לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog .. My Life



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

מה יהיה ?!


 

 

 

" מרוב עבר , כבר לא רואה עתיד "

 

 

אווף! מה אני יעששה ?!

הוא אוהב אותתי :] ישש  אני מ-א-ו-ש-ר-ת  ^_^

אבל אני מ-פ-ח-ד-ת .. מפחדדת  לחשוף יותר מידי את הרגשות שלי

ואת הלב . :\\   ##:

מפחדת להיתאכזב שווב

כי כל פעם שאני מיתאהבת אני מיתאכזבת ..

וכל פעם זה כואב יותר ויותר , :[  :''[

 

 

==-

 

שבוע הבה יומולדת :][:

חעחע :] נקווה שהמצב - רוח שלי ישתתפרר :]

 

- מחשבבות חיוביוות -

חעחע :]

 

==-

 

נימאס משמועות!

נימאס מהככל!

 

-

 

מה קוררה שמנססים כל מיני דבררים?!

כמו להיתאבד ? בולמייה?!

 

-

 

טוב :] פרקקתי ת'עצצצצצצצממי!

רוצים ?! תגיבו

לא רוצים ?! חבבל! בכל זאת תגיבו 

 

 

:P

 

:)

 

:D

 

 

נכתב על ידי , 28/11/2007 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנוש [[= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנוש [[= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)