לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i'm tal and you stupid



Avatarכינוי:  טוטי__:]

בת: 28

ICQ: 419497416 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


הייי חמודים :D

מנשמע? אצלי הכל מעולה.

 

למרות שהתחיל החופש, אין לי בכלל זמן לנוח.

טוב אז ביום ראשון שלחו אותנו מהמשצים , להדריך בית ספר יסודי על נושא המים. היה סבבה והכל.

יום שני הלכנו לימית 2000 לחגוג תיומולדת של שרון, היינו אני, שרון, בר, חן, מירב, הדר, מאש, שלי, רנית, מור, פיטר, גולדברג וליעד. ימית הייתה ריקה לגמרי, לא היה תור באף מתקן אז יצא שעשיתי כל מתקן 50 פעם. שי וגיא החתיייכיים מהמרוץ מליון היו שמה, אז הצטלמתי איתם 4 פעמים, וקיבלתי חיבוק :D ( מי שרוצה את שאר התמונות שיבקש [; )

 אני וגיא :Dמאש, שרון, שי, בר, אני והדר (:

 

 חן שרון שלי בר מור גיא אני מאש מירב רנית [;

קיצר היה מאוד מאוד כייף :D

 

היום (שלישי) עודפעם היה תהדרכה של המשצים, אז הדרכתי ביסודי שלי :D

המורה שלי מכיתה אק ישר זיהית אותי וגם הרכזת שכבה של ו' :D

 יום רביעי וחמישי, ישלי קדם קורס של המשצים.

 

מי שלא יודע,משצים זה:

 

מש"צ- מדריך של"ח צעיר.

בהרבה תיכונים יש את מקצוע השל"ח. זה כמו הסטוריה רק שיש מלא טיולים (ימי שדה) וכאילו לומדים את הכל דרך הרגליים. בכיתה ח' יש אפשרות להפוך למדריך שלח עם קורס שנמשך כל השנה. שיש מפגשים כל שבוע, טיול חנוכה, פסח והקורס. אחרי הקורס כבר נחשבים משצים. אנחנו נדריך בטיולים שנתיים, בימי שדה של כיתות אחרות ועוד כל מיני. קיצר כמו תנועת נוער.

 

הקדם יהיה יומיים (לא רצופים) ונצטרך לקום מאוד מוקדם. היכרתי כבר את הקבוצה ביום ראשון שבוע הבא, הם מאוד נחמדים ויצא לנו אחלה קבוצה :P

הולך להיות כייף בקורס. מבטיחה פוסט תמנוות ענק.

 


 

טוב אז נגמרה לה עוד שנה, שנה מעולה מעולה מעולה, אולי הכי טבוה שהייתה לי. ממוצע 98 (כןכן חרשנית), מלא חברים וחברות, במשפחה גם בסדר. מקווה לעוד שנה כזאתי.

 

"זהו הזמן, זה היום, זה הרגע,

החופש קורא לי מכל הכבישים,

זה הזמן, זה היום, זה הרגע,

החופש קורא לי לצאת לחיים חדשים."

 

נכתב על ידי טוטי__:] , 23/6/2009 10:42  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,739
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוטי__:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוטי__:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)