לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המרדף אחר אהבתך


חיים של נערה מאוהבת, שבסוף עוד תשיג את האחד.

Avatarכינוי:  המתבגרת..

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2009

חתיך אחד, שני דייטים ומלחמת פופקורן בלתי נשכחת :)


היי לכם...סוף סוף מצאתי זמן אחרי אימון טוב במכון כושר, מקלחת מפנקת, וכוס תה - לכתוב פוסט נורמאלי חח :) 

השבוע וחצי האחרונים עברו נחמד. הייתי אמורה להיפגש עם ניב יום חמישי שעבר במסיבה ובסוף הוא לא בא..לא דיברנו מאז שכתבתי את הפוסט הקודם בשבת עד לאותו יום חמישי (הוא היה בצבא) וכבר התחלתי לחשוב שהוא לא בעניין, אבל ביום חמישי הוא התקשר. התעצבנתי שהוא לא התקשר כל השבוע אבל לא הראיתי לו את זה (כמו שלמדתי כבר, אסור להראות שזה מפריע לך..זה רק יסקרן אותו יותר למה זה לא מזיז לך שהוא לא התקשר כי בנות אחרות היו שואלות...הוא יבין שהחיים שלך כל כך מעניינים גם בלעדיו שבכלל לא שמת לב לעובדה שהוא לא היה שם, וברגע הזה הוא פשוט יעשה הכל כדי למשוך לך את תשומת הלב, במיוחד בנים שרגילים שבנות רודפות אחריהם בלי כל מאמץ מצידם). אז עניתי לו רגיל כאילו כלום, הוא שאל איך עבר לי השבוע (סיפרתי בקצרה והשארתי הרבה במעורפל), ואז הוא אמר שלחבר שלו יש יום הולדת ואם אני רוצה לבוא איתו בערב. כבר קבעתי עם חברים שנלך למסיבה (שהוא אמר שהוא יבוא אליה גם) אז אמרתי לו שאני לא יכולה היום כי כבר קבעתי וניפגש ביום אחר.

בהזדמנות אני יסביר לכם כמה דברים שלמדתי עם הזמן בקשר לגברים ואיך להתנהג בתחילת קשר...ותאמינו לי שהרבה בנות פה יופתעו

בערב באמת יצאתי למסיבה ב"בינון" וב12 וחצי בלילה חיכה לי סמס ממנו "חבל שלא יכולנו להיפגש היום, אולי זה מוקדם מדי להגיד אבל התגעגעתי, תהני ובלי שטויות ;)" עניתי לו  "תהנה גם אתה, ובקטנה אתה עוד תראה אותי מתישהו :)"   הוא שלח "מה דעתך שזה יהיה מחר בערב?" עניתי "בכיף" הוא ענה "אז קבענו, עשית לי את הלילה חח" ולא עניתי יותר.

למחרת הוא התקשר בצהריים ולא יכולתי לענות, חזרתי אליו אחרי שעתיים וקבענו שנצא לסרט בערב. הייתה שיחה קלילה וקצרה וסיימתי אותה אחרי 5 דקות. תגידו מה שתגידו בינתיים זה תמיד עובד חחחח דווקא שאני מראה שאני מעוניינת אבל לא כמו שהוא רגיל מבנות אחרות שנואשות להיפגש ולדבר איתו כמה שיותר- הוא רק רודף אחרי יותר.

בערב הוא בא לאסוף אותי, לבשתי שמלה עם שרוול ארוך שחורה עם מלא מלא פרחים צבעוניים מקושקשת כזאת, חגורה שחורה ,גרביון שחור, ונעלי עקב שחורות.

בשיער עשיתי פן והשארתי פזור והוספתי תכשיטים בזהב, ותיק קלאץ' שחור עם זהב.

נכנסתי לאוטו ואמרתי "מה קורה?" הוא אמר "מעולה ואם תתני לי נשיקה בכלל זה יהיה מושלם" צחקתי והבאתי לו נשיקה קטנה בלחי. כל הדרך השיחרה זרמה, הרבה פלירטוטים ורמיזות מצידו..הוא הצחיק אותי בטרוף והחיבור בינינו ממש מצויין. ולא נתייחס בכלל לרמת היופי שהייתה מצידו...באמת שהחזקתי את עצמי בכוח לא לקפוץ עליו ולאנוס אותו. הוא לבש ג'ינס "דיזל" כהה, חולצת פולו תכלת של "טומי הילפיגר" ונעלי "לה קוסט" לבנות ובאמת שלא יכולתי לדמיין את הבגדים האלה יושבים על מישהו אחר טוב יותר משהם ישבו עליו..והריח שלוווווו...אוף אני כותבת את זה ומתחרפנת פה חחח. הגענו ונכנסנו לסרט, היה נחמד ותוך כדי הסרט גם שילבנו הערות וצחוקים בינינו. בשלב מסויים ביקשתי ממנו לפתוח לי את הפקק של הנסטי .לא המעשה הכי פמיניסטי מצידי בהתחשב בזה שבקלות אני פותחת אותו לבד, אבל זה נותן לו להרגיש גבר-גבר, ג'נטלמן וכמובן נותן לו אישור להמשיך לפנק אותי בעתיד, צריך לחנך אותם על ההתחלה  הוא פתח את הבקבוק,אמר "כמו לנסיכה" הוא התלהב וכדי שידע להמשיך עם זה הוא זכה לחיוך פידבק מצידי "אין עליך יא נסיך" (מאז אנחנו קוראים אחד לשני ככה)...2 דקות אחרי הוא גם לקח פופקורן והאכיל אותי, אכן משתלם חח...אחרי כמה כאלה הוא בצחוק הביא לי עוד פופקורן לפה וכשפתחתי את הפה הוא הזיז את היד אחורה בצחוק. צחקתי ואמרתי לו "אתה לא יודע עם מי התעסקת"  לקחתי פופקורן והתחלתי להעיף לו אותם אחד אחד ישר בפנים אחרי 5 כאלה הוא לא ויתר והתחיל בינינו קרב שהסתיים אחרי דקה שהסדרנית העירה לנו , כשחצי מהפופקורן תקוע לי בשיער והחצי השני בתוך החולצה שלו. היה כיף חח וחוץ מזה, אם עוד איכשהו היה מתח בינינו זה שבר את הכל.

שנגמר הסרט הוא החזיר אותי הביתה (בשעה כמעט 2). שיצאתי מהאוטו הבאתי לו שוב רק נשיקה בלחי. אחרי רבע שעה הוא שלח לי סמס "לילה טוב נסיכה שלי, נהניתי מלא" עניתי לו "גם אני נסיך, לילה טוב :)".

בשבת בערב הייתי עם חברות, סתם ישבנו לאכול בנמל והוא התקשר ושאל אם בא לי להיפגש כי למחרת הוא חוזר לצבא עד יום רביעי...אמרתי לו שאני בנמל ואם הוא רוצה שיקפוץ אז הוא בא עם עוד חבר וישבו איתנו איזה שעה..דיברנו היה צחוקים ישבנו מחובקים (הריח שלו מחרפן לי את החיים כבר אמרתי?) ושוב לא התנשקנו (היינו כל הזמן עם כולם). אחר כך הם הלכו כי הם היו צריכים לקום מחר מוקדם..ואני וחברות שלי החלטנו לחתוך למסיבה בגריפין (חוץ מאחת שגם צריכה לקום לבסיס למחרת)..אה ויש לי עוד תמונה איתו כי חברה שלי צילמה אותי ועוד חברה בצחוק דופקות ביס באותו טוסט (בדיחה פרטית של כל החבורה שלנו) אז אחר כך סתם עשינו עוד כמה תמונות ועשיתי גם אחת איתו ואז הסתבר לי שחברה שלי עשתה לי גם פפראצי ויש לי עוד תמונה איתו מזה חמודה ששנינו מסתכלים אחד על השני מחייכים כזה חחחח היינו באמצא שיחה..תמונה מהממת!! אני לא יכולה להפסיק להסתכל עליה חח נדפק לי השכל מהילד הזה!

 אתמול הוא התקשר ודיברנו איזה רבע שעה והיום הוא שלח לי בבוקר סמס "בוקר טוב לנסיכה הכי יפה" עניתי לו "בוקר טוב מאמי :)" וזהו חחח

נקווה לטובה..אני ממש מתלהבת מכל העניין בא לי כבר לראות אותווו שובבבבבב חחח יואו כמה זמן לא התלהבתי ככה מגבר!!

חח תאחלו לי בהצלחה וכמובן תנצלו לטובה את הימים האחרונים של שנת 2009 אה?

אוהבת מלא

 

נכתב על ידי המתבגרת.. , 28/12/2009 20:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו חדש, התחלה חדשה...אני אופטימית :)


היי :)

אממ..סליחה על ההזנחה הקטנטונת חחח היה לי שבועיים קצת עמוסים לשם שינוי. היו לי 3 ימי צילומים שבוע שעבר, לסיים לשפץ את החדר החדש (שיצא פשוט נדיר..באמת שיצא הרבה יותר יפה ממה שדמיינתי), לסדר את כל הדברים בחדר (החלק השנוא עלי..להעביר את כל הבגדים לארונות+קיפול, למיין ולזרוק את כל השטויות שכבר לא צריך ולמצוא מקום לדברים שכן..לא כיף  ) , וכמובן שבזמן הפנוי שנשאר לי העדפתי לצאת לבלות קצת (נשאר לי רק חודש לגיוס!!!) אז העידכון קצת התעכב..אבל תתרגלו אחרי הגיוס מן הסתם יהיה לי פחות זמן בבית לצערי...

אני שמחה להודיע ש...הכרתי מישהו חדש .

שבוע שעבר הייתי ביום הולדת של ידיד (למתעניינים לבשתי טייץ עור שחור, טוניקה בצבע כסף נוצצת כזאת כמו שהולך עכשיו, ז'קט עור שחור ,נעלי עקב שחורות ועגילי שנדליר כסופות. מרשים ביותר חח) היינו אצלו בבית בגג (זאת רק אני או שזה מזכיר את גיא? )  וישבנו כולם בכיף שלנו דיברנו, שתינו, רקדנו היה נחמד. והכרתי כמעט את כולם חוץ משני בנים וילדה אחת. מסתבר שהילדה היא חברה הכי טובה של חברה של ידיד שלי חח ושני הבנים הם בני דודים שלו. לא יצא לדבר איתם כמעט בשעה- שעתיים ראשונות..אבל יותר מאוחר אחד הבני דודים ישב עם ידיד שלי (ילד היום הולדת חח) ואני ניצלתי את ההזדמנות והתיישבתי איתם (אני מודה- לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים מהרגע שהגעתי, פשוט הורס). באתי והתיישבתי בכיסא ליד ידיד שלי והוא ישר חיבק אותי ואמר לבן דוד שלו "תכיר זאת ***(השם שלי)..הילדהה הכי מתוקה בעולם" אז אמרתי לידיד שלי "דיי אל תעשה לי פדיחות נוו חחח"  אז הבן דוד הסתכל עלי ואמר "אל תדאגי הספקתי להבין את זה גם בלי שהוא יגיד" אני כולי החלפתי צבעייםםם חחח זאת אומרת שאני לא היחידה מבינינו שהסתכלה חח. בקיצור דיברנו קצת (ידיד שלי היה חכם והתחפף) וגיליתי שקוראים לו ניב, עוד מעט בן 20,גר במרכז כמוני, משרת ב"כפיר", ולא מפתיע, גם הוא כמוני - "בן של.."  . הוא חתיך הורס, גבוה ושרירי במידה הנכונה, בדיוק כמו שאני אוהבת, שיזוף סקסי בטירוף (הוא לבש קפוצון אפור של "הנס" ובשלב מסויים הוריד אותו ונשאר עם חולצה לבנה קצרה של "לה קוסט" ככה שהתאפשר לי לראות  ), שיער חום בהיר ועיניים בצבע ירוק-כחול מהפנטות. יש לו חיוך של מניאק אבל אני חייבת להודות שזה מדליק בטירוף חח. 

בקיצור דיברנו ככה איזה רבע שעה ואז חברה שלי קראה לי לתמונה אז הייתי צריכה לקום ואז התחילה סדרת צילומים מטורפת (לפייסבוק בכל הכוח) והיה קטע שביקשתי מחברה שתעשה לי תמונה לבד ואז פתאום הרגשתי מישהו מחבק אותי מאחורה ראיתי שזה הוא נדחף לי לתמונה אז יש לנו 2 תמונות ביחד! חחח

בקיצור אחרי זה באותו ערב לא יצא לנו כבר לדבר כל כך ואז שהלכתי אמרתי לו בי והוא שאל אם אני רוצה שהוא יסיע אותי הביתה אבל כבר קבעתי לחזור עם חברה שלי אז אמרתי לו שלא...למחרת דיברתי עם ידיד שלי (זה שהיה לו את היומולדת) באייסיקיו והוא אמר שניב אמר לו שאני חמודה ושאל עלי כל מיני דברים, ושאל מה אני חושבת עליו אמרתי חמוד...לא מתלהבת עלק חחח. מן הסתם כל השיחה עברה לניב.

יום אחרי זה ידיד שלי העלה לפייסבוק את כל התמונות מהיומולדת ותייג את כולם..אז נכנסתי וראיתי את 2 התמונות שלי ושלו..אחת יצאה סתם חמודה והשניה יצאה מעלפתתתת! אנחנו יפים ביחד חח

בקיצורר חברה שלי הגיבה על אחת התמונות שלנו אז ידיד שלי ענה  ואז אני עניתי ובערב ראיתי שגם ניב הגיב והוסיף אותי לחברים.

כל השבוע דיברנו פה ושם בצ'אט של הפייסבוק וגם פעמיים באייסיקיו. אתמול בערב דיברנו שוב באייסי והוא אמר שיש לי צחוק כמו של ילדה קטנה לפי מה שהוא זוכר מהיום הולדת והתחלנו להתווכח בצחוק שלא והתחלתי להגיד שיש לו זיכרון גרוע וזה..אז הוא אמר תביאי את המספר שלך אני יתקשר ותראי שכן..אז הבאתי לו ודיברנו איזה 5 דקות שיחה חמודה כזאת..הוא ממש מצחיק מצד אחד אבל גם בוגר כזה מצד שני..ויש לו את העקיצות הציניות האלה שמזכירות לי את גיא (עוד פעם  ) והשיחות בינינו ממש זורמות.

השבוע הוא חוזר חמשוש ודיברנו שיש מצב שהוא יצא עם החבורה שלנו לאיזה מסיבה (זה עם בן דוד שלו..לא בגללי  ) בחמישי, אני ממש בעיניין שלו אני לא מפסיקה לחשוב עליו כל השבוע וממש בא לי שיהיה בינינו משהו..

תאחלו לי בהצלחה?

 

יאללה התחילה ספירת הימים עד לרגע שאני יהפוך לרכוש צה"ל..טיפים למה צריך להביא ולקנות לגיוס ובכללי יתקבלו בברכה

אוהבת מלאאאאא

 

 

דרך אגב..יצא לי לראות שבוע שעבר את דימדומים 2..אני היחידה שחושבת שג'ייקוב (כשהוא עם השיער הקצר) נראה בהרבה יותר טוב מאדוארד??

 

נכתב על ידי המתבגרת.. , 20/12/2009 18:47  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החדר החדש שליייייי


היי לכם :)

אני עכשיו חזרתי מהלילה הכי מצחיק שהיה לי בזמן האחרון חחחח ולא נרדמת אז מעדכנים עד שנתעייף קצת חח

הלכתי עם שתי חברות לנמל ת"א לאכול, משם זרמנו לבית של ידיד שלי עם עוד כמה חברים ואחר כך לשכונה עם חברים אחרים...רק צחוקיםם..אין על הסטלה של הלילה, עושים כאלה שטויות בלי טיפה הכי קטנה של אלכוהול :)

אז ככה...אני בשבוע האחרון עסוקה בעיצוב החדר החדש שליי והיפה בעזרת השם..שממש עשיתי מזה פרוייקט חחח

כבר יש רעיון לעיצוב, התחלתי לחפש רהיטים וקניתי כבר כמה דברים...הצבאים היו היום ומחר יבואו להמשיך..יוצאא נ-ד-י-ר!

כמו שכתבתי כבר, אני עוברת ליחידת דיור בקומה העליונה בבית שלנו שהייתה פעם של אחי. המקום בנוי ככה שיש מהמדרגות לקומה שתי דלתות- אחת לגג ואחת ליחידת דיור. היחידה עצמה בנויה ככה שכשנכנסים יש מן "סלון" קטנטן שקיר אחד שלו הוא בעצם חלון אחד גדול ורואים ממנו את הגג, ומסדרון קטנטן עם 2 דלתות- אחת לאמבטיה והשניה לחדר שינה שגם ממנו יש יציאה לגג. החדר שינה עצמו ממש גדול  אבל עדיין אין חדר ארונות וזה בעיה כי ארון אחד לא מספיק לי לכל הבגדים   אז במקום שאמור להיות מטבחון (ב"כאילו סלון", ממש ליד המסדרון) החלטתי לשים עוד ארון..גם ככה מה אני צריכה מטבחון? זה לא שאני מבשלת חחח וגם ככה אני לא ישתמש בו כי אם אני רעבה אני פשוט ירד 2 קומות למטה למטבח לאכול אוכל (אכיל!!!) של אמא חחחח אז בהחלט עדיף ארון :)

אז ככה את ה"סלון" אני צובעת בקרם, כבר קניתי ספת עור לבנה של 2 ושולחן סלון קטנטן לבן שצריכים להגיע עוד שבועיים, מנורה מהממת בצבע זהב ואת הLCD שיש לי בחדר עכשיו אני יעביר לשם ווילון מהמם לחלון הענקי בצבע לבן וזהב. אני מחפשת תמונה מעניינת בגוונים של לבן וזהב לתלות בקיר שמאחורי הספה כי החדר ריק מדי (הוא ממש קטנטן ולא רציתי להכניס יותר מדי רהיטים). בקיר שמול הספה יש רק את הטלויזיה אז קניתי שתי מנורות קיר בצבע זהב קטנות כאלה שאני יתלה מכל צד של הטלויזיה..ממש יפות, בצורת להבה כזאת,לא יודעת איך להסביר. האמבטיה כבר מעוצבת משקנינו את הבית אז אין מה לעשות שם יותר מדי חוץ מלסדר שם את הדברים שלי שזה בשלב יותר מאוחר. מהחדר שינה אני הכי מרוצה...צבעתי את הקירות בצבע אפור בהיר מרגיע כזה ורק קיר אחד (הקיר עם היציאה לגג) אני ישים בו טפט מהמם שקניתי (מחר ידביקו לי אותו) בלבן כזה עם קישוטים באפור בהיר-כסף נוצץ משהו מיוחד מעלףף. קניתי מיטה זוגית לבנה מן הסתם (אני צריכה עכשיו לקנות מלא מלא מצעים חדשים כי עד עכשיו היה לי מיטה וחצי והמצעים לא מתאימים...אני ילך השבוע בעזרת השם לקנות ואני רוצה לקנות בגוונים של לבן/אפור/כסף שיתאימו לחדר..הלוואי שאני ימצא מלא יפים), קניתי רהיטים (שידה קטנה ליד המיטה, טואלט עם מראה, כסא לטואלט, 2 ארונות- אחד יהיה בחדר ואחד במסדרון) בלבן עתיק מהמם, וילון שעשוי פשוט ממלא שרשראות של אבנים נוצצות שקופות, ומנורת נברשת עם אבנים כמו הוילון. אני כבר מחכה לראות איך הכל יצא בסוף יש לי הרגשה שיהיה יפה. נשארו לי לקנות רק עוד כמה דברים קטנים (שעון קיר שראיתי אבל לא הייתי בטוחה שאני רוצה אז לא קניתי באותו זמן, ועוד כמה דברים קטנים) אבל את זה אני יעשה שהכל כבר יסתיים כי בינתיים אני בבית כל היום עם הצבאים ואחרי זה גם כל הרהיטים יגיעו..בלאגן טיפה. עוד יומיים ההורים חוזרים מארה"ב...התגעגעתי חח נמאס להיות לבד בבית  וכמובן אני הולכת לקבל מלא מלא מלא מתנותת כי הרגלתי אותם כבר שחסר להם אם לא חח.

בקיצור אני פורשת לישוןןן באמת עייף אותי הפוסט הזה חחחח כמו שרציתי. לילה מעולה שיהיה לכם..לי מחכה מחר יום ארוך עם צבאים מעצבנים שרוצים שאני יכין להם קפה כל שעה וריח מסריח של צבע ...לפחות סבתא הבטיחה לבוא אחרי שבכיתי לה היום בטלפון אחרי שהם הלכו שהם שיגעו אותי ןלא בא לי להיות איתם מחר לבד...אין כמו סבתא

נכתב על ידי המתבגרת.. , 7/12/2009 04:48  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמתבגרת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המתבגרת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)