לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ניתפלים לילדים מפגרים!!!!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פורשת...


דיייי !!!!!!!!

 

זיינתם תסכל..........  נאצות וכאלו.........

 

אני פורשת מהבלוג... וכל מי שהשאיר לי נאצה........ שילך להזדיין!!!!######

 

כל המגיבים הראשים של הנאצות...... לחו כנסו לבלוג אחר ותשאירו בו נאצות.....

 

אני חולה....... יש לי מחלה רצינית ואני לא צוחקת..... :(( אני מיצתערת על כל ההתפלות שלי לאחרים גם בבלוג הזה וגם בקודם שהיה לי.

 

 

 

אני לא רוצה יותר לשקר לכם.

 

קוראים לי הדר טופז ואני לומדת בכתה ז'1 בחטיבת פרדס באור יהודה!

פשוט יש לי חברות שלומדות בשזר ובבן צבי בקרית אונו ובגלל זה אני היתחזתי שאני בשזר ובבן צבי ואחת מיהן בז-1 בשזר והשניה

ובת דודה שלי שהיא דומה לי שני תיפות מים וכולם מיתבלבלים בננו והיא היסכימה שאני יתחזה אלהה והיא לומדת בכתה ז-2 בבן צבי.

אני לא יומר איך קורים לה כי היא ביקשה.

אני נישבעת לכם שזו האמת ורק האמת, ואני לא רוצה ליסגור את הבלוג ברגל שמול!

נב: בבלוג הקודם שלי היה רשום את השם שלי והפרטים שלי!# אז מי שלא ראה... הפסיד...

 

 

יללה חברהיס.... אני מקווה שאתם סולחים לי

 

ביושש           אוהבת 3333333333333333> הדר (וזה השם האמיתי שלי ולא מזויף חיחיחי)

 

 

 

נכתב על ידי כאילו דה...!!! , 7/10/2007 22:16  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קפריסין+האמת..?....??......???.......


 

טוב קודם כול מאוד נהנתי מטיול שלי... היינו בהרבה מקומות.... הכי כף היה לי במגדולנסד חיחיחייחיחחיחיחייחיחיחי.....

אין לי כוח לספר על הכול ... אבל בכללי מאוד נהנתי.........

 

היינו במלון 4 כוחבים ולשם טסנו באלעל.....

 

הכי חרא היה בטיול הזה שכשהיגענו לארץ וחיכינו למיזוודות, אמרו לנו שהמיזוודות שלנו הגיעו לתורקיה ואנחנו צריחים לחכות עוד כמה ימים עד שהם יגיעו........... :((

 

 

=+=+=+=+=+=+=+=+=++=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+

 

 

האמת ?!?!

 

טוב רק רציתי לומר באמת:

 

*אני ביכלל לא בחטיבת שזר אלה בבן צבי

*לא קורים לי ספיר

*אני בכתה ז-2 בבן צבי

*ואופיר שתוצ'ינסקי איתי בכתה

 

 

עכשו ......... למה עשיתי את זה:

 

*ביגלל שאופיר ילדה מהצבנת

*   "        "        "   פקצה

*   "    שלא רק אני שונאת אותה

 

 

 

עכשו אל תצפו ליותר מידע.............

 

 

וזהו! אני לא יוסיף בתגובות מידע עלי!

אבל תגיבו..... ניראה מה אתם אומרים

 

 

נכתב על ידי כאילו דה...!!! , 6/10/2007 11:10  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  כאילו דה...!!!

בת: 31

תמונה




129
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכאילו דה...!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כאילו דה...!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)