחוצפה וזה לא מזיז לי אני לא מפחדת מאפחד גם לא ממ... אמ... נמנמנמ... מנחשים ערסיים XDDD

אחרי זה ספיר התערבה בסיפור לטובתי כמובן D: חחח כפרעליה ומלא לטובתי אבל מלא פרשו מהשוקס או אין להן בכלל אבל לא נורא ! ! !

עכשיו גם ספיר הסתבכה אבל ספיר הכייייייי לא פחדנית ... היא אמרה לרוזי ככה: את לא שווה לשערות שבכוסשלי D: חחח הייתי בשוק באותו רגע XD  אבל רוזי שתקה חחחחחחחחחחח ^_^

 

טוב נעבור נושא XD למה הנושא מעצבן ... ! אני נזכרת בביקורת ואני פשוט מתעצבנת לא נורא אני יעביר על כל אחת ואחת מהן ביקורת ויש לי ביקורת D;

 

ואז בערך ב6 וחצי כן 6 וחצי D: באנו אל ספיר :)

וספיר התארגנה כדי לצאת לגן (אוופס שכחתי עוד הפעם לצלם אותו XD )

ואני ישבתי וכתבתי לטוקיו הוטל החמודים הסקסיים והשווים בטירוף מכתב



ואז גינת התקשרה ואמרנו לה לעלות אליה הבית D: והיא עלתה והיה כיייף :)

ואז גם הוריון (הודיון = הודיה) האחות הקרציה ומגה חמודה בעליל (תלוי מתי למשל אתמול הכיייייי לא ) היא בת 16 (:

התעוררה והיינו גם איתה ואז ספיר סיימה להתקלח ואז גם אנושקה באה :) ואני הלכתי קצת לשפץ את האיפור הסקסי שלי XD חחח

ואז יצאנו ואדיר החמוד חיכה לנו מתחת לבניין ,

ואז הלכנו ואמא שלי התחילה לשגע אותי שאני יבוא לתקן את המחשב XDD אמרתי : "אמא אני לא תכנאי מחשבים או משו " XD

רציני היא חשבה אני תכנאית מקצוענית D: חח...

ואז הגענו לגן ואמא שלי התקשרה ואמרה לי לבוא הביתה אז הלכתי ומאי החמודה ליוותה אותי :)

ואז אני עליתי סידרתי את המחשב, וזה היה בגלל האבא ה"חכם" שלי פתח 32 חלונות ואומר למה זה עובד כזה איטי? חחחחח

ואז חזרתי החוצה ומאי באה אליי יעני לקחת אותי :) חמודה כפרעליה..

ואז הגענו ועוד הפעם הייתה הנרגילה ז"ל תבינו בעצמכם כבר בהמשך...

ישבנו מתחת לבניין של קארין המטאליסטית החמודה D: ועישנו ושמענו מוסיקה וזה בספסלים ישבנו ואז איזה איש אחד ניראלי על כדורים בא והתחיל לצעוק עלינו ואמר למה דווקא פה תעשנו ת'נרגילה הזאת אצלכם בבית עם ההורים או אצלכם בבניין לא מתחת לחלונות שלי ואז בןבן אמר: "אבל נוח פה אחי" והוא בא ואמר: "אני נירא לך אח שלך ?! תתחיל לדבר יפה" ואז בןבן לקח שחתה והאיש התעצבן ועם כל העצבנות הפיל את הנרגילה וכל הזכוכיות עפו עלינו אאוץ' כאב ... ולבןבן ירד מלאמלא דםדם ברגל ממש מלא ואז נבהלנו וקמנו ואז האיש הלך להוציא משו מהמכונית שלו ובן אמר:" פתחת לי את כל הרגל" והאיש העצבני הזה בא ואמר: "מישהו אמר כאן משהו?!" וכמעט לא הרביץ לנו

ואז זמיר הקטן והקומפקטי והידיד הכי חמוד שיש אמר: "אבל למה לשבור את הנרגילה זה עולה כסף" והאיש בא אל זמיר וכמעט לא הרביץ לו אבל מזל שזמיר ברח חחח ואמר : "עדיף שאני ישבור את הנרגילה מאשר ראש של מישהו ממכם" ואז הלכנו כי הוא היה ממש מפחיד בטוח על סמים או משו :|

 

ואז הלכנו בלי הנרגילה לגן והיה די כיף ומצחיק אני וניר החמוד רבנו על המקום והיה עוד איזה מישהו שאני לא מכירה בא רק היום :S

ואז סתם לא היה משהו מיוחד והלכתי הביתה

 

וווו.... זהוווווווו XD חחח זה הכל :)

 

האא ועכשיו תמונה חמודה של כוכס שאני ספיר אנה וגינת עשינו :)

 

 

נכתב על ידי irit_kaulitz ( ; , 22/10/2007 23:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לirit_kaulitz ( ; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על irit_kaulitz ( ; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)