לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little Kiss



כינוי:  Moriii

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

הקינוח המתוק :)


טוב , ת'אמת , לא ידעתי עם כ"כ מגיע לה מה שתכננו בכל זאת שחנון ינשק אותה ?!

זה אבסורד , אבל אחרי כל מה שהיא עשתה לילדים בשכבה ולי מגיע לה

מתן : מורי , נו איפה הוא ? רק שלא יתחרט

אני : אני לא יודעת מתן .

מתן : אז לכי תקראי לו

אני : שכח מזה ומהר , אין מצב שאני הולכת לשם שוב

מתן : טוב בואי אני יבוא איתך .

אני : נו אז תלך לבד

מתן : הוא לא מכיר אותי .

אני : הוא מכיר , טוב נו בוא .

 

הלכנו לשם לצערי הרב שוב , נכנסנו לכיתה

מתן : אממ .. מור אולי תיכנסי לבד

אני : לא אני לא נכנסת אז .

מתן : טוב נו יאללה אבל מהר .

אני : אור ?

מתן : מה זה הדבר הזה ?!

אני : די זה לא יפה ! , מתי הספקת להחליף בגדים ?

אור : כמדומני לפני כ- 20 דק' לכל היותר .

מתן : מה זה כמדומני ?!

אני : מתני פשוט אל תדבר , אני מבינה. טוב אתה בא ?

אור : כן , אני רק ישלים את השאלה האחרונה שנשארה לי ואלך למקום היעד .

מתן : יאבה הוא מדבר כמו ה - GPS של אבא שלי .

אני : מתני מאמי , אבא שלך עכשיו לא חשוב . טוב אור אנחנו שם , בי .

 

מתן : מורי את ראית איך הוא נראה ? , איך הוא יתן לה נשיקה ?!

אני : אני לא יודעת נראה כבר מה נעשה . טוב עכשיו תגיד לי מה אתם עושים ?

מתן : טוב , בהתחלה נהיה מפוזרים , ואז אנחנו נריב על הפרידה שלך עם דניאל ,

אחרי זה דניאל יריב עם ליאן על השיעורי בית שנעלמו , שמאי לקחה אותם ,

ואז בסוף אושר וליאור שוב יריבו עם עוגה ויפילו אותה על מאי ואז החנוך מוציא את העוגה מהפנים ומנשק אותה .

אני :טוב , יאללה בוא נלך .

מתן : מורי את בסדר מאמי ?

אני : לא יודעת , היא עשתה דברים מגעילים נכון ,אבל עד ללנשק חנון

מתן : מורי היא עשתה לך דברים יותר גרועים מזה ..

אני : אתה צודק , טוב יאללה בוא , אנחנו צריכים לריב .

 

הכל היה מוכן מאי באה החנון חיכה בצד

אני : מתן , מתי תבין שאני כבר לא אוהבת את דניאל ?! אני אוהבת אותך !!

מתן : אבל למה מאי אמרה לי שאת עדיין אוהבת את דניאל

אני : מה ? מאי המטומטמת הזאת אמרה שאני אוהבת את דניאל ?! מה לי ולה ?!

מאי : אממ .. לא התכוונתי לזה ,

אני : הגזמת , באמת הגזמת בגללך רבנו

מתן : חח מורי שכחי מזה היא לא שווה מריבה שלנו .

 

אחרי זה ליאן ודניאל באו ,

דניאל : ליאן את מוכנה להסביר לי למה לקחת את השיעורים ?!

ליאן : אני לא , זאת מאי שלקחה

מאי : מ..מ...ה.. מה ? אני לא לקחתי

ליאן : בואי אני יבדוק לך בתיק .

דניאל : הנה הם ! מאי בגללך יש לי מינוס , את תראי מה יקרה לך עכשיו .

 

בסוף , ליאור ואושר באו עם העוגה ואז הם "נפלו" וזה היה על מאי

מאי : ממממההה זזזההה אאאמממווווווררר ללללהייייוווות ????!!!

 

חחח ולקינוח , החנון נכנס , הוציא את העוגה ממאי ודפק לה נשיקה .

מאי : דנייאאאל ??!

אור : איני הוא דניאל , אני הוא אור .

מאי : ייייייייייייייייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!!!!!!

 

חחחחחחחחחחח כולם צחחקו , זה היה באמת מצחיק . ו.. זה הגיע לה !

נכתב על ידי Moriii , 29/3/2008 19:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יוום מצחחיק ביוותר =]


דניאל תכנן משהו, ראיתי אותו רץ לילדים מהשיכבה קרא למתן ולחברים שלו

לא הבנתי בכלל מה הולך ..

 

אני : מתניי ?!

מתן : איפה את ? חיפשתי אותך כל היום !

אני : אני לא מבינה מה דניאל עושה ! ומה חברים שלך עושים פה ?

מתן : חח את תביני .. אבל יש משהו שאת צריכה לעשות

אני : מה ?!

מתן : את משכנעת הכי טוב , נכון אור מי'4 החנון הזה ?

אני : נו , מה איתו ?

מתן : תשכנעי אותו לבוא לכאן ולהתחיל עם מאי ושיביא חברים על הדרך .

אני : אבל מאמי אני לא מכירה אותו !

מתן : בשבילי ?

אני : טוב אבל שמישהו יבוא איתי , אני מפחדת ממנו אתה ראית את הפרצוף המזעזע הזה ?

אייכס מה זה שישים משחה או משהו על הפצעים והמשקפים מידה 8 , שישים עדשות

הוא ממש מפחיד אותי ..

מתן : חחחחחחחחחחחחח .. עומר כפרה עלייך לך איתה היא מפחדת ללכת לאור מי'4

שמור עליה , חח שהוא לא יהרוג אותה ..

עומר : חחחחח .. טוב , אני לא כזה אופציה טובה אבל בואי .

 

הלכנו לכיתה שלהם כיתה של חנונים ממדעים מואץ כולם מכוערים אחד אחד

אני : עומר , קרא לו .

עומר : מה אני מור ?! את אמורה לקרוא לו

אני : אבל .. אני .. נו אתה יודע .

עומר : מפחדת טוב נו .. אממ . אור ?!

אור : אכן ?

אני : חח כמה זמן לא שמעתי את המילה הזאת . לא משנה . אתה יכול לעשות לי טובה קטנטנה ?

אור : סביר להניח שכן , מה הינך רוצה ?

עומר : לא הבנתי . מה אמרת ?

אני : עומר פשוט שתוק ! אתה יכול לבוא איתי לכמה דקות,  יש ילדה אחת שמציקה לי רצח

ואני רוצה שתתחיל איתה

אור : מה את רוצה למות בגללה ? מה זה להתחיל איתה ?

אני : לא למות , לא צריך להגזים , אמ . נו אתה יודע להגיד לה כמה שאתה אוהב אותה

אור : אני מסכים לתנאיך , אני אבוא

אני : ועוד משהו תביא איתך עוד כמה חנונים .

עומר : היא התכוונה בנים

אור : אפסח על המילה שאמרת , אוקי אני יתקדם אלייך בעוד מספר דקות

 

אחרי זה התפוצצתי מצחוק לא יכולתי להפסיק .

מתן : שיכנעת ?

אני : כן הוא אשכרה חשב שאני רוצה למות בגלל מאי

עומר : רק זה ?! הא לא יודע מה זה להתחיל איתה

מתן : חח יופי , טוב עומר אתה יכול ללכת

עומר : הבנתי . אבל למה תמיד אני , למה לא אתם ?

מתן : כי אנחנו שניים ואתה אחד

עומר : טוב .. הנני מסכים לתנאיך .

אני : עומר רק תלך זה לא הצחיק כ"כ , נו מתן מה זה כל זה מאמי ?

מתן : חח טוב אני יגיד לך רק בגלל שאני אוהב אותך

(צינזור קצר D:)

אני : אתם לא רציניים ?! מסכנה הילדה , טוב היא לא , אבל שהחנון הזה יעשה את מה שאמרת ?

התחרפנת ?! זה שאנחנו עוד נעשה את זה , זה בסדר אבל שהחנון , הוא לא יודע מה זה נשיקה אתה רוצה צרפתית ?

מתן : זה לא אני , זה דניאל .

אני : אתה יודע מה מגיע לה ! אחרי מה שהיא עשתה ?

מתן : חח יאללה בואי בואי יש עוד משהו שצריך לעשות .

נכתב על ידי Moriii , 24/3/2008 21:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלשנית מארץ המשטפים


השיעור התחיל ,

המורה : טוב , היום נלמד חוצר חדש על אנרגיית חום

פתאום מתן נכנס ,

מתן : המורה , אפשר את מור ? זה דחוף

המורה : יש לך מזל שאתה ילד טוב וגם מור , מור גשי אליו .

יצאתי אליו ,

אני : מה קרה מאמי ?

מתן : את לא יכולה להבין מה כולם אומרים !!!!

 

אני : מה כולם אומרים ?

מתן : שאת נהיית איתי בקשר עוד לפני שנפרדת מדניאל .

אני : מה ?! אבל זה לא נכון !

מתן : את אומרת לי ?! אני יודע שזה לא נכון !

אני : אבל מי אמר את זה ?

מתן : אין לי מושג ..

אני : נראה לי שאני יודעת .

מתן : את תסתדרי עם זה ?

אני : כן ..

מתן : טוב מאמי יאללה לכי לשיעור

אני : טוב מאמי , תגיד מתי אתה מסיים ?

מתן : היום ב1 וחצי למה ?

אני : אולי תבוא איתי ?

מתן : לאן ?

אני : לסופר פארם אני צריכה לקנות בושם לחברה שלי

מתן :טוב מאמי .. אז תחכי לי עד 1 וחצי ואני יבוא איתך ..

אני : יופי ..

מתן : אני הלכתי ביי .

אני : דבר איתי אחרי זה .

 

נכנסתי לכיתה בעצבים שאף אחד לא יכול להפסיק !

דניאל : מה קרה ?
אני : אני יגיד לך אחרי זה ..

דניאל : הכל טוב מור ?

אני : אני יגיד לך שיגמר השיעור הפסדתי מספיק ..

 

כשנגמר השיעור ,

דניאל : מוור ?

אני : טוב אני יגיד , מישהו אמר שאני נהייתי עם מתן בקשר עוד לפני שנפרדת ממך

דניאל : מה ? זה לא נכון אמר לי לפני זה ..

אני : זה לא משנה , נראה לי שמאי אמרה את זה ..

דניאל : חח בואי , בואי יש לי משהו ..

 

אתם לא מבינים איזה מצחיק !!

נכתב על ידי Moriii , 17/3/2008 16:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

466
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoriii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moriii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)