לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

so fucking special


"כבר שבוע שאני פוחד ללכת... וצובע את הבוקר בשחור... מבוהל מידיי פותח את הדלת.. היי אני מת מקור..." (היהודים- הבלוז) מעניין אותכם מה קורה לי? כנסו ותראו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

אני צריכה את העזרה שלכם...


כתבתי שיר, סופסוף, אחרי הרבה זמן שהמילים נתקעו לי בגרון ולא יצאו. רוצים לעזור לי למצוא לו שם?

 

שיר ללא שם.../אני.

 

ספרי לי, מה עבר עלייך?

מיהו האיש שגורם לדמעות ליזול מעינייך?

מדוע אף פעם אין צחוק על שפתייך?

למה אף אחד לא רוצה אלייך?

 

ספרי לי, מדוע את תמיד לבדך?

מדוע, אין אף אחד לצידך?

למה אין כבר אור בפנייך?

מדוע אף אחד כבר לא מקשיב למילותייך?

 

האהבה, את האור שבך כיבתה,

כבר לא בוערת בך הלהבה,

כבר אין בך תקווה,

אין מי שיגיד את המילים להן חיכית,

בשקיקה.

את לבדך.

 

למה את תמיד יושבת בחושך?

ולמה את שותה כ"כ הרבה?

מדוע את מרבה להסתגר?

למה את חושבת,

שמהחיים האלה, כבר לא תשיגי יותר?

 

האהבה, את האור שבך כיבתה.....

 

תפסיקי לבכות,

נגבי את הדמעות,

עוד יבוא יום חדש שבו,

תוכלי את עצמך מחדש לגלות.

 

מסתבר שרק כשכואבים, רק אז, יוצאות המילים. כן, ניחשתם נכון, "סיפור האהבה" שלי, נגמר. עצוב? כן. יעבור.:/

(לא יודעת למה הפונט הזה מסרב להתקטן, אל תתיחסו.)

נכתב על ידי complicated LoLiTa , 16/8/2007 01:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כ"כ מתגעגעת אליו...


דיברתי עם אמא היום. שאלתי אותה איך היא הייתה מקבלת את זה אם היה לי חבר בצבא... היא הייתה קצת בשוק אבל אמרה שזה לא היה מפריע לה יותר מידיי. היא התחילה לעשות לי הרצאה שאסור לי לעשות סקס בגיל כ"כ צעיר, אבל ברמת העיקרון קיבלה את זה. היא שאלה אם יש לי מישהו על הכוונת, ואמרתי לה שכן. וסיפרתי לה, סיפרתי לה הכל.

זהו. אמא קיבלה. היא אמרה שהוא יכול לבוא, אין לה שום בעיה. אבל, הוא לא יכול לישון כדי שאבא שלי לא יחטוף התקף לב.

אבל גם ביקור זה בסדר..נראה לי.

בכל מקרה, אני כ"כ מתגעגעת אליו. כ"כ כ"כ. אין לי למי להגיד את זה כי הוא תקוע אי שם במקום בלי קליטה, אז בגללו החייתי את הבלוג הזה.

אני חושבת שאני מתאהבת בו, אני נהיית אובססיבית. כל היום מתבשלות  לי מחשבות  על מה אני אעשה לו ברגע שהוא יבוא.:)

זהו, הרגע הזה קרוב, אני אפגוש אותו בקרוב.

ואולי הוא יהיה שלי. אולי זה יהיה רציני. אולי.

 

אני אוהבת אותך מתוק שלי. מתה שתהיה פה. זה יבוא. זה יבוא? זה יבוא.

 

אם זה נורא מעניין אותכם, זה השיר שמתנגן לי בראש:

 

מחכה לו

מילים: דנה ברגר
לחן: דנה ברגר

מנסה להתעודד
לשיר עוד שיר
לשתות עוד כוס קפה
להשען אחורה

מדמיינת מציאות
במקום אחר
יושבת מול הים
עם איש אחד חזק
שומר עליך

בינתיים את לבד
עם החלומות שלך
שרה לעצמך שירים
לא פוגשת אנשים
מחכה

מחכה לו שיבוא
מחכה לו שיבוא ויציל אותך
מכל המכשפות והשדים
מכל האנשים שמדברים

מכל האוטובוסים העשן והסמים
מכל החלומות הרצונות הסיוטים
מכל החישובים התכנונים והכספים
מכל האנשים שמדברים ומדברים ומדברים

 


 

מחכה לך מתוק שלי...

שיהיה לכם יום נפלא...עידכונים בהמשך.

 

נכתב על ידי complicated LoLiTa , 8/8/2007 17:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השעה מאוחרת, המחשבות מתרוצצות, והשיר הזה מתנגן לי בראש....


מרי לנצח / עברי לידר.

 

אני יושבת בבאר די לבדי
שותה קצת מדברת הרבה עם עצמי
טלסקופים קטנים מדווחים לי על כל מה שקורה מסביבי
אני ניגשת מהר ולא מהססת
הוא נראה לי חמוד אבל לזה אני לא מתייחסת
מתחילה לדבר אליו בשפה שהוא בטח יבין
איזה עיניים יפות אתה באת לבד?
אני נראית נהדר ויש לי דירה
עם מרפסת לים
וכדאי גם לך לבוא לשם

אז הוא מבין את הרמז וקם
הוא משלם גם בשבילי ויוצא מהדלת
ויש לו מכונית מפוארת
ואני חושבת שהפעם יש לי מזל
אז מתחילה להרגיש את הדופק
איך הוא ממריץ לי את הדם
ואז בלי שיראה אני לוקחת כדור לנצח ת'פחד
ובדרך כבר שולחת ידיים למכנסיים שלו
וממששת עולה ויורדת וחם לי בגוף
וגם לו

במיטה אני עושה את הכל כמו שצריך
ואחרי שגמר נכנסת לבד למקלחת
ואיך בוכה שם בשקט כי יודעת שכמו כולם... הוא יברח...:(

 

 

 

 

אהה, ואגב, הסיפור עם הבחור ההוא. הכל הסתדר. הוא התקשר. יהיה טוב בסוף. אסור להכנס לסרטים.:)

לילה טוב אנשים.:)

נכתב על ידי complicated LoLiTa , 8/8/2007 01:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  complicated LoLiTa

בת: 32

ICQ: 222555809 




1,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcomplicated LoLiTa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על complicated LoLiTa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)