לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

twins place


welcome to our life!

Avatarכינוי: 

גיל: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

עיצוב חדשדש ועדכון3>


מיאבי: מה קורה?

האנה: עיצוב חדש3>

מיאבי: ורוד אדום-_-

האנה: חמוד!!!!

מיאבי: ורוד אדום-_-

האנה: שתוק!!

מיאבי: ורוד אדום ד.ד

האנה: שתוד כבר לעזאזל!!!!

מיאבי: טוב טוב... lol

האנה: תצחק תצחק, עוד מאט תבכה!

מיאבי: בנים לא בוכים!

האנה: אז אתה כן }=]

מיאבי: אמ, אל תהפכי לי פה לצונדה2...

האנה: צונדה 3.....

מיאבי: ומי זאת השניה אז?

האנה: סאקורהD:

מיאבי: מסכן נארוטו, במי התאהב

האנה: זה גם כן סרט מצוייר, שולט אבל מצוייר, אז נארוטו לא מסכן...-_-

מיאבי: צודקת, אבל עדיין

האנה: מעניין מה סאקורה תעשה לסאסקה...

מיאבי: תהרוג אותו ד.ד

האנה: אבל הוא חזק...

מיאבי: אם היא רוצה אז היא עוד יותר חזקה

האנה: אמ, יש משהו בדבריך......

מיאבי: אני יודע.......

האנה: אמ, מעניין אם מיאבי בא לישראל.....

מיאבי: אני כבר בישראל

האנה: אתה עושה לי דווקא?

מיאבי: למה?

האנה: אתה יודעה שלא התכוונתי אליך

מיאבי: אה.............

האנה: בה................

מיאבי: ד.ד

האנה: D:

מיאבי: .....................-_-

האנה: O.O

מיאבי: DX

האנה: XD

מיאבי: XE

האנה: ^ס^

מיאבי: טוב דיי!@#$@

האנה: טוב טוב

מיאבי: אמ........... טוב אין מה לכתוב ביי תגיבו!!

האנה: רוצה שביתה עד סוף חיי!!!

מיאבי: את תישארי מפגרת כמו שאת עכשיו.... אנחנו הולכים למורה פרטי..^^'

האנה: עדיין!!!!!!

מיאבי: טוב ביי תגיבו

האנה: ביי-_- תגיבו^ס^

נכתב על ידי , 30/10/2007 18:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אההה....... אנחנו כול כך עייפים...


האנה: ולמה כולם חושבים שאנחנו בנות? כאילו אני בת, אבל אתה?

מיאבי: או ילדה אחת?

האנה: זה קצת מעצבן...^^''

מיאבי: וגם לא הוגן! גם אני בנאדם!!

האנה: אמ אמ

מיאבי: דיי

האנה: חח טוב טוב

מיאבי: מי שחושב שאני בת, אני בן!! ואם המישהו הזה רוצה שאני אוכיח לו שיבוא אלי הביתה!!!

האנה: אני לא חושבת שזה יהיה רעיון טוב להביא להם את הכתובת שלנו.....

מיאבי: צודקת

האנה: מקסימום אחר כך נשים תמונות......

מיאבי: אחר כך!!!!!!

האנה: כשיהיה זמן להצתלם!!!

מיאבי: נכון!!!

האנה: ושמעתי שהביאו שעורי בית לילדי שבח חחח

מיאבי: כן..... באמת?

האנה: אמ, חברה שלי סיפרה לי

מיאבי: מי?

האנה: טלי.........

מיאבי: אין לה בלוג?

האנה: לא.........

מיאבי: אה, טוב..... ומאיפה היא יודעת....?

האנה: נו מזה חקר? מאיפה לי לדעת איך היא יודעת?!?!!?!?!?!??

מיאבי: כי את חברה שלה...

האנה: בקושי, היא חושבת שיפנים מפגרים, כמו ההורים שלנו שקראו לך מיאבי

מיאבי: מה רע בשם הזה?

האנה: לא שזה רע, אבל כול הקטע שקראו לך כמו לזמר חתיך ולא מפגר כמוך!

מיאבי: מפגר כמוני? מיאבי לא הלך לחתיבה!!!

האנה: מאיפה אתה יודע?

מיאבי: זה כתוב באתר שלך!!!

האנה: *אין תגובה*

מיאבי: אמ.... טוב לא ניראה לי שהיא תוכל לעדכן עכשיו אז.....

האנה: אנחנו הולכים לישון מיאבי.....

מיאבי: רואים? טוב הלכנו לישון...

האנה: ביי....O.O

מיאבי: אני נישארתי לעדכן לבד!

האנה: אתה הולך לישון! אמא כבר צועקת

מיאבי: ואת מניאקית... טוב ביי...

האנה: לילה טופ וחלומות פז לכולם^^

מיאבי: תגיבו!!

האנה: ביי, מיאבי בוא כבר!



מיאבי: האנה הלכה לישון כי מאוד עייפה אז......

הדמות למלה? הוא דמות מי משחק אחד!!!

וזה בן!!! לכול הפוזלים!!!!

אז מי שלא מכיר ת'משחק קוראים לו TRICKSTER ONLINE

ומי שמשחק בו הכינוי שלי הוא: LionSan ^^'

חח טוב ביי

לילה טוב לכולם!

הלכתי לשחק.....

סתם הלכתי לישון ביי

נכתב על ידי , 25/10/2007 02:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש+עידכוןX3


האנה: משלומכם?

מיאבי: יש עיצוב חדש!!!

האנה: כן כן ומלא שביתות!!!

מיאבי: גם מחר שביתה!!!

האנה: אמ ולא עדכנו מלא זמן!!

מיאבי: נכון!!! הבלוג יותר אנימהXDD

האנה: כן רק צריך רשימות בשחור........

מיאבי: כן אה......

האנה: אבל זה נחמד!!!!

מיאבי: אבל רק לשבועיים.....

האנה: חבל.....

מיאבי: כה אה......

האנה: מה ישלך מי כה אה?

מיאבי: הרגל....

האנה: חח

מיאבי: טוב הינה כמה תמונות גרועות של לינקין פארק חח

האנה: ומיאבי!!!

מיאבי: למה שלי.....?

האנה: אוי שתוק כבר!!!

 

 

 

 

האנה: עכשיו מיאבי!!!:

 

 

 

 

 

 

מיאבי: זהו ביי!!!

האנה: ניתראה מתי שהוא בעולם הזה!!

מיאבי: חח תגיבו!!!

נכתב על ידי , 14/10/2007 21:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

144
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrock twins אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rock twins ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)