לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים קשים


ילדה עם רצון התאבדות גבוהה

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

.


מה ניש?
וואוו מזמן לא עדכנתי
הרבה דברים מציפים אותי
זה באמת כואב להתבגר
אז היה כזה ביום רביעי פורים בבצפר
המסיבה היתה מעפנה
היו איזה דרבוקות ובתחרות תחפושות זכתה התחפושת:
"מי צריך פרוטקציות כשיש קשרים"
לקחו חולצה והדביקו אליה קשרים
what ever
אמ...
הנה כמה תמונות:


משמאל עדי-ילדת פרה XDDDD
באמצע-אני היפית
ימין-שריה-חיזראפר


ראפרדורה משלנו-מתן


פאפרצי


חייזר ראפר


יום ששי היה כיף
הייתי בעודלאידע או איך שלא רושמים את זה
הייתי עם אלעד, מרגו ועוד איזה חברה שלה שהיתה חצי שעה
בסוף העודלאידע הלכנו לכיכר היה משעמם
קניתי ספריי והיתה מלחמת ספרי שלג ביני לבן אח שלי
היה מצחיק :]
ואז התנחלנו מתחת לבית שלי הצלמנו XDDD
במיוחד הפרצוף של אלעד כשהוא ניסה לצלם את עצמו
בערב היתי אצל מרגו
עשינו כל המשפחות שבאו סרט
ויש לי תראומה מאבא שלי
והמבין יבין
טוב אני עדין עייפה אז לילה טוב :]



נכתב על ידי , 22/3/2008 12:15  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכלב אכל לי את הכינוי=][= ב-3/8/2008 15:47
 





1,380

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRMY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RMY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)