לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Want It That Way


בלוג התמונות שלי.

Avatarכינוי:  -מיכלולי-

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

אעאעאע פוסטתמונווות!!!!!!!111אחדאחד~


למטה^^"
נכתב על ידי -מיכלולי- , 12/12/2007 15:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גזר/ה ב-14/12/2007 01:54
 



פוסטמונות המשך ספיישל פרחים ;)


שלומות אנשים וחג שמייח,

אני ממשיכה בספיישל הפרחים שלי,

עם ארבע תמונות נוספות,

מקווה שתאהבו ואשמח אם תגיבו;)


אני יודעת שהתמונה נראית כאילו לא עשו פוקוס לפני הצילום,

אבל יש פוקוס, חפשו אותו;O





כל הזכויות על התמונות שמורות לי ואך ורק לי,

ואין לעשות בהן כל שימוש בלא רשותי.

מקווה שנהנתם..

תגובות, שאלות, בקשות, טענות, הערות, הארות,

וכל מה שעולה בראשכם, בתגובות.

נכתב על ידי -מיכלולי- , 7/12/2007 15:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זונתי הקבועה. אעאע ב-14/12/2007 15:19
 



עיצוב חדשP:


כמו ששמתם לב (או אולי לא),

יש עיצוב חדש ^^

אני אוהבת אותו ^^

ויש גם שם חדש לבלוג D:

מקווה שאהבתם,

תגיבו פה את דעתכם על העיצוב,

ואשמח אם גם תגיבו לפוסט הקודם,

חנוכה שמח,

 מיכל.

נכתב על ידי -מיכלולי- , 5/12/2007 11:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -מיכלולי- ב-6/12/2007 20:42
 



לדף הבא
דפים:  

605
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-מיכלולי- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -מיכלולי- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)