לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

People will always talk about you! Might as well give them something to talk about




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

חרא של תקופה


חרא של תקופה. נראה כי הכל קורה בה.
נראה לי שאני משתגעת.
אני מבולבלת, דכאונית ועצובה. אני לא מראה לאף אחד איך אני מרגישה ואז מתפוצצת כשאני לבד.
אני לא יכולה לדבר עם אף אחד יותר- לפחות ככה אני מרגישה.
חברות מתרחקות, אנשים מעצבנים ופוגעים.
איך אני אמורה לצפות לאנשים לעשות משהו בשבילי? הרי הפסקתי להאמין באנשים כבר מזמן.
נמאס לי מהכל ומכולם וכל מה שאני עושה זה שומעת שירים ושרה יחד איתם.
אם לא יכולתי לשיר נראה לי כבר הייתי מתאבדת מזמן.
לצרוח עם המוזיקה, לבכות כשהשיר עצוב ולצחוק כשהשיר שמח או מצחיק.
אני הולכת עם המוזיקה, השירים משתנים בהתאם למצב רוחי בעוד ששאר האנשים ממשיכים בדרכם.
לא אכפת להם ממני ולי כבר לא אכפת מהם. אבל בכל מקרה הם יסתדרו בלעדי.


העולם לא יפסיק להסתובב אם אני אמות.


[שקט.]
נכתב על ידי , 6/7/2008 21:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מחר יום הולדת...
יאי לי.. :(
נכתב על ידי , 4/7/2008 11:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31




961
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ורדן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ורדן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)