לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני אוהבת אותך.



כינוי:  רותם 3>

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007


אוקיי אז אני כותבת סיפור נראלי.

 

פרק 1

שירן ישר חזרה הביתה והתחברה לאייסי שלה.

היא כתבה באוואי:

____________________________

היום הכי מושלם בחיים שלי (:

ביי ביצ'ס.

___________________________

 

ישר לירון כתבה לה הודעה.

 

לירון: היי מאמי 3>

שירן: היי נשמה 3>

לירון: היום הכי מושלם בחיים שלך?...איך זה שאני לא יודעת אליו. ברור לך שאת באה אליי עכשיו נכון?

שירן: סבבה מאמי עוד 10 דקות ככה. תכונני לאחלה סיפור.

לירון: ביי מאמי מואהה

שירן: מואהה 3>

 

שירן לבשה טייץ שחור וגופיה לבנה,היא סירקה את שערה החלק והחום,ואיפרה את עיניה הכחולות בקצת עיפרון.

היא לקחה קצת כסף אמרה לאמא שלה שהיא הולכת והתחילה ללכת ברגל לכיוון לירון.

לירון הייתה ילדה ממש יפה. היא הייתה דיי נמוכה ורזה והיה לה שיער שחור ארוך ועיניים גדולות חומות.

כשהיא הגיעה ללירון הן נכנסו לחדר שלה סגרו את הדלת ושירן התחילה לדבר.

 

שירן: אומייגאד את לא מאמינה פשוט זה היה כזה חלום.

לירון: אוקיי הבנתי שהיה מושלם אבל תתחילי לשפוך פרטים.

שירן: אוקע תרגיעי.אז ככה,את זוכרת שהיום הייתה לי המשמרת בבית קפה נכון?..אז אני יושבת בשיא השעמום,כי היה מוקדם ולא היה בבית קפה אפחד.ואז נכנס מישו ואת יודעת אני כזה לא מסתכלת סתם שמעת את הדלת נפתחת אני מסתכלת ואת מי אני רואה,את זיו.

לירון: אומייגאדדדדדדדדדדדדדד זיו זיו?..זיו אהובך הניצחי?...

שירן: כןכןכן את לא מבינה אני ראיתי אותו ואני כל כך התרגשתי,הרגשתי שאני מתאהבת בו יותר מתמיד.

לירון: נו ואז מה קרה?

שירן: אוקיי ואז הוא נכנס ואמרתי לו כזה היי ומקורה ומנישמע וכל מיני חארות כאלה,ואז הוא ביקש קפה ושאל אם באלי להצטרף אליו,אז כאילו אמרתי לו שבטח,ואז התחלנו לדבר מלא והוא ממש מצחיק ונחמד וחמוד אויי אני מתה עליו אבל זה לא מה שמשנה. הוא הציע לי לצאת איתווווו!!!!

לירון: אהההההההההההההההההההההההההההה

שירן: כן הוא ביקש ת'מספר פלא שלי ואמר לי שהוא יתקשר כבררר..

לירון: אומייגאד אני כל שמחה בשבילך מאמי.

שירן: אני מתה שהוא כבר יתקשר.

 

דור ישב בבית וחיכה שזיו כבר יבוא אליו.כל הזמן הוא חשב על איך לספר לו שהוא מאוהב בשירן,הוא יודע שכולם חושבים שהם ידידים טובים וכל זה אבל הוא תמיד שמר לה מקום בלב שלו.

הוא פחד כל כך להגיד לה כי הוא ידע שהיא לא אוהבת אותו,והוא פחד שאם הוא יגיד לה והיא תתדחה אותו הכל פשוט יהרס והם לא ידברו יותר.

הייתה דפיקה בדלת.

 

דור: זיו תכנס כבר,ממתי אתה דופק?

זיו: סתם התחשק לי.

דור: אז מקורה מה עשית היום?

זיו: אממ תשמע נכון הידיה הזאת שלך שירן,הזאתי הממש כוסית.

דור: אממ כן.

זיו: הלכתי לבית קפה שהיא עובדת בו ושאלתי אותה אם באלה לצאת איתי והיא הסכימה.

דור: אממ יופי.

זיו: עכשיו רק צריך למצוא לך מישי. אתה כל הזמן יושב בבית,מאז שדנה נפרדה ממך תתגבר תמצא מישי אחרת.

דור: אממ פסדר אני אמצא מישי. אממ זיו אני חייב ללכת נזכרתי שיש לי משו. אז אמ אני צריך ללכת.

זיו: טוב בוא אני יבוא איתך.

דור: לא זה איזה משו לאבא שלי נדבר אחר כך.

זיו: טוב אממ ביי.

דור: ביי.

 

דור נעל את בית ויצא החוצה הוא היה חייב לעקל את מה ששמע.

כבר היה נמאס לו מזיו. הילד היפה שכל הבנות תמיד אהבו. אפילו דנה עזבה אותו בגללו. טוב לא ממש בגללו אבל גם בגללו. הוא ודנה היו ביחד ואז דנה פגשה את זיו,והיא וזיו הפכו לחברים ממש טובים,ואז דנה אמרה לזיו שהיא רוצה להיות איתו ועזבה אותי.

זיו היה כאילו ילד מושלם. גבוה עם עיניים ירוקות,ושיער בלונדיני כולן תמיד רצו אותו,ואני תמיד היה הילד שליד זיו.

עכשיו דווקא את הילדה שאני אוהב אחרי הרבה זמן שלקח לי להתגבר על דנה גם אותה הוא לוקח לי.

שירן אוף אני כל כך אוהב אותה.

 

זה לא שדור היה מכוער.היו אפילו כאלה שהיו אומרים שהוא יותר יפה מזיו.

הוא ממש גבוה עם שיער שחור ועיניים כחולות.

פשוט זיו היה פחות ביישן.

 

 

אוף החיים יכלים להיות יותר גרועים.

טל חשבה לעצמה בזמן שהסתכלהל על דמותה במראה.

היא כל כך שנאה את איך שהיא נראת.

שיער שחור מתולתל,עיניים קטנות חומות-ירוקות.

אפילו גבוהה היא לא הייתה וגם רזה לא,סתם ילדה קטנה ושמנמונת.

היא רצתה להראות יותר טוב ושיהיה לה חבר שהיא תאהב והוא יאהב אותה. זה כל כך הרבה לבקש?

זה לא שלא היו לה ידידים וחברים,פשוט מבחינת כל הבנים היא הייתה סתם ידידה מישי לדבר איתה על החברות שעושות בעיות או על עזרה בשיעורים.

היא רצתה מישו שירצה משו יותר מזה.

הפלאפון שלה צלצל.

 

טל: הלו

גיא: טל היי מקורה?

טל: אהה היי גיא..אממ פסדר ואיתך?

גיא: אממ סבבה תקשיבי אפשר לבקש ממך טובה?

**עוד טובה יופי מזה לא יכול לצאת שום דבר**

טל: אממ כן בטח. מה שתרצה.

גיא: אממ יופי,תשמעי אני עושה מסיבה ואני צריך מישי שתעזור לי לארגן את כל הדברים אמ באלך?

טל: כן בטח,מתי זה?

גיא: זה ביום שבת. אם באלך את יכולה לבוא היום ונדבר על כל הדברים.

טל: אמ טוב סבבה אני יבוא עוד שעה ככה.

גיא: טוב ביי מאמי

טל: ביי..

 

יופי עוד מסיבה.

עכשיו אני צריכה למצוא בגד שאני לא נראת בו ממש שמנה ולמצוא לי עוד ידידים חסרי תועלת.

היא לבשה סתם חולצה שחורה עם הדפס חמוד,וג'ינס אספה את שיערה לקוקו והלכה לגיא להכנן את המסיבה שלו.

 

שירן חזרה הביתה מלירון וישר התקשרה לדור לשספר לו את החדשות.

 

דור ישב בחוץ פתאום הפלאפון צלצל הוא הסתכל וראה שזאת שירן,הוא חשב לעצמו טוב נו עוד שיחה עם שירן לא תעשה רע.

 

דור: הלו?

שירן: דורי היי מאמי מקורה?

דור: אממ סבבה..ואיתך?

שירן: יותר מסבבה,אני הולכת לדייט עם זיו.

דור: כה אני יודע.

שירן: איך אתה יודע?

דור: זיו סיפר לי.

שירן: זה אומר שהוא מדבר עליי?

דור: אממ כן אפשר לה..

שירן: ייאי דורי זה כזה מושלם! עכשיו השגת לעצמך תפקיד חדש. אתה הולך להיגיד לי כל מה שזיו חושב או אומר עליי ברור?

*יופי איזה תפקיד מצאה לי*

דור: כן בטח תשמעי אני חייב ללכת נדבר אחר כך ביי.

שירן: ביי מאמי לאביו!

 

דור ניתק את השיחה,ואז ראה מישי עוברת ברחוב.

היא הייתה נמוכה לא רזה ממש אבל הוא היה יכול להגיד שיהא שמנה ואפילו לא שמנמונת פשוט לא רזה,היה לה שיער מתולתל אסוף לקוקו ועיניים ממש יפות. דור הרגיש כאילו הוא התגבר על שירן והוא מאוהב מחדש.

 

טל הלכה ברחוב וראתה את הילד הכי יפה שראתה בחיים שלה.

היה לו שיער שחור חלק ויפה ועיניים כחולות מדהימות. היא הרגישה שהוא מסתכל עליה ואז חשבה לעצמה שאין מצב שהוא מסתכל עליה.

ואז הוא קם והתקדם לכיוונה.

 

דור קם והחליט שהוא מדבר עם הילדה היפה שעברה.

 

 

 

המשך יבוא,מקווה שאהבתם גיבו 3>

 

 

 

 

נכתב על ידי רותם 3> , 26/9/2007 00:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/7/2010 10:45
 





1,177

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותם 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותם 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)