לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא נפרדת.


היי, אממ. זה הבלוג סיפורים שלי, כאן מתפרסם הסיפור.. אמממ אז תגיבו DDD:

Avatarכינוי:  זיפלי.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ספיישל!


 

אני מחזירה את הבלוג.

אבל לא אותו סיפור.

לאלאלא.

סיפור חדש, השם-'לא נפרדת' ישאר,

וגם העיצוב.

(מה לעשות שאני עצלנית?!)

אמממממ, אז אני מקווה שתאהבו.

והפעם, תגיבו כה?

חח XD

אוהבת'כם 33>

             ניצן.

נכתב על ידי זיפלי. , 16/11/2007 15:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם מישו קורא פה.. אז..


 

כן..

הסיפור סגור!

וממש אבל ממש לא מגיע לכם הסבר...!

אני יודעתשאני נשמעת מגעיל, אבל ככה זה!

אף אחד לא גולש,לא מגיב..

ישבתי לכם על הספיישל הזה למטה מלאמלא זמן!!

ואתם?

לא הגבתם בכלל!

ובשביל מי שכן הגיב פעם ב.., וגם זה רק כי הוא רצה לפרסם את עצמו אז..

 

................................................................................................

 

קרין היתה עד עכשיו חולה בסוכרת. בגלל זה כל שלוש שעות היא הלכה להזריק לעצמה.

איתי הוא סתם מטורף פסיכופת שרצה להשתטלת על המלון.

הרי שלום  זו תכנית לגישור בין ילדים ערביים ליהודים.

אמא של סתיו מתה מסוכרת. קרין יודעת זו, ובגלל זה לא מספרת!

עופר הוא לא באמת אח של יעל!!!!

היא מאומצת ולא יודעת זו.

 

..................................................................................................

 

מקווה שנהנתם -.-

 

נכתב על ידי זיפלי. , 2/11/2007 21:23  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





514
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזיפלי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זיפלי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)