לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't be scared about me, I'm here just to see you DIE



Avatarכינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

כלכך נמאס לי מהכל


נמאס לי מהחיים האלה

נמאס לי מהחופש הרקוב הזה

נמאס לי שאני כל הזמן בבית ואני בקושי יוצאת

נמאס לי מהאבא ההומו שלי

נמאס לי מהאמא המעצבנת שלי

נמאס לי מהאחים הדפוקים שלי

נמאס לי מכל הילדים הצבועים מסביב

נמאס לי שאתה שם עליי כזה זיןןןןןןןןןןן אחרי מה שעשיתי בישבילך

נמאס לי לבכות כל יום

נמאס לי מהדיכאונות המזדיינים האלה

פשוט נמאס לי מהכללל

נכתב על ידי , 22/7/2008 17:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





754

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoykyX_X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NoykyX_X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)