לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משועמם מהמרכז


אההה... חיים, פארקור, סרטים,חברים,שטויות, עניינים, כל החיים של נער עירוני וזבל כזה... לא שתרצו לקרוא אותו גם אם זה פיקנטי,דרך אגב אני לא דביל... זה רק הישראבלוג עושים אותי כזה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

שעמום שני!


בוא נגיד ש..... סוכות הגיע כבר! אחחח האווירה של החג! הסוכות( זונות), ארבעת המינים(זכר,נקבה,הומו ולסבית), האשפוזים,וכמובן... החופששש!!
אוקיי אז בשבילכם ישבתי המון זמן! (יומיים) וחשבתי על סיפור שחבל, באמת "בלינג בלינג". זה מדבר על הציפור שעפה בשמ(נ)י ישראל.
ציפור אחת עפה שמי ישראל (גרסת ארץ החיות).... בזמן חג הסוכות היא עפה, הרגישה חפשייה ואיך לא- חירבנה. היא חרבנה על כל הסוכות בישראל ללא יוצא מן הכלל, המשיכה במשימתה במסירות עד שכמובן "מישן אקומפלישד" (המשימה הושלמה). היא בהנאה עשתה זאת וחירנה על סוכותיהם של הסוסים (בריונים רוסים) ,הגריזליס  השמנים( מלפפון בצלת שלי :P), אך אוי ואוי לציפור הקטנה כשחירבנה לנחש הארסי על הסוכה (איזה ערס), הנחש התעצבן, הריש ראשו חיש חש (כל הערסים חשים! שונא ערסים!)הרים את ראשו והתמתח (תפס ביצים וקרא לציפור) ציפור ארורה! איך את מכל יצורי היער מעזים להשחית רכושי ולפזול לשטחי?! (היי! כפרע, למה מה קרה?! מי את י'___  אני אראה לך מאיפה משמין הג'חנון! יא אעבלה! יא דיסקלטית, יא........." כעבור שעתים "חכי חכי אני אבוא אלייך אני אביא את ציון שיפתח לך ת'דלת עם מסור והוא סוטה גדול הבנת?! קפיש!?? [ערס גרמני]) הציפור חיש חש קראה לחבריה חיות הבר להגנתה (מי אמר שלפולנים אין גב, אה כבר ציינתי שהציפור פלניה?)באו פתאום לשמיעת חרש שריקתה של הציפור והביאו את הנשר הגדול ברום גובה! (איזה אמריקאי כושי אחד מהארלם, נראלי שנשר=סימן לאומי של אמריקה, אז זה מתאים, ולכושי הזה היה הרבה בלינג בלינג זה בטוח =]) הנחש בא אל הנשר בצווחות, אך ללא הזהרות התקיף אותו,ניסה לפגוע בראשו שתנועה סיבובית-מגלית (בא אליו אמר לו, י'__ אני א-ז' אותך יא טאמבל! ודקר אותו בראש טוב לפחות ניסה XD). הכושי (אופס, הנשר) הגיב בהתחמקות משובחת מלמעלה למטה הזיז את ראשו במהירות שלף טפריו ושרט את הנחש (הוציא את כל ה"גיר" gear= ציוד, ופיצ. אותו  בכדורים, this nigga got ballz yo!) הנחש נפל הלום ועלום על הקרקע, שוכב, וזוחל לעבר ביתו בגסיסה. (הוא נחש הוא אמור לזחול בעצם, חח LOL הקיצר הוא קפוט) הנשר לא אפשר זאת ועמד לתת לו את המכה האחרונה, אך לפני זו שאל אותו למילותיו החארונות. (הוא תפס אותו בצוואר ושאל watcha sayin' bitch?? huh?! watcha sayin nigga!) . הנחש אמר  שלא הייתה בכוונתו מעשה רוע ועוול והתנצל. (רק כמו שערסים יודעים, רגע הם יודעים???? טוב הבנתם ת'נקודה) כולם סלחו לנחש והחליטו לרחם עליו, ומאז לא מטריד אותה יותר (את הציפור) וכמובן, כמו בכל שנה, הציפור ממשיכה לרחף שם ולחרבן על בתיכם.... מוסר השכל: סוכות שמח! אוקיי זה היה מצחיק, מצטער שחפרתי, אבל זה סיפור שווה אוסקר! זה סיפור דובשנית! טוב, זה היה משו משעמם, ו.. אל תשכחו! שעמום=שליטה!! (הפעם בלי ההערה של הע' והפרחה =P)
נכתב על ידי , 28/9/2007 19:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שעמום ראשון!!


טוב אז ככה.... קוראים לי ליאב... (לא שזה מעניין השם ה100מם הזה) אני לוממד ביסודי ('סעמק אני אמור להיות בתיכון) בן 14 ו3 חודשים (מעכשיו עד ליולי לאלה שיודעים חשבון) ציונים... פסדר.. עיסוקים.. נו זה מעניין??! בכל מקרה, בשביל מה באתי לכתוב בלוג אם לא על זה?? :P  כמו שחברי הטובים ציינו (אלה שמכירים אותי יודעים) פארקור, vault',lazy,dash,onkey,thief,king kong ועוד במילה אחת.... parkour (זכויות יוצרים לולר) החיים של ילד בן גילי משעמים.... כיתה חראית, כולם קטנים,אבל מה??? כיף לכופף אותם =P הבנות בסדר... לא נחמדות בכלל!! הבניםת קשה להתחבר אליהם! חוץ מה"חננים של הכיתה" שהם הסחבקים שלי... (כה אנחנו עוד בקטע של מקובלים וחננות עד כמה שזה נדוש לכיתה ח' =_=) אבל! אני מכיר עוד מלא אנשים! שהם מעניינים בטוח יותר ממני, ושאת הבלוג שלהם שווה לקרוא! אני יכול להמציא לכם סיפור על קורנפלנקס משועמם, אבל אני לא מצחיק! אני יכול לבכות לכם על החיים שלי, אבל אני לא בכיין!  אני יכול להצחיק אתכם ואני טוב בזה, אבל משו שאני עוד יותר טוב בוא זה להבריח קוראים בעזרת חו7ש ההומור הגרוע שלי! כרית נקבה אומרת לכרית זכר: הבאת אמצעי מניעה? הזכר עונה: למה ציפית?! איזה LOL.... משועמם הא?? טוב מחוץ לעובדה שאני מצחיק, יש לי גם קריזמתיות (אני גם דיסקלט) פעם אמרתי למישי שאהבה מישו להגיד לו בפנים את כל מה שהיא חושבת עליו בפנים ולהתחיל איתו על ידי ליטוף הפנים שלו והיא קבלה נידוי חברתי לשנים ארוכות.... (דקות, בשבילה אלו היו שנים =_=) אז על עצמי אני יכול לספר ש... ההורים גרושים גר עם אימא ויש לי אחלה בית! ממש pimped אם טלויזיה, אחלה רמקולים,מחשב, טלויזיה, פלייסטיישן 2 (עוד מעט 3) מוזיקה אמ פי4 אמ פי 3 איי פוד די.וי.די אלף משחקים ועוד משו.. טלויזיה!! ותמיד יש חטיפים!! (מוקדש למישו מאוד רעב, אני לא אנקוב בשמות אז אני רק אתקשר אל ואל ואשתוק) החיים נראו מיואשים כאשר לליאב המסכן לא היו חיים עד שהוא פגש את הישועה!! בצפר אורט אבין!!  פגשתי אחלה בנים (סופסוף פגשתי מטאליסט) אחלה פריקים שבעולם,עוסקים בספורט, פארקור, סנובים, אוהבים כושים (זה למה אני עובר לשם שנה הבאה) בנים שולטים! איפה היד???? בפנים!!והבנות...... :) כולן כאלה מאממיייי, חמודות, לא אכפת להן שאני חתניק והעיקר הן מאורט! טוב, לפחות הן לא משועממות כמוני! יש להן משו יותר טוב מלשבת ולקרוא ת'בלוג שלי הא? והכל בזכות החבר הכי טוב שלי (מן הסתם הוא כושי) ואני לא רוצה לנקוב בשמות אז אני רק אזכיר שקוראים לו ואל ואשרוק..... ויש לי עוד המון חברים מהמחנה!!! מחנה קיץ למי שלא יודע... זה מחנה שהולכים אליו בקיץ, באמריקה...... עושים פארקור, מסתלבטים על ה"לייק" (אגם) עושים ספורט ונהנים כל הקיץ יובל החמודה, קרן המתוקה, מיכל וגילי התאומות הנג'ס, שחר הקוסם! אביב אחי הכי מהמחנה....בר בר היפה מקיסריה... יש עוד מלא אבל אני חייב לסיים, לכל מי שלא ציינתי זה לא ששחכתי, אני פשוט צריך לעשות בלוג משעמם זוכרים?? צריך שזה יהיה משעמם.....ד"א אני חולה אז אולי הייתי מסטול הפעם, בכל מקרה קטע הבא, יהיה מצחיק שווה, מוקדם לכל חברי הטובים (כל מי שאני מכיר בקיצר XD) והכי חשוב! משעמם
זכרו!! שעמום=-שליטה!!1 (הייתי רושם עם ע' שליטעע אבל מה אני משועמם??=P)
נכתב על ידי , 26/9/2007 23:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 30

ICQ: 335074283 




60
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשועמם בטירוף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משועמם בטירוף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)