לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדה קטנה בעולם גדול


החיים שלי החברות שלי המישפחה שלי השטויות שלי בקיצור אני ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007


שיהיה לכולם חג סוכות שמח !!!

יו  איזה בסה   אין לי סוכה בבית   אני חייבת ללכת כל יום למישפחה אחרת לחגוג את החג !

 

 

נכתב על ידי **naomi** , 26/9/2007 00:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אהבה זה כמו ...

 

אהבה היא כמו סיגריה , כשגומרים אחת רוצים עוד

 

אהבה היא כמו תרגילמחבון מסובכת עד במוצאים את הפיתרון

 

אם כל פעם שהייתי חושבת עלייך , היה נופל כוכב מהשמיים , לא יהיו נישארים כוכבים בשמיים

 

להבטיח ואהוב לא עולה כסף

 

אהבה היא כמו גלגל... מסובבת את כולם

 

אהבה היא כמו פאזל , לוכח זמן להרכיב אותו

 

אהבה היא כמו חשמל , לפעמים יש הפסקות

 

אהבה היא כו בועה , עם לוחצים עלייה יותר מידי , היא מיתפוצצת

 

גוז מושלם , אפשר רק לימצאו בחנות נעליים

 

כבר הרבה שנים אני גנן , ועוד לא ראיתי פרח כמוך

 

מקווה שאהבתם ...                                                          

נעמי

 

                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי **naomi** , 24/9/2007 19:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  **naomi**

בת: 29

תמונה




71
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**naomi** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **naomi** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)