לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נערה? אישה? בהפרעה


נערה? או אישה? בהפרעה. הפרעת אכילה, הפרעה בחשיבה? הפרעה בחיים. כל מה שרציתם לדעת על נערה או אישה שעדיין לא יודעת מה ההרגדרה שלה אבל נמצאת בהפרעה רוצה להחלים ומצד שני לא... תומכת באנה &מיה ורוצה לנוח מזה לפעמים....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

תשובות לשאלון השבועי


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מתעוררת?
מצחצחת שיניים!! שוטפת פנים ועושה פיפי.

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת פותחת את המחשב?
קוראת מיילים... אחר כך נכנסת לאתר הבית קוראת קצת בכל מיני מגזינים ומתעדכנת....

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת שיר שאת אוהבת?
אויייי מגבירה כמה שרק אפשר,וכל כולי עם השיר שמתנגן

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת חוזרת הביתה אחרי הלימודים או העבודה?
מורידה בגדים!! שוטפת פנים ונכנסת למחשב אחר כך עושה מקלחת אובה ואז ממשיכים את היום/לילה

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת מקבלת ספר?
קוראת את התקציר מאחוריה... אם זה מעניין מתילה לקרוא ואם לא אז מוותרת....


מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת רואה משהו שאת רוצה בחנות?
מסתכלת בוחנת ואז שולחת מבטים, אם זה עובד הרווחתי אם לו אז הוא הפסיד...

מה הדבר הראשון שאת עושה כשאת שומעת על אוכל?
מתעלמת!!! מנסה כמה שיותר לא להקשיב לזה ולא להתייחס!!!

מה המקום הראשון שאת הולכת אליו כשאת יוצאת מהבית?
נכון להיום לעבודה... תלוי באיזה יום מדובר.... יש ימים שאני מתחילה את העבודה מאוחר אז אני הולכת לשופינג עושה פילאטיס או ספינג... תלוי תלוי...


מה הדבר האחרון שאת עושה לפני שאת נרדמת?
מחברת את האוזניות לMP שלי ונרדמת עם המוזיקה!!!!

נכתב על ידי , 28/9/2007 03:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Alison_s ב-3/4/2008 22:00
 




טוב שלום לכולם...

אז ככה אני גולשת לי באינטרנט כבר המון המון זמן. עוברת מדף לדף קוראת וקוראת, וזהו החלטתי שגם לי יש הרבה מה להגיד.

אז החלאתי לפתוח בלוג ולקרוא לו נערה?אישה? בהפרעה! אז אם אני נערה אני לא יודעת  אם אני אישה גם זו שאלה אבל בהפרעה אין שום ספק!

אז כן, הגעתם לבלוג שלי... כאן אני יספר לך את סיפור חיי. יש לי כל כך הרבה לספר... אין לי מושג מאיפה אני יתחיל. אני רק רוצה להגיד לך שתדעו שהולך להיות אצי בבלוג מאוד מעניין...

אני יושבת פה מול המסך וחושבת מה לרישום לכם.. איך להתחיל לתאר לכם מי יושבת מאחורי הבלוג הזה.... אבל נשאר את זה ליום מן הימים... בהחלט לא יאומן ...איך אומרים ... זה קורה לאשים שנראים הכי מושלמים מבחוץ ואבל מבפנים הם מלאי זבל ולכלוך שהצטבר ולאט לאט יוצא החוצה.

הפרעה, מילה גדולה שמחילה כל כך הרבה בעיות וסיבוכים שעד שלא חיוויתי אותן חווה אותן לא ידעתי בכלל שהן קיימות...

הפרעות אכילה, דיכאון, אי מימוש עצמי, חוסר העכרה עצמית, חוסר סיפוק, חיים מוזרים, גורל שונה ומשונה... ומה תהיו מופתעים , כל מה שמיניתי לכם עכשיו אני חוויתי וחווה אותם אבל, מבחוץ השלמות לא נמדדת!!!!

אנשים עומדים לרגלי... מתעניינים במראה החיצוני "המושך" בעייניהם הכל מושלם מבחוץ , גם החיים והעבודה ממשיכים כסידרם.. האנשים המכובדים והמתוקשרים שסביבם אני עובדת לא מרגישה לו לרגע אחד בכל ההפרעות הקשות שמניתי לכם מקודם...

טוב אז זה לביינתיים סיפרתי לך בקצרה מה הולך להיות אצלי בבלוג  מ"הצרות של העשרים" עד לצרות של נערה בת 21 משוחררת ,לאישה במקום עבודה מאוד מכובד ,לילדה בולמית/אנורקסית התומכת בפרו אנה... וגם לנערה ששואפת כל כך גבוה ומודעת לחיים ולרצונות שלה אבל קשה עם החסרונות והדרך אכן לא קלה....

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 02:18  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Briiiiii ב-17/11/2011 17:29
 





Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה




990
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדולבי7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דולבי7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)