לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"וכמה שמביטים בה יותר, רואים שאין מה לדבר והיא הילדה הכי יפה יפה בגן..."


סתםם משעמםם לי חח

כינוי:  litcha :]

בת: 33

MSN:  lital





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

איזה מן יום ...


טוב, אני מתחילה בזה שזה יום חרא ...

למה?

חננה שלי ....לסבית הילדה הכי חשובה לי בעולם ...החברה הכי טובה שלי, נפרדה מחבר שלה אחרי כמעט חצי שנה \=

הם, שאהבה שלהם היתה נראתה לכולםםםםםם הזוגיות הכי יפה בעולם ..היינו בטוחות שהם יתחתנו וכל פעם שיצא לנו לדבר על זה הייתי מדיימנת את עצמי שומרת על הילדים שלהם ...

כנראה שלא \=

הילד לא סגור על עצמו ..

ובינתיים לסבית שלי ככ עצובה...

לסבית...אני יודעת שאת תקראי את זה

ואני רוצה לומר לך שעם כמה שכואב לך, לי כואב פי אלך יותר...אני עכשיו בוכה שאני כותבת לך את זה..

את תיראי שזה עוד תחנה בחיים....ואהבה זה לא הכל ...

אמרתי לך 40 אלף פעם שאהבה בגיל הזה זה סתם ....וזוגות בגיל הזה מצליחים להתמיד בקשר אחד ל 100

כנראה שהמזל לא שיחק לך, אבל המזל כן עומד ליידך כי ישלך אותי ואת וורמ...שאנחנו הכי אוהבות אותך את באמת את אחותי

ונכון לסבית תמיד הייתי אומרת לך " אוייייי הנה קטע ריגשי של לסבית חכי חכי אני מוציאה מצית לאווירה "

תמיד ידעת להגיד את הדברים הכי נכונים בזמן הכי נכון ...תמיד התרגשתי מהמילים שלך לסבית...

אני עכשיו חושבת על כל מה שאמרת לי שהדלקתי מצית באמצע חח ואני פשוט בוכה..

זה לא מגיע לך ...את יותר מידיי טובה בשבילו הוא לא מבין מה הוא מפסיד...איזה נשמה איזה חיוך איזה ילדה....

אני שמחה כי אני יותר שאני בחיים לא אפסיד אותך (:

ותאאמיידד לסבית שלייי לא משנה מה....אני נשבעת לך שאני איתך תמידדדדדדדדד

באמת באמת....אני יכולה לחתוך את עצמי ולומר לך את זה שתאמיני...

עזרת לי המון הההמוןן...ואני ככ מעריכה אותך ...שאת אפילו לא מתארת...לסבית שלי ...את זוכרת ממתי אנחנו קוראות אחת לשניה לסבית ?..

מאז שרצית את יגיל והוא כל הזמן דחה ודחה אותך..

אז אמרנו...אוקיי לא צך בנים אנחנו לסביות ..

אם אני זוכרת טוב...זה היה בערך לפני שנתיים או שלוש אפילו ...אני בחיים לא אשכח לסבית..

אחותי..שאפפעם לא הייתה לי ..

את ווורמ שתי הנשמות שהכי חשובות לי..

החברות הכי טובות שכל אחת היתה מתה הורגת מתאבדת בשביל כאלה חברות ...

 

חחחח אני יודעת שזה מוזר לקרוא פתאום כזה דבר ממני..

ממתי אני כותבת דברים שצריך להדליק מצית בשבילהם ?...זה רק תפקיד שלך לסבית..חח

_______ תדליקי אני מחכה  :)

את יודעת שכל מה שאני אומרת לך זה רק בשביל להעלות לך חיוך ולא כי אני עושה מזה צחוק ממש לא..

את רואה שאני בוכה איתך ..

ובמקרה היום הזה גם לי הפך לחרא של יום...

עזבי שאת ויגיל נפרדתם ..

הצבא לא דוחה לי את הגיוס מה שאומר שאני מתגייסת בפבואר ובחיים אני לא אתן לזה לקרות

אני אלחם בצבא המפגר הזה....

אני לל-אא מתגייסת בפברואר נקודה..

וחוצמיזה...

דפנה היום אחרי השיעור ביקשה שאני אלך למדוד את התלבושת..

והיתה דווקא יפה שמלה סטרפלס סגולה וורודה כזה

ששמים אותה היא מתחילה כאילו ממתחת לציצי..

ושמתי את זה...

המפיקה הביאה לי M וזה היה ככ יפה..באמת שעוד לא ראיתי תלבושת של איבון שנראית עליי סבבה...

ועוד שהשקעתי רק בשביל איבון להוריד פאקינג 16 קילו ...

ודפנה הסתכלה ואמרה " לא....זה לא יפה...היא עצומהה...ענקית בזה "

 

יופי...אז תגרמי לי להרגיש יותר חרא ...חסרת טאקט..

אני מבטיחה שמהיום אני ינסה להיראות לא ענקית ...

אני מצטערת לכל מי שהשווצתי לידו ...שחשבתי שאני יפה..

טעיתי, זה לא היה יפה מצידי..

לא ראיתי שאני כזו ענקית ומכוערת..

והיום...מסיבת סיום י''ב ...

אוףףףףףףףף

אני לא מאמינה שזה נגמרררררר

עכשיו אתם מבינים איזה יום חרא???????

כולם הולכים לצבא...מה אני יעשה בלי כולם רק עוד פאקינג 3 שניםםםםם !@!@!?@!@?!@?!@?

כבר לא תיהיה לנו שכבה של סטלנים מעשנים עם המורים יוצאים להפסקת סיגריה באמצע השיעור

שליפים במבחנים ....בתכלס כמה שאמרנו זין על בצפר....אנחנו הכי אהבנו ללכת....בגלל הכל

חוץ מללמוד ..

החברים השכבה של השרמוטות פרחות פקאצות ערסים חננות כונפות בהמות אבוגבר הילדה מהכיתה טיפולית שעומדת שעה מתחילה לצרוח ואז רצתה סביב כל בצפר...הכלללל הלך...

אני אתגעגע להכל ...

איפה עוד נמצא כזו שכבה ?..\=

עכשיו כל אחד הולך לדרכו וזה הזמן להיפרד, היום בפעם האחרונה....

 

אה ובנשף ביום שני חחח...אוףףףףףףףףףףףףףףף

אין לי שמלה......עוד משו חרא יופיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי....

אני רוצה שמלה אדומה מיני וישלי עקבים גבוהים רצח באדום מבריק מאלדו ....שימלההה איפההה איפהההה @?#@?#@?#

 

יום מנחוס תחת אש לפאנים כוסאומווווווווווווווווווווערס .

 

באלי למות טוב? ...תודה !

 

 

 

לסבית 3> מתה עלייךך חיים עיינייםם שלי ..!

 

העיקר שהיום בלילה קרחנות בים אש לפאנים אח שלווו...

נתפגר למוות כמו שרק אני לסב וורמ יודעות (:

אתן כל החיים שלי, אני לא מתארתוש ולא רוצה לתאר את חיי בלעיידכן...אני נודרת לכן שאתן האהבה הראשונה שלי...ואם יהיה לי חברוש הוא יהיה השנייה...Love u

 ואת ההבטחהוש שלנו אנחנו נקיים !!

אחרי הצבא, עם החברים שלנו, נגור אחתוש ליד השנייה, הילדים שלנו יהיו חברים ולסבית תממן אותי ואת וורמ

כי אנחנו ניהיה חסרות אמצעים חח ..

וכמובן ליצ'וש תשמור על כל הילדים ביחד...ממש קייטנוש שוקו ולחמנייה חחח .

זוכרותוש מה אמרנוווש ??.....אנחנו נשב בבית קפה שהבעלים שלנו יעשו קניותוש חחחח

אני כבר לא יכולה לחכות לזה....בא לי להעבירוש את הזמן קדימה ...הרבהוש.

לא רוצה שיהיה צבא בינינו...זה מרחיק תחת..ואני ככ אתגעגעוש

תבטיחו לי רק דבר אחד...שאל תעזבו אותי אפפעם...אני לא אשרודוש לבד..אני כבר תלוייה בכן ..

מממממממתהה עלייכן !!

 

 

תיהיו בטוחות שזה חד פעמי כל ההשתפכות הזו כאן חחח

אימאלה כמה כתבתוש..תנצרו זאת !! זה לא ייקרה שובוש

 

ציטוט לסבית :  " זהו מהיום כל שישי מסיבה למצוא חתן "

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

שלא ניפול על איזה מתרומם קטן ...

 

צ'אוש

 

 

נכתב על ידי litcha :] , 2/7/2008 17:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,408

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlitcha :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על litcha :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)