לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אסיה-בלוג מעריצים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

סופסוף עידכון!:] - 9.10


אוקי נתחיל?

ממש ממש סורי שלא היה מזמן עידכון אבל הינה אני כאן:]

אממ... אז ככה

טוקיו הוטל הבטיחו לבוא שנית!!!

ולא היתם צריכים להקשיב לאלה שאמרו

שהם לא יצאו מכניסה רגילה כי הם כן!!!!!

דיי מעצבן הא?

וביל בהופעה לא שמעו אבל הוא אמר תודה רבת

במקום תודה רבה >.<

ולא הייתי בהופעה ]:

הייתי חולה!!!  אני לא מאמינה

אבל הם הבטיחו לבוא שנית אז אין לי בעיה לחכות עוד קצת [:

ראש1 עוד לא יצא חח בטח כולו יהיה כתבות של טוקיו הוטל

 

טוב קצת תמונות:

 

אוי מיי גאד!!!

 

 

אה ודרך אגב מי שלא ידע ביל דיבב בסרט ארתור והמינמונים

והסרט עחשיו בבתי קולנוע (אבל בעיברית )

 

פוסטר של ביל:

תמונה הורסתתתתתתתתתתתת

טוב חבר'ה נידמה לי זהו להיום אז יאללה ביוש

 

 

 

נכתב על ידי , 9/10/2007 20:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbilli girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על billi girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)