לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוטוסינטזה



כינוי:  צוות הבלוג :) 12

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עוברת מפה . :)


החלטתי לא לפרסם את התמונות שלי בישרא ,
אלא באתר אחר , מיוחד לזה .
מקווה שאי פעם אני אגיע לרמה של מישהו שם ><'
זה לא שהבלוג היה קיים הרבה זמן שאני סוגרת ככה ,
פשוט רציתי להודיע לכם .
אם בא לכם אתם יכולים להיכנס לפה :
http://www.photolight.co.il/author.php
תודה לכל מי שהגיב ..:)

נכתב על ידי צוות הבלוג :) 12 , 8/10/2007 22:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז ..פוסט ראשון D :


פוסט תמונות ראשון בבלוג : ]
לפוסט זה אין נושא . שילובים של כל מיני תמונות שצילמתי .
לשימוש אישי בלבד .
רוצים להשתמש בתמונות לשימוש חופשי ?
תכתבו לי בקשה בפוסט , אם אני מאשרת אז בכייף . (עם קרדיט . )
לא שמתי את המספרים של הבלוג על כל תמונה ,
רק לטובתכם אז תכבדו את זה .

מודעת לזה שלא יצא משהו .מקווה להשתפר .

___________________________________

The kids house
img169/9209/26400583hz5.jpg

The kids house 2
img259/2655/66840251zy1.jpg
ובקטן :

 
-לחצו להגדלה -

__________________________________


No way to turn

img503/2967/colorfullnowaytoturngf3.jpg

ובקטן :

 
-לחצו להגדלה -

No way to turn  [אחרי עיבוד]
img292/5881/nowaytoturncopyxi0.jpg
ובקטן :

 
-לחצו להגדלה-

_____________________________________

אולי לא תראו בזה משהו מיוחד ,
אבל אני פשוט אוהבת את זה .

-ללא שם-
img338/721/basiv2.jpg
ובקטן :

 

מקווה שאהבתם .
שאלות , הצעות , ביקורת , וכל מה שעולה על דעתכם ,
בתגובות : ]

נכתב על ידי צוות הבלוג :) 12 , 3/10/2007 16:39  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פתיחה :)


אז אם לא הבנתם , הבלוג יעסוק בצילום :)
בעיקרון אין סגנון מוגדר של תמונות , הכל מהכל .
אם יש לכם רעיונות לתמונות , בקשות , שאלות ,
או כל דבר אחר , אתם מוזמנים לכתוב הודעה בפוסט העדכני ביותר בבלוג .
התמונות הם לא לשימוש חופשי , אלא אם כן אתם מקבלים את הסכמתי ,
ונותנים קרדיט בפוסט שאתם מפרסמים בו את התמונות .
זהו בעיקרון . אני מקווה שיהיה נחמד :)

גל 3>
נכתב על ידי צוות הבלוג :) 12 , 2/10/2007 11:03  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





269

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות הבלוג :) 12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות הבלוג :) 12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)