לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כ פ ת ו ר - עיר וירטואלית


מה , עיר וירטואלית !


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

אנשים ?!?!?!


 א י ך - א נ י - א מ ו ר ה - ל ע ש ו ת - ק י ש ו ר י ם - ב צ ד - ו ש ה ד ף - ל א - י ה י ה - ב ד ף - ה ר א ש י -  ש ל י - כ א י ל ו - ? ,

ההההההההההלפ מי ! :DDD

נכתב על ידי , 27/9/2007 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פ ת י ח ה [[[[[[=


 

שלומ-שלום ,

אממ. היום פתחתי

את העיר, ו..

I need H E L P

אני צריכה עזרה !

אז מי שבא לו לעזור לי,

יאללה , DDD: 

תכתבו לי לאיסיקיו .

 

תעזרו לי, תהנו כאן,

גליוש, מנהלת כפתור

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2007 19:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 367839355 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגווולה [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גווולה [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)