לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Memories from the PHOTOS


אני לא אומרת שאני מקצוענית - כי אני לא. אבל זה תחביב, תחביב שאני מעוניינת לפתח ((:

Avatarכינוי:  Little Miss SuNsHiNe *

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

ראש הנקרה-הבהיים-עכו העתיקה- באולינג


ראש הנקרה (בוקר):

 

 

 

 

גני הבהיים [בין ראש הנקרא לעכו העתיקה-נהריה?]:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עכו העתיקה, החומה. אומנות מודרנית [הכנות לקראת פסטיבל רנסאנס]:

 

 

 

 

 

עכו העתיקה, צהריים (לא מקום אהוב במיוחד :S):

 



 

 

לסיום - באולינג (תמונה מאגניבה של אחותי XD):

 

 

-סוף-

נכתב על ידי Little Miss SuNsHiNe * , 30/9/2007 00:09  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





455
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss SuNsHiNe * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss SuNsHiNe * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)