לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם ייצרו על שמי מעדן.. חבל היה טעים :(.


רק 255 מילים לתיאור הבלוג? באמת שלא מספיק.. הנה אני כבר ב50 ... ממש לא נחמד מצד ישרא-בלוג. 92..... בלוג ראשון שלי תסלחו לי אם אני משעממת .. בכל מקרה אני מקווה שאוכל להעביר את זמכם אם מישהו קורא ממה שאכתוב פה 179 :( ^_^ יום, שבוע ושנה טובה D:

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

למדתי משהו מכיתות אלף.


בשבוע האחרון אני וחברות שלי (ספיר ושרון XP) מתנדבות בבית ספר יסודי לכיתות א'.

בשיעור מדעים הילדים למדו על "מזג" בקשר למצב רוח והבינו שהוא יכול להשתנות מהר במשך היום.

הפנמתי.

אתמול חשבתי שהיום לא יכול להפוך לנוראי יותר. שכל מה שבא לי לעשות הוא באמת לברוח מהבית ולבנות לי את סיפור הסינדרלה שלי עם האביר שמחכה לו אי שם.

אבל היום הבנתי שהאחיות שלי הגיבו בצורה כ"כ מופתעת אתמול כי הן רק היו צריכות לקלוט שאחותן כבר לא אותה המתוקה שתמיד צובטים לה את הלחיים בת ה6.

המתוקה גדלה.

אני חושבת שהן עיכלו, והבינו לבסוף.

 

היום היה באמת יום שונה לחלוטין. הייתה לי הרגשה טובה לכככל אורכו.

כבר בבוקר בדרך למקום שבו אמא של ספיר אוספת אותנו כמעט דרכתי על חרא ./  \. "

 אבל לא D: . זה היה קרוב.

 בהמשך היום הילדים היו סתם מתוקים. כמו תמיד. תמיד מחמם את הלב.

כשחזרתי הביתה חיכו לי כמה הודעות מאנטוני .

והקטע שהכי אהבתי היה שהאחיות שלי פשוט . שכחו לחלוטין. כלום לא קרה.

אני מניחה שעם פה ע-נ-ק-י כמו שהן התברכו בו הן רצו לספר להורים שלי.

 אבל ההורים שלי בטח ענו ככה .. 'עזבו אותה, זה יעבור.'

ואולי כל דבר הוא באמת לטובה.

היום שיחקתי עם האחיות שלי, ודיברנו טיפה יותר מביום אחר(סתם על דברים שאחיות אוהבות לדבר עליהן .. XP)

צחקנו אחת עם השניה והיה כיף...

ב4 בצהריים ספיר ושרון באו לבית שלי (שכחתי שקבענו ללכת לקניון) והיה גם שמה כיף בלתי רגיל.

1. כ"כ הרבה חתיכים ><

2. הכי כיף עם החברות הכי טובות 3>

3. היו לנו דיונים שכאלה. לא נראה לי שבאמת אף פעם יצא לנו לדבר ככה.

 

אני מסכמת את היום בחיוך גדול

מקווה שגם מחר יהיה ככה :)

 

שלי.

נכתב על ידי , 25/10/2007 19:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המהות של בלוג


הרי כל בכל פוסט אני אמורה לחלוק רגשות , להתפרק?

הנה זה בא. ולא אכפת לי מי קורא את זה.

יש לי חבר וירטואלי מאוסטרליה. אנטוני. בן 15. רגיש, אכפתי קשוב ומתוק. כל מה שחיפשתי בבחור מצאתי בו ויותר..

אני אוהבת אותו. פאק דה דיסטאנס.

 

הוא כתב לי פואמה. לפני יותר מחודש. החבאתי עותק בארון הבגדים שלי ועותק אחד בארנק שלי.

שכחתי מהעותק בארון.

וכעבור חודש.... לאחותי הטרידה העובדה שהארון שלי מבולגן ברמות והחליטה לעשות מעשה טוב ולסדר אותו .

ולמחרת ..

 .."שללללי ... אני ראיתי איזו הפתעה בארון שלך... רוצה לספר לי משהו על זה?"

והן שמעו כבר את השם אנטוני בעבר. בין אם דיברתי עם החברות שלי עליו ובין אם ראינו סרט (אני והאחיות שלי) שאנטוני המליץ לי עליו.. הזכרתי את השם.

 

בכל מקרה . לאחותי הבינונית יש פה כל כך גדול שלא יכלה לשמור את המידע לעצמה. ורצה לאחותי השניה. אני לא יכולה ככה. הראשונה היא מעיין והשניה חנה. מעכשיו אנקוב בשמות ._.

מעיין הפכה לבלתי נסבלת וכל שיכלה לעשות היה לשאול שאלות מפגרות ולא חשובות

חנה תמיד הייתה בלתי נסבלת. אבל כשזה קשור למכשול בלימודים? אויש.

לאחיות כאלה לא היית מייחל ... באמת שלא. יותר מדי סקרניות. יותר מדי מעצבנות. יותר מדי רכלניות. פשוט לא.

רמת האכפתיותשאמורהן להיות לכן לשאלה מה אכלתי אתמול בצהריים אמורה להיות שווה ביותר לשאלה עם מי אני מתכתבת והאם אני מאוהבת. תתעסקו בחיים שלכן וצאו משלי.

חבר שלי. חיים שלי.

ובין אם אני אפגוש אותו או לא, הציפיות שלי.

החיים שלי.

 

 

 

נכתב על ידי , 24/10/2007 17:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בארני .


 

"        "אין כמו דינוזאור גדול, סגול וטיפש בגוף של בנאדם! אין, זה פשוט עושה לי את זה."
~ שבתאי צבי על בארני

          "בעוד שנה רוסיה תתפוצץ, ואז אוכל לשלוט בעולם!!!!!!!!!"
~ בארני

השטן שחשב על התגלמות של רוע טהור בדמות הנראית תמימה, יצר את בארני, דינוזאור סגול, שמן, אדיוט, טיפש, דפוק, מזוין,ילדותי, חסר מוח, סוטה, מטומטם, מסריח, מכוער, אגואיסט, אנאלפביתי וחנון. בארני, בשל דמותו הנראית תמימה, הצליח לשכנע את האנשים לתת לו תכנית טלויזיה. בתכניתו, בארני ועוד מספר ילדים שאוהבים היפופוטמים בגילאים 5-8 נהנים יחדיו, אך בארני הרשע נהנה בדרך אחרת. בארני, כמו שהוא אומר בשיר הפותח את התכנית, נוגע בילדים כשהוא גדול. הילדים התמימים לא יודעים שבארני מרמה אותם, מנצל אותם ופוגע בזכויותיהם. הם שרים להם בתמימות את השיר הנפתח במילים "כשהוא גדול אז הוא יכול לגעת בכולנו". השטן, ללא ספק, הצליח בתכניתו, הוא יצר דמות שזיזעה במשך שנים את החברה העולמית בלי שאף אחד יכול היה לעצור אותה. בתוכנית זו הפרקים עלו לאוויר רק כשעמד לבארני, ולכן הומצא הביטוי- "עומד- עלה פרק". אנשים טענו שבארני הוא בעצם היפופוטם מסריח. "

 

אנשים לא כתבתי את זה. לעזאזל זה היה בויקיפדיה.

לעזאזל .!

"בעוד שנה רוסיה תתפוצץ ואז אשלוט בעולם" וואט דה פאק... וואו.

כל השנים האלה חייתי באשליה שבארני רוסי ... למה שבארני יפוצץ לו את הלאום שלו ..

בארני רוסי :(

 

בארני היפופוטם? חה. *גיחוך*

הוא דינוזאור.. -.- דינוזאור סקסי.

 

בארני וחברותיו הסוטות: "מפלצת צהובה שמפתחת אבעבועות רוח" ו"אשת הברוקולי"

בארני לנצח.!

שום ילד בעולם לא יוכל לגרום לי לאהוב אותך פחות

 

 

 

נכתב על ידי , 6/10/2007 17:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShellyy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shellyy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)