לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I LOVE MY LIFE


אמ..בלוג?!חח כן נראה לי שזה בלוג מה יש לתאר?

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

מוקדש לאורי קרן 3>


ואללק איזה שאלה מעניינת זו...
מי באמת אוהב אותי ?
מה באמת חושבים עליי ..?
לא שאלון מפגר בפייסבוק ..
ולא פוצי מוצי של צבועים *האעהאהעממ*
מה העניין המצחיק פה ?
שאני לא באמת אדע את התשובה..
כמה שאנשים ינסו להיות איתי אמיתיים תמיד הם יעדנו ת'עניין וזה לא יהיה נכון ..
אני רוצה לדעת ..
מה לא טוב בי ?
מה טוב בי ?
למי אכפת ממני ?
למי אני עושה טוב ומה?
למה אף פעם אני לא שומעת מילה טובה ?
אמיתית..
באמאאא של אבי שבא לי לדעת את התשובות ..
ולמה אנשים לא שמים לב שמישהו פגוע ולא עושים משהו ?
ולמה ולמה ולמה ??
ולכל השאלות יש תשובות
כמובן שכמובן שהן צבועות D:::
הכי שווהה!! :DDD
מישהו פה אמר חוש הומור ? *אוריקרן*
יאללק אתםם DDD:
אין כמו שיחה עם האנשים המדהימים על פני היקום DDD::
אוריקי נאגין ואיתי 333>>>
והאהבתי הגדוללללללללהההההההההה!!!
אופטימיות 3>>
מישהו אמר שאני משוגעת ?? האעהנאגיןהאעה

















לילה טוביק


התמימות התמימות 3>>

התמימות התמימות 3>
נכתב על ידי , 23/4/2010 00:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זזזייייייבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבעעעעעעעעעעעעע


חחחחחחחחחחחחח יאאללקק!!
שוב יומולדת !?!?
למה צריך כל שנה לחזור אותו תאריך נאככססס איכס פיככסס שכזה שכל פעם אני בוכה מחדש?!
בונאא זוביי!!
נניינינני "ואיי מצטערים יהיה פיצויי" מי צריך פיצוי??!?!?
אה?!!
אני כבר נשברתיי!!!! DDD::
זיין על כולם !!
תשירו תשירו אבל אתם מחכים רק לעוגה
תביאו תביאו אבל אתם מחכים רק למשהו בחזרה..
אני משקיעה משיקעה מקבלת חרא בפרצוף ..... *נראה לי ממש ממש מגעיל*
עללקיי בקקיי חברים טובים .. פחחחעעעע
יומולדת ..
פחחיי
מצחיקק..
עצוב...
עוד מעט פריקה בשיר על החרא תאריך שבא פעם בשנה לבאס את כללללללללללללללללללללל השנה ..
ולהיזכר בכמה שה"חברים" שקוראים לעצמם ככה .. חראאוותת1!!
סורי ...
אבל אחרי הכלכלכלכלכלכלכלכללללללללללללל!!
זה מה שיוצא!!!1
אחרי כל הפוצי מוצי ..
נינינינייייי
בום ביי ! DDDD:
כווווווווווווווווווווווווווווווווווווולםםם בני זונות !! 3> 3> 3> 3> 3> 3>
זהו הוצאתי כמעט הכל .
חחח סורי לכולם זה היה רגע שהייתי חייבת להוציא עצבים ..
ולא הכל נגמר XDDDD
*הופעה של זיביחלוואאייי בשמיני למאי*

אוהבת את כולם DDDDDDDDD:




מתיי נתנשקקק אוהבב אותךךך לנצחחחחחחחחח!! 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3>
נכתב על ידי , 22/4/2010 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא,לא,לא,לא,לא

ואיך שאף אחד לא רואה?

לא שומע לא מגיב לא מבין לא אכפת לא שם לב?!?!?

סעמקק

לא ,לא לא לא לא לא לא !! דדדייי!!!

ואיך שזה עובר וחולף

ושוכחים

ולא מדברים ולא שומעים

ועוד עוד יום ועוד יום

ולא זכרו ..

ובום !! בוכה

ובום!!מכה

ובום!!בוכה

ובום!!בייי!?!?<

3/>


נכתב באמצע פעולה .

ההרגשה המשפילה ..

שהורסת את הלב ! שאותו אדם בכלל לא יבין

והעצב לא שקוף ולא נעליים ! אז לבוא לשאול אחרי אלפי פעמים של הבטחות "נדבר על זה ב4 עיניים" ושוב "אני רוצה נדבר על זה ב4 עיניים"

זזזיייייבבביי1!! סעעמאאאמא שלה ,של כולם !!! מה הולך ?!!? מהה זזז?!?!

איפה אני ?!

בום! ביי

נכתב על ידי , 13/4/2010 21:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'קדד צ'וקוו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'קדד צ'וקוו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)